Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie radzę sobie z problemami, uciekam się do samookaleczania


mayka2

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem Maja, w tym roku kończę 17 lat.

Piszę tu, bo nie wiem już szukać pomocy... Nie radzę sobie z problemami, przez co zaczęłam sięgać po żyletkę...

 

Jestem w 1 klasie technikum. Czasy gimnazjum były dla mnie najgorszymi latami w moim życiu. Wszystko zaczęło się w 1 klasie. W klasie zawsze jest jakaś "czarna owca". Osoba, która jest wyśmiewana (i nie tylko) przez innych. W gimnazjum trafiło na mnie... Czemu? Sama nie wiem. Zawsze byłam szczupła, zaczęłam dorastać dość później od moich kolażanek, a chłopcy w klasie oczywiście to zauważyli. Byłam wtedy, jak to bywa u 13/14-letnich dziewcząt, zadurzona się w koledze z klasy, bardzo lubianym zresztą, niestety On, chyba chcąc się popisać przed kolegami, zaczął mnie przez to przezywać. Chłopcy wykorzystali to, że praktycznie nie miałam piersi i zaczęli mnie przezywać od desek. Do tego doszły jeszcze przezwiska typu "sraka","drzewo","tartak" i różne przykre docinki z tym związane, np. kiedy jechaliśmy na szkolną wycieczkę, mijaliśmy jakiś tartak, to był to żart dnia. Wiadomo, dla 13-letniej dziewczynki takie przezwiska codziennie w szkole, nieakceptowanie przez większość klasy, były bardzo przykre, i wyraźnie wbiły sie w moją psychikę.