Skocz do zawartości
Nerwica.com

nadopiekuńcza matka


Rekomendowane odpowiedzi

W moim przypadku rodzice raczej mają większą wiedzę niż ja. Za herosów ich nie uważam, za autorytet też nie, ale są rzeczy, na których się znają, a ja nie znam się na niczym i ogólnie są o wiele lepsi ode mnie. Są też o wiele silniejsi psychicznie ode mnie, mieli trudne dzieciństwo, a wyrośli na w miarę normalnych.

Moi rodzice mają też większą wiedzę ale zależy w jakiej dziedzinie. Ja wcześniej myślałem, że oni są mądrzejsi ode mnie we WSZYSTKIM, a tak nie jest. Moi też mieli trudne dzieciństwo ale już wyrośli na nienormalnych.

 

Moi rodzice to bardzo nieszczęśliwe osoby. Ich życiorysy są tragiczne. Są zaburzone, mieli trudne dzieciństwo, nic nie osiągnęli, zarabiają praktycznie najniższą krajową, nie mają żadnych znajomych, ich życie jest puste i kompletnie bez sensu, nie mają żadnych miłych wspomnień, nigdzie nie wyjeżdżali i w ogóle. To wegetacja, w którą ja sam zostałem wepchany rodząc się w tym popapranym domu. Ostatnio sobie analizowałem dzieciństwo i praktycznie nic w nim się nie działo. Nigdzie nie byłem, nic nie robiłem. Pamiętam nawet, że przesypiałem pół dnia i to jak już chodziłem do podstawówki, rodzice kładli mnie do łóżka i kazali spać, mimo, że nie chciałem bo nie wiedzieli czym mnie zająć. A jak mówiłem, że się nudzę to dostawałem odpowiedź 'To zdejmij ubranie i pilnuj czy nikt nie ukradnie' coś w tym stylu. Teraz ja wyrosłem na takiego samego frajera. Nie dziwię się, że depresja w pewnej postaci towarzyszy mi od dnia narodzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo często w dzieciństwie w domu narzekałem, że mi się nudzi, ale matka spędzała ze mną ogrom czasu + miałem też własne rozrywki, ale nie zlikwidowało to poczucia nudy. O wiele mniej narzekałem na nudę u babci i w ogóle u niej mi było lepiej i spędziłem niej najwięcej radosnych chwil.