Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
blackfuck

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich :P mam pare pytań odnosnie tego leku i skutków ubocznych jego przyjmowania:mianowicie moja dziewczyna przyjmuje go drugi miesiąc i dostrzegam u niech sennośc ,brak apetytu(to mnie bardzo przejmóje i tak jest chudziutka :( )czy ktos miał moze tak samo?? czy to naturalne??co zrobic zeby zaczeła wkońcu jesc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałam po citalu dokładnie odwrotnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej na poczatku jest to całkiem normalne brałam tez Go.. ale dla mnie nie był za bardzo skóteczny,, ogólnie mdliło mnie i nie miałam apetytu... ale wiesz jak bedzie tak dłuzej niech skonsultuje sie z lekarzem bo te objawy nie powinny trwac dłuzej niz 2-3tyg.. az sie organizm nie przyzwyczajii pozdrawiam i jak by jakies pytania chetnie jeszcze odpowiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja biorę to w chwili obecnej... dzisiaj mija dokładnie 24 dzień jak go zażywam... na razie żadnych pozytywnych zmian... to już 3 z kolei lek z grupy SSRI, który biorę (wcześniej Bioxetin i Fevarin)... leki te jakoś na mnie nie działają, ale psychiatra uparł się żebym próbował więc biorę cital (dawka 20 mg na dobę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzisiaj mija 1,5 tygodnia od kiedy pierwszy raz zażyłem Cital. Jak narazie nie odczułem żadnych pozytywnych zmian. Za to po 3 dniach pojawiły się skutki uboczne: w moim przypadku to pocenie się dłoni, pojawiło się nieznaczne drżenie rąk, uczucie dusznosći:?(wcześniej tego nie miałem), a nawet zawroty głowy z oblewającą mnie gorączką, nie wspominając o tym że chodzę cały czas senny i mam większe problemy z koncentracją :roll::shock: . Chyba powinienem to odstawić? Poczekam jeszcze 2 tygodnie, jak działania niepożądane nie miną będę musiał sie skontaktować z panem psychiatrą. Mam nadzieję że ten lek wkońcu zacznie działać. Jeszcze tu wrócę za 2-3tyg i napisze jak tam moja przygoda z Citalem się potoczyła :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mialam za duzo objawow niepozadanych odczuwalam miedzy innymi sennosc.Szybko wiec go odstawilam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Przepisał mi go mój lekarz i jestem ciekawa jak zadziałał u Was.Jakie były skutki uboczne,a jakie pozytywne efekty działania leku i kiedy je zauważyliście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj kończę 30 dzień kuracji Citalem. Najgorsze objawy mineły już częściowo, choć tylko w te "lepsze dni" czuję sie tak jak powinienem :?. Ogólnie mówiąc zauważyłem lekką poprawę mojego nastroju i osłabienie fobii :). Ogólnie nie narzekał bym, gdyby nie to że lek powoduje to że dostaję czasami małych zawrotów głowy z oblewającą goraczką na ok. 20 sekund - wczesniej tego napewno nie miałem. W każdym razie chyba jest coraz lepiej, ale nie należy się spodziewać żadnych rewelacji. Mam zamiar kontynuować przez dłuższy czas kurację tym lekiem. Nie jest to bardzo tanie-30 tabletek kosztuje w aptece ok. 60-70 zł + o recepcie którą zabiera pani zza okienka chyba nie muszę wspominać. Pozdrooooooo :lol::lol::lol::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zaczełam brac aurex po zmianie z afobamu ,na początku sie bałam gdzy na efekty trzeba było poczekac 2,3 tygodnie,ale warto było -naprawde.byłam spokojna ,niełapały mnie ataki ,nieprzejmowałam sie wszystkim tak jak dawniej ,a co najwazniejsze mogłam prowadzic samochód gdyz ten lek nie hamował reakcji tak jak inne leki -po prostu był jak by go niebyło ,normalne patrzenie na swiat a swoje po cichu robił ,polecam i nie martw sie bedzie dobrze ,wiem ze nie kazdy tak samo reaguje na leki ale mam nadzieje ze u Ciebie bedzie tak samo jak u mnie .pozdrawiam ,jesli masz jakies pytania to sie odezwij :D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dzięki,że sie odezwałaś.Już myślałam,że jestem jedyną osobą we wszechświecie,która to bierze ;).

