Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
beti35

OPIPRAMOL (Pramolan, Sympramol)

Czy opipramol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

64 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy opipramol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      42
    • Nie
      21
    • Zaszkodził
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Czy ktos bral z was pramolan? Lekarz odstawil mi deprexetin i mam zazywac pramolan.Biore go drugi dzien dopiero,oprocz tego Lexotan.Piszcie jakie skutki uboczne sa po tym pramolanie!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Beti! Ja kiedyś używałam pramolan i nie miałam żadnych skutków ubocznych. Działał na mnie jakiś miesiąc czy dwa a później niestety przestał. Teraz mam velafax i jak narazie bardzo sobie go chwalę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brałem, bardzo słabo na mnie działał, chyba nawet słabiej jak fluoksetyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja go mam brać rano i popoludniu, ale jak wezmę ten rano to około 15.00 ide spac. I to jest jedyny efekt... Poza tym w niczym mi nie pomaga... Nie uspokaja, nie wycisza, nic sie po nim nie dzieje. Nie licząc tego, ze faktycznie 15.00-15.30 zasypiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

biorę pramolan, ale jest to słaby antydepresant, na mnie nie działa w ogóle po za tym, że jestem po nim okrutnie senna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, on chyba tylko potrafi uśpić, to lek starej generacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez go biore (zamiast xanaxu ktory jest cudem i ratunkiem dla tonacych, ale uzaleznia niestety) ale po kilkua miesiacach przestal na mnie dzialac, nawet usypiajaco juz nie dziala chyba ze zwieksze dawke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie chce wam powiedziec,ze od zeszlego tygodnia nie biore juz pramolanu.Ten lek okazal sie nie dla mnie,bo on powoduje zaburzenia rytmu serca i na mnie ten skutek uboczny wlasnie zadzialal.Podobno to lek stareszej generacji i znowu ide do lekarza po inny lek.Mam juz dosc,a czuje sie tak zle momentami,brzuch i zoladek mnie boli na przemian.Zawroty glowy wrocily i problem z oddychaniem,zaczynam juz panikowac i miec dosc tego zycia z nerwica.Pozdrawiam.Trzymajcie sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

PRAMOLAN to jest jeden wielki SKUTEK UBOCZNY!!

zażywam go 3 tygodnie, może ktoś powie, że to krótko i powinnam być cierpliwa, ale jak tu być cierpliwym, jak on sprawia, że nie robię w życiu nic poza spaniem i siedzeniam na kompie! śpię paręnaście godzin na dobę. całą noc i kilka drzmek w dzień. moja koncentracja i zdolność do myślenia (z którymi było ciężko jeszcze przed lekami) są teraz na poziomie zerowym. nic mi się nie chce, kompletnie nic nie robie, nie łażę na wykłady, bo nie chce mi się dupy ruszyć. konkretne zmulenie, otępienie..

 

aha, zapomniałam dodać, że póki co pozytywnych skutków nie zaobserwowałam :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

-----------------------------

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też brałam przez jakiś czas pramolan, ale nie odczułam na sobie zadnego innego działania niż senność. Żadnych efektów ubocznych też nie zaobserwowalam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja biore go 4 dzień,fakt troche uspokaja,ale kołatania serca dalej mam,boje sie że za jakiś czas bedzie dla mnie zasłaby:/ a nie chce psychotropów czekam narazie na wizyte u psychiatry.

 

[ Dodano: Czw Kwi 06, 2006 4:08 pm ]

no... odstawiłem pramolan,jedna tabletka działała uspokajająco przez max 4 godziny,a po około 6-7 od połknięcia straaasznie mi sie chciało spać,więc albo spałem,albo nie spałem bo męczyło mnie kołatanie serducha,nie wiem po co komu taki lek..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem wam ze na mnie ten lek cudownie zadziałał biore go juz drugi tydzien i czuje sie o niebo lepiej, wczesniej brałem serotax lecz on na mnie zadziałał odwrotnie ataki sie nasiliły mam teraz nadziej że ten stan utrzyma sie troszke dłużej bo w przyszłym miesiącu ide na psychoterapie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam was wszystkich po przeczytaniu waszych opini jestem jakby weteranem Pramolanu ja biore go juz 10 lat .

oczywiści z innymi lekami teraz jestem na etapi 1/2 na noc.

poczatki były tragiczne , a mianowicie sen który towarzyszył mi przez cały dzień.

