Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica ? Strach ? Czy za dużo problemów ?


Yuuri

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 19 lat i jestem w ostatniej klasie Technikum.

Nie umiem sobie sama poradzić w rodzicach nigdy nie miałam wsparcia.

Jestem osobą bardzo wrażliwą, wstydliwą i skrytą ale nie miałam dużego problemu z kontaktowaniem się z innymi.

 

Wszystko zaczęło się w 3 klasie ... klasa zaczęła mnie powoli odrzucać. Bardzo dużo choruje, czasem po 3 tygodnie (choroba potem powikłanie za powikłaniem). Zawsze byłam wstanie nadrobić wszystko w tydzień. Wiem że jednej dziewczynie to się nie podobało, a nawet kilku tylko ja nie jestem osobą która liżę dupę nauczycielowi żeby mieć dobrą ocenę. Nigdy nie byłam najmądrzejsza i dobrze o tym wiem ale rodzice co innego próbują mi do tej pory wbić chociaż im tłumaczyłam. Ojciec zawsze mi powtarza że nie mogę stać się jak starsza siostra (imprezy, narkotyki, zawalenie kilku szkół), że mam być jak córka kujonka jego kolego z pracy. To jest nie do zniesienia.

Nigdy nie imprezowałam, zawsze pomagałam, nie nadużywam alkoholu. Staram się nie robić problemów bo wiem ile moi rodzice przeszli z moją starszą siostrą. Szczerze mówiąc zawsze ode mnie ludzie coś wymagali a ja starałam się temu podołać. Od podstawówki pomagałam innym kosztem swojego zdrowia. Nie raz wracałam do domu cała poobijana.

Rodzice mnie zawsze trzymali na uboczu. Mówili dasz sobie rade i tak powoli się zamykałam w sobie. Miałam chłopaka, pomógł mi się otworzyć, poradzić sobie z rodzicami. Moja mama zawsze była manipulowana przez ojca, nie podobało mi się to. Ojciec lubi sobie popić. Nie jest agresywny przy tym ale niszczy człowieka psychicznie. Moja mama ma nerwicę, przez dłuższy czas nie umiała sobie z tym poradzić i ulegała. Jak były jakie kłótnie ja wkraczałam do akcji, nie raz oberwałam jak się zaczął rzucać żebym się nie wtrącała, ale ja tak nie potrafię patrzeć jak się wyżywa na mojej mamie. Nade mną nigdy nie miał władzy.