Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
milka24

Witam.Juz nie dam rady!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Wczorajszej nocy mialam znowu ten jak ja to nazywam"atak"cala noc nie spalam, ciagle tylko mysli w glowie, caly czas cos gadalam w myslach nie wiem juz co mi jest prosze pomozcie czy to jest nerwica czy schizofrenia tak sie tego boje ,Czy ktos wie jakie sa objawy schizofrenii.nigdy nie mialam takiego metliku w glowei caly czas co mi tam siedzi i mysli .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

My nie możemy za wiele stwierdzić. Od tego jest psycholog. Jednak już kilka osób obawiało się schizofrenii i nic z tego. Nerwica. Być może to samo jest u Ciebie. A na 100% pewna będzie opinia psychologa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum Milka !

Co do twojej dolegliwości to faktycznie trudno cokolwiek wysnuć.

Udaj się do lekarza - nie ma się czego wstydzić.

Źyczę abyś jak najszybciej odzyskała równowagę ducha. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylam na wizycie dostalam Coaxil jest niezle nie wyje juz caly dzien tylko mam takie uczucie jakby wszystko sie toczylo wokol mnie, tak dziwnie mi sie patrzy czasami mam uczucie jakbym gorzej widziala, ale jakos walcze z tym, albo jeden dzien to mam czasami wrazenie jakby to byl juz drugi dzien ale nadal jest ten sam , albo jakbym poszla spac to nastapi nowy dzien i bedzie lepiej, przepraszam ze takie rzeczy pisze moze glupoty ale jest mi lzej jak to napisze. Czuje sie jakbym byla w tym swoim jakims swiecie z ktorego czasami na moment uda mi sie wyrwac ale nadal powracam, Mysle moze jescze lek nie zaczol dzialac biore go tydzien, albo jest dla mnie za slaby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Wpisz w polu ,,Szukaj'' nazwę twojego leku a znajdziesz sporo ciekawych

informacji od innych osób. Lek zacznie działać po 2-3 tygodniach.

Dla jednych okaże się skuteczny a dla innych nie.

Wierzę że dla ciebie tak.

życzę dobrej i spokojnej nocy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×