Ja biore go już nieco ponad 3 tygodnie i mimo,że dostałam zmniejszoną dawkę(tylko pół tabletki dziennie) ,to zaobserwowałam już pierwsze pozytywne efekty.Nie mam już ataków,ból brzucha i ściskanie w gardle przestały mi towarzyszyć.Ciągle jakiś tam niepokój pozostaje i czasem coś tam mnie boli w chwilach większego stresu,ale w porównaniu z tym co było wcześniej,to czuję się super.Też zauważyłam,że mniej się wszystkim przejmuję,jestem mniej zestresowana.Nie jestem już taka senna i ogólnie mam lepszy nastrój.

Jeśli chodzi o skutki uboczne to przez pierwsze kilka dni byłam nieco rozkojarzona (ale to naszczęście szybko minęlo).Miałam tez kłopoty ze snem,budziłam się w nocy.Od jakiegoś tygodnia już jest z tym ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciesze sie ze Ci pomógł ... a jak jest teraz ,jak sie czujesz -jest lepiej ??odezwij sie i podziel sie ze mną doswiadczeniami a aurexem ,pozdrawiam pa pa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto może podzielić się doświadczeniami w stosowaniu Cilonu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

także się cieszę że Wam pomaga.Ja zamierzam (może od jutra) brać te leki.Też ie jestem przekonany do tego specyfiku.Wcześniej już zażywałem tabletki o innej nazwie i strasznie męczył mnie przez te ciągłe usypianie i otępianie. Będę brać ten lek conajmniej 3 tygodnie i po tym czasie spróbuję coś dopisać jeśli oczywiście nie zapomnę.

- - -

pozdrawiam

 

[ Dodano: Wto Lip 11, 2006 9:26 pm ]

napiszcie , ile kosztuje Aurex 20 mg.ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

około 25 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc mocarz ...tylko niezapomnij napisac co i jak i niemartw sie bedzie dobrze ,na początku bedzie ci troszke ciezko ale potem bedzie juz okej -zobaczysz ...napisz ,u8 mnie aurex kosztuje 25 zł z groszami ,kiedys był drozszy ok.32 zł .pozdrawiam hej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm ja z biegu dostałam Aurex 40mg ...cena to prawie 50 zł (dla zainteresowanych) a działanie? .... przekonam sie od jutra, swoja drogą mam nadzieję, ze skutki beda lepsze niz p cloranxanie, mobemidzie i kilku innych specyfikach które łykałam...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dobry lek ja go zazywałam prawie rok. Praktycznie żadnych skutków ubocznych u mnie, ale nie bardzo pomógł mi na natręctwa myślowe jeszcze teraz zażywam 1/2 20 mg życze powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez biorę taką dawkę.

Jedyny minus tego leku jak dla mnie to jego cena.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja go stosuje, ale niestety nie widze żadnej poprawy....:((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

leczyłam się citalem około 2 lat.POprawa nastąpiła praktycznie po tygodniu.WSzystko wróciło do normy.PO 2 latach postanowiłam o wycofaniu się stopniowym z leku.

3 miesiące bez leku minęły i leki wróciły.Stopniowo,bez konkretnych bodźców lub na skutek jakichś stytuacji stresowych.Spirala zaczęła znowu się nakręcać.Nie czekając na to co spotkało mnie przed 2 laty(niewyjaśniony atak paniki)zwróciłam się znowu o pomoc lekarza.

Wracamy do citalu lub spróbujemy seronil(jak okreslił lekarz leki o identycznym składzie a o różnych cenach na korzyść seronilu)

Seronil biorę 2 dzień.20 mg.Podobno jego właściwe stężenie w organizmie osiąga się po 10 dniach.Trochę martwią mnie opinie forumowiczów na temat tego leku.Zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

także od dzisiaj zaczęłam brać

 

najgorszy jes efekt przeczekania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Odstawiam,bo na rzęsach chodzę :? .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak w temacie miesiąc spokoju i znowu mnie bierze lekarz przepisał mi citaxin a brałem wcześniej moklar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje doswiadczenie nie jest zbyt bogate, bo biorę go od 4 miesięcy, nie przynosił szczególnych efektów, od miesiąca biorę 40 mg i niestety dalej nie widze różnicy, choc z drugiej strony nie wiem jak byłoby gdybym go nie brała. Przez jakies 2 tygodnie odczuwałam działania niepożądane- większość z ulotki :), ale nie było dramatycznie. U mnie depresja to historia przewlekła, więc jak mowi mój lekarz- na poprawę będzie trzeba poczekać, mi się jednak wydaje że cilon mi w tym nie pomoże... A jakie są Twoje wrażenia po dwóch miesiącach? pomaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×