Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Hadrianus

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

Czy risperidon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

68 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy risperidon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      29
    • Nie
      7
    • Zaszkodził
      32


Rekomendowane odpowiedzi

Polecam ten lek każdemu kto ma problemy z nadmierną agresją (szczególnie podczas ataku / napadu lęku). :idea: Lek dostępny TYLKO z receptą wiec należy skonsultowac się z lekarzem. :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brał ktoś?

a w ogóle XD jest ktoś z zaburzeniami psychotycznymi?XD bo widzę, że chyba ja chorują nacoś zupełnie innego.

czy zaburzenia schizoafektywne to też nerwica lękowa? :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

czesc wam.

biore od jakiegos czasu lek o nazwie rispolept, mam go zapisanego na schizy, bo ogolnie to jestem serio walniety, ze az szkoda gadac, takich schizow jak ja to chyba nikt nie ma, ani na psychoforum, ani pewnie tutaj, wy ze swoja nerwica mozecie o schizach sobie tylko pomarzyc, ale coz, w koncu kazdy ma prawo do marzen, na pewno nie bede wam zabieral tego swietego prawa. ale do rzeczy, prosze panstwa. otoz interesuja mnie wasze opinie na temat tego jakze cudownego leku, ktory jest wg. mnie uniwersalnym lekiem na zlo calego swiata, lacznie z waszymi nerwicami czy na co wy tam chorujecie. i nie obchodzi mnie ksiazkowa wiedza, gdyz tej wiedzy mam az za duzo, gdyz jako czlowiek oczytany, inteligentny i przede wszystkim skromny czytam wiele opracowan na temat medycyny, farmacji i neurochirurgii. czymajcie sie, pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

tez sobie chwale ten lek, jest to jedyny neuroleptyk, ktory na mnie dzialal, bo bralem te klasyczne w szpitalu i nie pomagaly, za to generowaly powazne dzialania niepozadane. slyszalem, ze mozna go podawac jako stabiliztor nastroju, ale przeciez ma jeszcze dzialanie neuroleptyczne, nawet silniejsze niz w wypadku neroleptykow klasycznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja go bralem i powiem ze jak dla mnie to jest kich chyba ze lubisz przesypiac cale dni mialem zapisane 8 mmg czyli dawke konska tez mialem schizy ale mi przeszly dzieki sobie samemu i rodzine a nie dzieki lekom od czego masz te schizy samo istene czy po dragach ??

teraz mi zostala tylko nerwica i natrectwa jest to tylko z porownaniem ze schizofremia to jest przegiecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
ja go bralem i powiem ze jak dla mnie to jest kich chyba ze lubisz przesypiac cale dni mialem zapisane 8 mmg czyli dawke konska tez mialem schizy ale mi przeszly dzieki sobie samemu i rodzine a nie dzieki lekom od czego masz te schizy samo istene czy po dragach ??

teraz mi zostala tylko nerwica i natrectwa jest to tylko z porownaniem ze schizofremia to jest przegiecie

sam nie wiem, od czego mam te schizy, czesciowo na pewno od tego, ze bralem benzodiazepiny w duzych dawkach, ale pewnie to mialo niewielki wplyw na powstanie moich schiz. w moim wypadku jedyne wyjscie to leki, nie wiem, jak mialbym pokonac to w inny sposob, i czy taki sposob w ogole istnieje. mam podejrzenie schizofrenii prostej, lekarze nie sa pewni co do tej diagnozy i dlatego wyslali mnie na wakacje na oddzial dzienny szpitala psychiatrycznego. po prostu mam pewne objawy jawnie wskazujace na schizofrenie, ale innych objawowo koniecznych dla rozpoznania tej choroby nie mam, i tak egzystuje zawieszon w niebycie, z niepewna diagnoza i drazac ze strachu o to, czy przyznaja mi rente czy nie (co roku to samo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też choruję na zaburzenia schizoafektywne, typ depresyjny. Leczę się od 2002 roku. Nie mam szczgolnych osiągnięć, depresja wraca jesienią i wiosną, Czuje się wtedy okropnie. Nic mi się nie chce, najchętniej nie wychodziłabym z łóżka. To jest straszne!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bralem rispolept przez dluzszy czas. Na poczatku czlowiek usypia na stojaco, to samo przy zwiekszaniu dawki, ale mija po paru/parunastu dniach. W zasadzie dziala, mnie w kazdym razie ustabilizowal, prawdziwe problemy ze soba zaczalem miec jak przestalem go brac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy brał ktoś lek o nazwie RISSET?

