Witam

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam

Avatar użytkownika
przez suave 02 lip 2007, 11:04
Choruję od 9 lat, przebrnęłam przez terapię, trzy rodzaje leków, teraz druga terapia.. Dużo by opowiadać. Trafilam do Was głownie dlatego, że stoję przed wyborem następnego leku i zanim psychiatra mi coś poda, chcę wiedzieć jak to jest.
A wszystkim życzę zdrowia. Resztę sami umiemy wygrać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez inez3 02 lip 2007, 11:07
witaj suave! ja walcze 3 rok i w sumie jest o wiele lepiej. mialam jeden nawrot, ale trwal ok. miesiaca (wczesniej byl to prawie rok). biore asentre, ktora bardzo dobrze na mnie dziala nie liczac skutkow ubocznych przez pierwsze 2 tygodnie. Jak sam zapewne wiesz kazdy lek dziala inaczej na kazda osobe.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

przez darekspin 02 lip 2007, 11:45
Witam suave,milo mi ze jestes z tego samego miasta co ja.Pozdrawiam Cie i zycze powrotu do zdrowia i rownowagi.
Nie lekaj sie jestem przy Tobie w noc i w dzien...
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
24 cze 2007, 20:32
Lokalizacja
SZCZECIN

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez suave 03 lip 2007, 08:28
Dzięki. Nigdy nie życzyłam największemu wrogowi tego, co nas spotkało. A z drugiej strony dobrze jest wiedzieć, że jest nas więcej. Gdy próbuję wytłumaczy bliskim osobom co czuję, terapeucie - zawsze mam poczucie, że nic nie rozumieją. Tu czytam Wasze posty i widzę w nich siebie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez inez3 03 lip 2007, 08:55
suave tak to jest, ze "normalni" nie sa w stanie zrozumiec tego, bo nie boja sie np. tych objawow ktore my mamy. tutaj znajdziesz zrozumienie i pomoc od ludzi...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

przez darekspin 03 lip 2007, 17:50
inez3 napisał(a):suave tak to jest, ze "normalni" nie sa w stanie zrozumiec tego

A czy my jestesmy nienormalni ?haha.,ja bynajmniej i mysle ze wiekszosc nie uwazam sie za nienormalnego.Nigdy takim nie bylem.Od dolegliwosci nerwicowych do nienormalnosci daleka droga.Nikt kto ma nerwice i towarzyszace jej dolegliwosci nie moze sie uwazac za nienormalnego.Ale ok wiem ze bylo to napisane w cudzyslowiu.Pozdrawiam i jesli kogos urazilem to przepraszam.
Nie lekaj sie jestem przy Tobie w noc i w dzien...
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
24 cze 2007, 20:32
Lokalizacja
SZCZECIN

Avatar użytkownika
przez suave 03 lip 2007, 19:05
No ja sobie kiedyś myślałam, że jestem nienormalna, długa terapetyczna droga uświadomiła mi, że to jednak ,,tylko" zaburzenia ;)
Dziękuję wszystkim za słowa otuchy, przydają się, bo akurat więcej niemiłych niż miłych spraw się dzieje..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez vampirek82 03 lip 2007, 21:13
witam suave fajnie ze trafilas na to forum (bynajmniej nie fajnie ze chorujesz, ale dobrze ze trafilas tu a nie gdzie indziej ;))
zycze powrotu do zdrowka, mi forum od rana poprawia humorek wiec mam nadzieje ze z Toba tez tak bedzie calusy
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

przez Amy Lee 03 lip 2007, 21:51
dżejem napisał(a):Tacy sami
a ścian między nami

jak głosi pieśń, której wykonawcy nie pamiętam.

Lady Pank?
Amy Lee
Offline

Avatar użytkownika
przez inez3 04 lip 2007, 08:18
darekspin, dżejem oczywiscie, ze jestesmy normalni, dlatego tez to slowo bylo w cudzysłowie. :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Avatar użytkownika
przez suave 04 lip 2007, 08:57
Jak najbardziej normalni, czasem się czuję normalniejsza od reszty, bo w sumie wiem więcej o sobie ;)
Wczoraj podjęłam decyzję o powrocie do leków. Jutro wizyta o psychiatry, zobaczymy, co teraz. Wierzyłam do końca, że się uda pożyć bez, ale nie mogę całymi dniami czuć się jak na statku. Też tak mieliście przy odstawianiu? mam te prądy w głowie, trzaski z pamięcią - to jest do przejścia. Ale jak koło południa zaczynam się bujać z lewa na prawo to już jest lipa, tym bardziej, że nie mam możliwości wzięcia wolnego z pracy.
Pozdrawiam wszystkich :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez vampirek82 04 lip 2007, 10:09
ja mam dokladnie to samo, psychiatra caly czas mnie lekami faszeruje i mowi ze nie ma szans narazie na odstawienie ale mam go gdzies i sama odstawiam powoli, jak nie biore jakis czas to mam straszne zawroty glowy, brak rownowagi i nie zawsze do konca wiem co sie dzieje, na poczatku bralam leki (effectiner75) co drugi dzien, teraz staram sie co trzeci, i te objawy zdarzaja mi sie coraz rzadziej, wiec wydaje mi sie ze to tylko objawy odstawienne...

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:10 am ]
i w pracy jest najgorzej, dlatego jak zdarza mi sie to w pracy musze wziac tabletke, ale jak w domu to ide po prostu spac. pomaga:) jak narazie :)
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez suave 04 lip 2007, 10:59
Mi to nie mija, tylko się nasila w ciągu dnia. Pod wieczór jest dramat, jakbym była na dooobrej imprezie. I każdego dnia to samo. Dziś mija 8 dzień bez leków a poprawy nie widać, odstawiałam bardzo stopniowo i powoli, więc to też nie tak, że organizm bardzo nagle doznał szoku.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez inez3 04 lip 2007, 11:07
suave ja tez odstawialam powoli i przez jakies 2 tyg. po calkowitym odstawieniu mialam zawroty glowy i mnie mdlilo, ale u mnie nie bylo to az tak upierdliwe. moze wybierz sie do lekarza, albo poprostu zacisnij zeby i wytrzymaj, powinno minac.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do