Nie wiem co mi jest.

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Nie wiem co mi jest.

przez Karolina 25 05 lip 2015, 14:30
Witam wszystkich,
Chciałabym się poradzić, od pewnego czasu nie wiem już jak mam dać sobie radę sama ze sobą. Moja wypowiedź może być dość chaotyczna ale nie mam doświadczenia w opowiadaniu o własnych problemach. Zawsze odstawałam w jakiś sposób od rówieśników, zawsze czułam się gorsza, nigdy nigdzie nie wychodziłam z uczuciem chęci, rozluźnienia. Ludzie, świat szkoła wszystko mnie przerażało. Zawsze gram, kontroluję swoje zachowanie przy innych. Nie cierpię siebie samej. Ale jakoś tak przetrwalam, zrobiłam licencjat i wyjechałam do Niemiec. Teraz wszystko się znowu nasiliło nie wiem nie umiem juz wziąść się w garść. Wszystko jest dla mnie obojętne, odciełam się od znajomych i nie przeszkadza mi fakt że całymi dniami chowam się w mieszkaniu. Rano tylko budzę się przed piątą, właściwie to budzą mnie moje myśli i poczucie winy. Obwiniam się ale boję się iść na kurs języka. Miałam plany, chciałam się tu rozwijać tylko perspektywa poznania nowych ludzi mnie paraliżuje, wszystko odkładam na później. Błędne koło. Nie chcę nikomu o niczym mówić, bo nauczono mnie nie uzalac się nad sobą. Udaje że jest okey. Nie głoduję, mam gdzie spać jestem młoda. Ale nie wiem nie mogę uwierzyć że w mojej głowie mam taką blokadę przed jakimkolwiek ruchem. Myślałam że to lenistwo ale chyba to coś więcej. Ktoś mi doradził, żebym poszła do psychologa ale co ja mu powiem. Jestem nieszczęśliwa?

Nie wiem co mi jest.

przez trailer 05 lip 2015, 14:48
czesc! dokladnie tak, idz do psycha i opowiedz mu to co napisalas tutaj podajac wiecej szczegolow a nawet przykladow Twoich konkretnych zachowan.
obecnie: aciprex 10mg dziennie.

Nie wiem co mi jest.

przez Lord Kapucyn 05 lip 2015, 14:53
Witaj,