Nie mogę znaleźć opinii o nim, a jestem ciekawa, bo od dzisiaj zaczynam brać

Dzięki za wszelkie komentarze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafik dzięki

Podobno mam go brać na lęki i depresję, ale jak przeczytałam ulotkę sama się trochę zszokowałam bo on podobno jest na... schizofrenie? :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Lekarz zalecil mi brac poł tabletki speridanu na noc. Niestety nie mam ulotki. Podobno maja dzialac przeciwlekowo, ale przeczytałam w interncie ze to lek na schizofrenie i przestraszyłam sie tego. Czy kotos z was brał go na lęki? Boje sie ze moze mi ten lek zaszkodzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie z lekarzem. W moim przypadku risset ma spełniać rolę stabilizatora nastroju. W przypadku silnych lęków też się sprawdza.

Więc wszystko się wyjaśniło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

speedcore terror, wiesz, ze branie rispoleptu jest chaniebne, nietolerowane spolecznie? prosze moderatorstwo o usuniecie tego jakze szkodliwego dla forumowiczow tematu :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ventolin mówienie samemu do siebie....jest dziwne....a juz psanie postów i odpisywanie na nie tym bardziej.....

...Jakiego byś nicku nie przybrał......Chemiczny zawsze Ciebie i Twoje posty rozpoznam.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam biore rispolept przed spaniem od miesiaca 0,5mg generalnie ten lek wylacza u mnie myslenie i moge spac mam to przepisane na natrectwa myslowe, musze przyznac ze to niezly lek bralem go nawet po alkoholu i 0 interakcji ale nie zachecam to testowania tego!! ale zastanawiam sie czy nie zaproponowac psychiatrze jakiegos innego leku, bo sam juz nie wiem na co jestem chory pasuje do mnie nerwica i choroba afektywna dwubiegunowa:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

anna1102

nadal nie mogę połapać całego "fenomenu" tego zaburzenia. książkowa wiedza- owszem. ale czy to jest coś jak: przyczyna- lęk, zamknięcie, skutek- depresja, nienawiść do siebie?

 

Rispolept

brałam koło półtora roku. Początków nie pamiętam.

Na wiosnę miałam comiesięczne ataki lęku i depresji, od tamtego czasu mam także zabużenia odżywiania.

Lek praktycznie niewiele dawał. Nie przesypiałam, ale strasznie tyłam (umiałam utrzymać wagę potem, ale stać na rzęsach musiałam, straszne!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja po rispolepcie przytyłam 16 kg w ciagu 7 miesięcy:/ , chociaz praktycznie nic nie jem... zna ktos moze refundowane nazwy zam ienników tego leku, które nie mają takich skutków jak tycie, albo jakas diete, zeby schudnac przy tym leku? bardzo proszę o pomoc... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak.

 

to chyba Zolafren.

jest refundowany, zapytaj :)

 

zostaje pytanie.

czy Rispolept Ci pomaga na pewno?

Czy taki wzrost wagi nie przyspaża Ci kolejnych powodów do nie nawiści siebie?

 

jeżeli czujesz się nieźle, to dieta może pójść prosto, wagę utrzymasz, a ja żeby ją zgubić latałam codziennie na siłownię, w sumie byłam uzależniona od słowa schudnąć- inaczej wolałam nie wstawać z łóżka.

 

koszmar.

pogadaj z lekarzem :)

ja mam o tyle dobrze, że pani doktor bierze pod uwagę moje tendencje do tycia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was spotkał się kiedys z tym lekiem. \Jaki on jest, jakie są objawy uboczne i czy przede wszystkim pomaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Basiu 34 !

Czy nie chodzi ci o lek o nazwie Rispolept ?

Takiej nazwy jaką podałaś nie znalazłem w internecie ?

Natomiast Rispolept bierze bliska mi osoba a więc na ten temat mogę coś napisać.

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj dostałam receptę na ten lek...

ale na razie pół tabletki (Rispolept 1 mg) wieczorem,więc podejrzewam,że jakoś lepiej nie będzie

ale cóż

zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rispolux to zamiennik Rispoleptu. Biore go i jest dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biore Rispolept juz prawie rok dostałem go po pierwszych zaburzeniach psychotycznych i depresji, a nerwice juz mialem wczesniej biore go w dawce 2mg na noc przytyłem po nim 13 kg :oops: ale i tak mam w miare dobrą wage. Ten lek troszke pomaga na natręctwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej ja tez biorę lek od dzisiaj w sumie i mam nadzieje ze mi pomoże,w sumie sam lekarz nie wie co mi jest jeszcze, wiec zobaczymy ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×