Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Ridllic

Cześć chciałbym sie przywitac :)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

czesc mam na imie bogdan i witam was wszystkich serdecznie trafiłem tutaj dzisiaj przypadkiem i postanowilem sie zarejstrowac od trzech lat borykam sie z tym czym nazywamy zespołem nerwicy lekowej myslalem ze nie a sie o tym rozmawiac w taki sposob jak Wy to robicie usmieszki la was wszystkich i gorace pozrowienia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć bogusp1981. Witaj na pokładzie ;)

 

 

od trzech lat borykam sie z tym czym nazywamy zespołem nerwicy lekowej myslalem ze nie a sie o tym rozmawiac w taki sposob jak Wy to robicie

Również mam za sobą trzy lata walki,niefajne to prawda?

Można rozmawiać ,można więcej w grupie ,uwierz.Mam nadzieję że to forum doda Ci troszkę otuchy ;) .

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

wiesz chciałem Ci bardzo poziekowac za te mile slowa nie wiem od czego zaczac moze o tego ze to sluszny wybor zarejstrowac sie tutaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarejestrowanie się tutaj to bardzo słuszny wybór. Pełno tutaj wspaniałych ludzi którzy zawsze coś poradzą albo ciepłe słowa napiszą :) najważniejsze, że rozumieją i są szczerzy ze swoją dobrocią. Powodzenia w walce :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

Ja również witam na pokładzie!

Nerwica... niestety wiem co to za koszmar...

Mam nadzieję, że zagrzejesz tutaj miejsce i poczujesz się jak u siebie w domu :)

 

Twoja fotka, jaką zamieściłeś wcale mnie nie wystraszyła ;):D

 

Podpisuję się pod słowami Dżejem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bogusp1981 witaj! my sobie tak tutaj tylko rozmawiamy :P wspieramy sie, a czasem pomagamy sobie w rozwiazywaniu problemow. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

podwojna okazja 1.5 roku na forum i cos tam jeszcze :do tego matoła autora tematu :mrgreen: ty IDIOTO dosc ze piszesz z bledami to nadodatek Ci usmieszki nie pasuja a pozatym dalej tutaj jestes :!::mrgreen: i powiedzmy sobie szczerze nie masz " zespolu nerwicy lekowej" tylko jestes :mrgreen:

 

a wiec pozdrawiam stary bucu :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ridllic, no popatrz nawet Cię nie przywitałem. W sumie takiego buca witać... Hmmm...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

 

BTW. Metamorfoze przeszedłeś konkretną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie:) mam nadzieje,ze nie bede zalowac, ze tu trafilam. Mam nerwice od bardzo dawna, jednak zdiagnozowana dopiero niedawno. Wywrocila moje zycie do gory nogami..... mam caly zbior objawow...i czuje,ze przechodze kryzys. Zalamanie wiary? mam nadzieje, ze tu choc troche sobie pomozemy:)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj, zapominajko z wlkp:)

Ja tu jestem nieco ponad miesiąc, i naprawdę można znaleźć info, rady, pocieszenie a nawet kopa w dupsko jak trzeba :)

witamy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc moi drodzy! :) Mam na imie Aneta- od paru ladnych lat borykam sie z nerwica lekowa. Rok temu przestalam radzic sobie z nia na wlasna reke-dosieglam punktu kulminacyjnego beznadziejnosci- zglosilam sie po pomoc do specjalisty. Uzyskalam swiadomosc na czym polega moj problem, zaczelam sie leczyc farmakologicznie- pomoglo :) Jakis czas temu odtawilam leki ale napady nerwicowe szybko znow daly sie we znaki. Natretne jest to cholerstwo! :?

 

Przez przypadek trafilam na to forum. Chcialabym do Was dolaczyc. Chyba jednak razniej jest nie tkwic w tym samej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc wszystkim.. :) jestesm nowa.. mam na ime Marta..dzis postawnowilam sie zarejestrowac choc myslalam juz o tym od dawna.. sadze ze dobrze jest porozmawaic, wylac wszystko co w nas siedzi.. Ciesze sie na sama mysl..pozdrawiam wszystkich. :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Hie hie jakiś nowy trend czy to tak przez nowy rok - wiecie, rachunek mijającego czasu...:?::?::?::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×