Pozdrawiam Artur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

justysiu a skąd jesteś? u mnie w kazdej aptece można dostać nie mam z tym żadnego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem z gliwic chodze po aptekach i nie ma,mówia że nie ma w hurtowniach a jaka jest tego przyczyna to nie wiedzą. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pramolan dostałam od lekarza pierwszego kontaktu ale tylko spac mi się po nim chciało(tyle pamiętam)

lekarz rodzinny kazał mi iśc do psychiatry a ten mi przepisał już inne antydepresanty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie co prawde mówiąc ten pramolan biore już z 5 lat i nie pomaga,nie zmieniam leku bo boje sie skutków ubocznych,może ktoś z was bierze jakiś dobry lek na leki i małą depreche.pozdrawiam pa :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc justysia

ja bralam pramolan pare miesiecy nie pomogl

na depresje dostalam trittico cr depresja jakby zniknela, dziala tez przeciwlekowo ale jak dla mnie za slabo

dostalam wiec seroxat biore dopiero 8 dni jest ciezko ale coraz lepiej wspomagam sie cwiarteczka afobamu jak ide do pracy

nie boj sie zmiany lekow tylko na poczatku jest zle a potem coraz lepiej i lepiej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

justysia ten pramolan to tylko taki usypiacz

ja biorę efektin ale to już musisz skonsultowac z lekarzem psychiatrą( od jakiego lekarza masz ten lek?) :o:o:o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja znowu dołacze do pozytywnych opini na temat pramolanu,po kilkumiesięcznej kuracji odstawiłem ten lek i objawy nerwicy ustały na jak długo nie wiem ale moge powiedzieć, że ten lek mi pomógł. Pozrowionka dla wszystkich :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie bylem dzis u lekarza i dostalem Pramolan 2x dziennie nigdy wczesniej nie bralem zadnego antydepresanta itp. wiec troche sie obawiam zwłaszcza po przeczytaniu "lek moze zaburzac sprawnosc psychofizyczna" :shock: a jest mi to bardzo nie na ręke poniewaz chodze do szkoły 1 klasa technikum, nerwica nie pozwala mi sie skoncentrowac brałem do tej pory Kalms (ziołowy lek) + magnez ale nie pomagało na najgorszy objaw nerwicy u mnie czyli trzesienie rak, nóg i szyi i czasami drgawki :( dostalem ten pramolan podobno dziala tylko usypiajaco, najwyzej jak bede za bardzo spiacy to odstawie bo nie bede mial innego wyjscia, a wydaje mi sie ze bede senny poniewaz nigdy wczesniej nie mialem kontaktu z lekiem typu psychotropu.

 

pozdrawiam

 

jak sadzicie czy ten lek zahamuje drgania :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

brałam pramolan, ale mi nie pomagał. to lek z grupy TLPD, czyli starej generacji, one mają od cholery skutków ubocznych.

jeżeli to pierwszy twój antydepresant, to przygotuj się na to, że możesz zaliczyć jeszcze kilka innych, jeśli ten ci nie przypasuje i nie pomoże..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ten lek nie uzależnia i czy bez problemu mozna go odstawić :?:

 

bo czuje ze pobiore go z tydzien i wróce do ziółek bo nie usmiecha mi sie ciagle branie tego typu leków.

 

a i kiedy moge sie spodziewac przejscia drgawek jezeli wogóle moge sie tego spodziewac :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×