Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
gusia

Serdecznie witam

Rekomendowane odpowiedzi

Serdecznie Wszystkich witam.Mam nadzieję że wreszcie znajdę zrozumienie i odpowiedzi na moje ewentualne pytania(za co z góry dziękuję).Mam 29 lat,męża i 8-letniego synka.Z nerwicą lękową(lekarz twierdzi że to agorafobia)borykam się od dwóch lat.Okropne....Leczenie podjęłam 5 mies. temu,choc miałam krótką przerwę.Biorę Lexapro i Alprox(doraźnie).Mój stan lekko się poprawił,choc nie wierzę (a bardzo bym chciała),że kiedykolwiek będę taką osobą jak dawniej. Jak sobie z tym radzic?,jak wyjśc z tego?Czy ktoś z Was bierze jednocześnie Lexapro i Alprox?Wiem ze benzodiazepiny szybko uzależniają,czy mieliście z tym problem?Proszę o jakiekolwiek wsparcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceśc,nie spodziewałam się że tak szybko ktoś się ze mną przywita.Cieszę się. :lol::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:-)

 

Nie brałem dokładnie tych leków o których mówisz. Ale benzodiazepiny - owszem. Jest o nich na forum (np. cloranxen).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak,czytałam.Nie boję się lexapro ale benzodiazepin okropnie.Czasem tabletkę na cztery części dzielę.Paranoja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paranoja

 

Żadna paranoja, jeśli ta 1/4 działa :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Hallo Gusia!!! :D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się że jestem z wami i wszystkich gorąco pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj Gusia. Ja miałam taki sam problem co ty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniu30 witam Cię.Taki sam,czyli?Chętnie bym z Tobą porozmawiała,tylko wiesz.......gubię się jeszcze na tym forum.W ogóle z kompikiem nie jestem jeszcze całkiem za pan brat,nie mówiąc o necie itd....Pierwszym moim krokiem właściwie było to forum,i naprawdę nie łapię jeszcze dokładnie tego co i gdzie pisac.oże mi podpowiesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gusiu dasz sobie radę bedziesz się potem czuła jak ryba w wodzie a może komputer pomoże CI tak jak mi (oderwie od codzienności) życzę CI tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Gusia więcej wiary w to co robisz, a wszystko będzie dobrze. :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Gusiu ;-)

 

Ja olewam leki. Nie bede nimi jeszcze dokarmiala siebie a i tak toksym mam za duzo w soim organizmie :lol: ....

Wpadaj tutaj czesciej ja jestem nowiutka na forum (od wczoraj) i juz sie lepiej czuje....To Forum to najlepszy lekarz :-) Tak sobie mysle zeby sie tylko nie uzaleznic od niego :-) ....

 

Sciskam Cie mocno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniu dziękuję :P:P:P Sprawdz swoją pocztę.papa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DziEki Czarna.Wiesz że coś w tym jest?(chodzi mi o komputer).Pozdrawiam gorąco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem Gusiu. Bardzo się cieszę jeżeli tak będzie też u Ciebie :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

U mnie to się sprawdza czasami zamiast tabletki :mrgreen::mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Ja biorę doraźnie tylko Alprox, tamtego leku nie znam. Alprox mi wystarcza, jak mam ten lek przy sobie czuję się bezpieczniejsza. Łykam tez magnez. Staram się nie brać w ogóle tych leków. A Alproxem "częstuję" się niekiedy ćwiartkami. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewela a ile bierzesz tego alpraxu bo ja zaczęłam go dopiero brac. Mam brac góra przez dwa tygodnie pół tabletki tj0.25 a póżniej tylko dorażnie.

Jak się po nim czujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×