Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Miss Worldwide

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.08.2020 o 21:26, MatkaB napisał:

 

 Ale wierzę, że może na kogoś nie działać wcale. 

 

Ogólnie takie odczucia miałem że nie działa wcale a wręcz nasila stan depresyjny bo nie chciało mi się kompletnie nic robić tylko czy to był wpływ leku ?

Ostatnio coś drgnęło w temacie pojawiło się lekkie pobudzenie i nieco lepsze samopoczucie więc możliwe że zbyt szybko oczekuję efektów. Obecnie 150mg trzeci tydzień póki co czekam jeszcze w miarę cierpliwie co będzie dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy normalnym skutkiem ubocznym jest ból głowy? jak tylko zaczynam brać tabletkę to mocno boli głowa, czy to przejdzie? nie wiem, czy to nie za duża dawka. Wcześniej brałam 37,5 mg i było dobrze jednak przyszedł nawrót i zaczęłam brać 75 mg.Ddziękuję za odp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.08.2020 o 22:05, feniksx napisał:

Pregabalina? Bierze ktoś jeszcze z wenla? Jakieś efekty? Dobre to połączenie? 

 

Ja biorę i do tego jeszcze mianseryna. Mam to wszystko na zaburzenia wagi i zaburzenia lękowe. Ogólnie porównując do tego co było, a co jest, to jest super, ale to jeszcze nie to co być powinno. Nadal odczuwam lęk i niepokój. I właśnie od dziś mam zwiększoną prege do 450...

Wzięłam z godzinę temu 60 miansy i 300 pregi. Czuję zmulenie, niepokój, trzęsę się. Ktoś tak miał? Czy to normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.09.2020 o 20:04, marta1456 napisał:

czy normalnym skutkiem ubocznym jest ból głowy? jak tylko zaczynam brać tabletkę to mocno boli głowa, czy to przejdzie? nie wiem, czy to nie za duża dawka. Wcześniej brałam 37,5 mg i było dobrze jednak przyszedł nawrót i zaczęłam brać 75 mg.Ddziękuję za odp. 

 

To całkiem normalne. U mnie zaczęły się bóle jak wchodziłęm powyżej 150mg, ale wiadomo, że każdy reaguje inaczej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba jeszcze czekać czy można powoli rezygnować ? 3tyg na dawce 150mg bez efektu i tydzień na 187,5mg też bez efektu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, snilek napisał:

Trzeba jeszcze czekać czy można powoli rezygnować ? 3tyg na dawce 150mg bez efektu i tydzień na 187,5mg też bez efektu

Takie decyzje podejmuje się w porozumieniu z lekarzem, a nie bandą obcych ludzi z forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co nie można poznać opinii obcych ludzi ? macie z byle powodu problem to zamknijcie dział leki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, snilek napisał:

a co nie można poznać opinii obcych ludzi ? 

Ależ oczywiście, że można poznać opinie, ale w Twoim przypadku to było pytanie o to co zrobić. 

Swoją drogą słabo bardziej ufać obcym ludziom (którzy albo przeczytali coś na temat danego leku w internecie, albo i nie...who knows..) odnośnie leczenia, niż lekarzowi, ale co ja tam wiem:bezradny::smile:  

 

Dwa, wystarczy przeczytać ulotkę, żeby wiedzieć jaki czas jest potrzebny, żeby dany lek zadziałał, a jeszcze prościej zapytać o to lekarza prowadzącego.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstawilem wenlaflaksyne po 8 latach brania. Lekarz dal mi na zakladke escitalopram 20 mg. Jestem depresyjny szczegolnie z wygladu, jakby na mnie zobacxyc to wygladam jak male dziecko smutne i bezbronne i nie mam wogule napedu, ledwo sie ruszam... Co teraz robic pomocy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś zażywał dawki > 225 mg? czy dodawało energii i motywacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.09.2020 o 18:38, Pawel.770 napisał:

Co teraz robic pomocy. 

 porób sobie badania hormonów , a szczególnie  te tarczycy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy dawka 37,5mg powoduje nadpotliwość? Jak się ma ta dawka do 40mg fluoksetyny? Również pobudza i działa przeciwlękowo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bralem wenlaflaksyne i tylko zwiekszanie dawki powodowalo chwilowa nadpotliwosc. 

 

Mam tylko pytanie, czy jak wenlaflaksyna u mnie w dawce 75 mg dzialala swietnie na OCD to czy duloksetyna zadziala w dawce najnizszej czyli 30 mg? Nie chce brac najwyzszych dawek dlatego probuje najnizsze. Teraz jestem na 15 mg esci wczesniej 20 mg to zero emocji bylo... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na wenlafaksynie miałeś emocje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Wenla sie spisuje co do lękow ? Likwiduje fajnie czy zdarzy sie za zaostrzy ? 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Petek napisał:

A na wenlafaksynie miałeś emocje?

Tak na wenli bylem pelny emocji... A teraz lipa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×