Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
AmnuM

Grzeszki - Czyli czego nie powinniśmy robić, a to zrobiliśmy

Rekomendowane odpowiedzi

No, ja właśnie czekam. Wracam na terapię uzależnień, do psychiatry, który też jest specjalistą od uzależnień i do leków, które mi będzie wypisywał.

Muszę się dowiedzieć tylko, jakie leki działają najlepiej na zaburzenia lękowe, osobowość unikającą i hamują popęd DDA (jeżeli ktoś ma jakieś propozycje, co do leków i ma podobne zaburzenia, to zapraszam na priv). Chciałbym poznawać ludzi i funkcjonować normalnie, bo czuję się bardzo samotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To macie jeszcze zdrowy odruch. Ja tam ciągle myślę, jakby to było fajnie "odlecieć". I'm an idiot , I know. :why::bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

halenore, a leczysz się? chodzisz na terapię uzależnień? Ile czasu trwa Twoje uzależnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kradzież kilkudziesięciu paczek klepliwego maku (morfina) oraz kilkunastu "setek" 30-40% alkoholu (+ coś na zagrychę, bo przeca na pusty żołądek pić niezdrowo :P) z wielkich sieci hipermarketów na łączną kwotę rzędu kilkuset złotych.

 

cdn. ... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W liceum zbierałam z kolegami pod wejściem do szkoły pieniądze do kubka (jakieś tam grosze ) , jeżeli ktoś nie wrzucił to nie mógł wejść :lol:

Zostaliśmy zawieszeni przez jeden dzień , za zebraną kasę (ok 6 zł) poszliśmy na piwo :lol: .

 

Byłam w związku z dwoma chłopakami , żaden od drugim nie wiedział , bardzo tego żałuje

 

W gimnazjum podrobiłam zgodę mamy na zrobienie kolczyka w języku .

 

Podbieranie kasy rodzicom w dzieciństwie się chyba nie liczy bo każdy to robił .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupmitrumne,

Podbieranie kasy rodzicom w dzieciństwie się chyba nie liczy bo każdy to robił .

Eee. Nie?

 

Ale nie będę narzekał, bo jednak pasożytnictwo w dorosłym życiu jest dużo bardziej kosztowne niż te kilka złotych :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy miałem 9 lat, dzwoniłem do różnych osób oraz na numery alarmowe i sapałem do słuchawki. Czasem dzwoniłem na 0 700 i rozmawiałem "o pogodzie".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Reghum

Nie rozumiałem konwencji społecznych, przez co wsypywałem osoby w szkole. I to kilkukrotnie... nie dziwię się że mnie nie lubili XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja parę lat temu po pijaku klepnąłem dość mocno w tyłek niezbyt urodziwą córkę jakiejś miejscowej samorządowej szyszki. Na szczęście nie skończyło się sprawą karną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawiałam swoją samoocenę krzywdząc innych.

Zaciągałam różnych facetów do łóżka dla zabawy i żeby móc wyliczać ilu ich było (nieważny stan cywilny).

Ćpałam i zbyt dużo piłam alko przez pewien okres swojego życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdy miałem 9 lat, dzwoniłem do różnych osób oraz na numery alarmowe i sapałem do słuchawki. Czasem dzwoniłem na 0 700 i rozmawiałem "o pogodzie".

To bardzo niegrzeczny byłeś :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja często śpię ponad 12 godzin. Nie powinienem, ale jednak oddaje się w zaczarowany świat spania i leżenia. Tak miałbym więcej czasu za dnia.
czyli marnujesz cenny czas na spanie witaj w klubie robie to samo dokładnie to samo. Za to w nocy spac nie mogę. Powinnam ruszyć 4 litery i cos ze sobą zrobić ale mi się tak zajebiście nie chce nic robić czasami, zmęczenie mnie dobija i idę spać przynajmniej mam kolorowe sny

/

Mark :mrgreen::mrgreen::mrgreen::lol: ja kiedyś dzwoniłam do ludzi i pytałam czy tu zoo? bo szukam żyrafy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja,majac lat 12 z mlodsza kuzynka, dzwony od babci do osob o najdziwniejszych imionach z ksiazki tel/ np Chryzogon czy Polikarp i udawalysmy ich...kochanki

kiedys odebrala zona i sie wsciekla a kuzynka glupia podala babci adres...

i ona przyjechala i zrobila babci awanture...myslala ze naprawde maz ma kochanke

 

albo dzwonilysmy na 112 i podrywalysmy facetow z pogotowia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja z kolei strzelałem z karabinu na kulki do kur, przez co były cały czas znerwicowane :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to 90% z tego co zrobiłem wczoraj nie powinienem robić według tego co chcieliby inni ludzie, np. kąpać się w wodzie w jeziorze :mrgreen: lub.... ale nie - tego nie napiszę... :mrgreen::mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ktoś był karany ?

Ja nie pamiętam, czy zostałem ukarany, ale na pewno "zapłaciłem" intensywnymi przeżyciami lękowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×