Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam, moja historia.


thevoice

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim, od dłuższego czasu śledzę to forum, w końcu postanowiłem, że sam zabiorę głos i opowiem o swoim problemie. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto wskaże drogę jak tu dalej postępować, bo szczerze mówiąc, jestem w lekkiej rozterce.

 

Jestem 23-letnim studentem, któremu właściwie zawsze dobrze się wiodło, praktycznie w każdym aspekcie moje życie wypełnione było większymi czy mniejszymi sukcesami, owszem, bywały jakieś porażki, niezbyt życzliwe znajomości w gimnazjum etc. jednak generalnie mógłbym o sobie powiedzieć, że dzieciństwo i okres licealny były bardzo sympatyczne i często myślami wracam do nich.

 

Wszystko jednak zaczęło się sypać w 2007 roku, kiedy to w czerwcu, już po maturze, przymierzałem się do odebrania wyników z matur, właściwie na kilka dni przed tym doznałem uczucia, którę mogę scharakteryzować jako niepokojące, zaczęło mi być duszno, miałem zerowy apetyt, napady gorąca etc. Po czterech dniach (już po odebraniu wyników, które były naprawdę dobre) z rana doszła do tego temperatura 34,8 i wysokie tętno, trafiłem na pogotowie, gdzie skwitowano mnie słowami: nerwica i dam coś tam. Po kilku dniach osłabienia, właściwie przeszło i do wakacji 2008 sytuacja była w normie, "tamto" uczucie nie wracało, czułem się ok, jednak w czasie wakacji wyjechałem na wspólny wypad ze znajomymi, 2-tygodniowa wyprawa nad morze, już na miejscu po tygodniu objawy, które były charakterystyczne dla okresu "czerwiec 2007" wróciły, czyli nieoczekiwany lęk, gorąco, potliwość etc. Na szczęście miałem przy sobie tabletki ziołowe valerin, które skutecznie mnie uspokoiły. Nie mniej sytuacja zaczynała robić się coraz gorsza.