Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam Wszystkich!


szeri

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:) właśnie się zarejestrowałam. Wymagało to ode mnie trochę odwagi bo już od kilku lat śledzę forum o nerwicy ale jakoś nigdy nie miałam dość cywilnej odwagi by się przyłączyć. Mam nadzieję, że poznam fajnych ludzi :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem-stosunkami w mojej rodzinie.Przeszłam niezłą szkołę życia w moim domu ale coż chodzę na psychoterpię, studiuję,nikt(prawie) nie wie,że coś mi dolega a to coś przeszkadza mi cieszyć się życiem...A ty trzecie oko co robisz na tym forum? :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na tym forum śledze min problemy ludzi i staram sie na nie uodparniać poznawać problemy i ich pochodzenie i powoli uczyć się z nimi walczyc, bo wiem że w życiu może przyjść kryzys z ktorym ciężko będzie mi sobie poradzić.Jak narazie ciesze się życiem , nie popadam w jakieś trudne problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Z cholerną nerwicą męczę sie już 4 lata, w postach które dotąd przeczytałem oodnalazłem wiele objawów które sam mam. Jednak chciałbym zapytać czy ktos z was doświadczył takiego dziwnego mrowienia, drętwienia ręki i nogi ale tylko po jednej stronie ciała (u mnie po lewej) jak powiedziałem o tym swojemu lekarzowi to mnie wyśmiał.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach