Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 05 mar 2014, 18:49
hania33, dziękuję, tak wiem, odganiam, ale to siedzi we mnie znajoma w pracy mi pomagła rozmową, j mam często depresje na wiosnę :hide: platek rozy, dziękuję
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

przez Ramanujan 05 mar 2014, 18:50
platek rozy, niestety nienajlepiej, dlatego też stroniłem ostatnio od forum i kompa. Chociaż są już jakieś przebłyski lepszego nastroju, więc możliwe, iż będę cześciej wpadać.

platek rozy, ładny awatar. ;)
Ramanujan
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 05 mar 2014, 18:50
Witajcie :papa: Jak się macie?Ja dziś trochę kiepsko...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez Ramanujan 05 mar 2014, 18:50
gosiulek, co się stało?
Ramanujan
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 mar 2014, 18:51
Ramanujan, dziekuje :) a depresja Cie dopadla? Moze bedzie lepiej , kiedys musi przeciez , ja ostatnio tez z dolowana ale stane m fizycznym swoim ...

gosiulek, :********** ja dzis tez a co Cie lapie ?

amelia83, moze to nie to :**********
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 05 mar 2014, 18:52
Ramanujan fizycznie czuję się źle...czuję kask na głowie,kark boli i w głowie trochę się kręci...w dodatku przeziębiona jestem :?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

przez comatom 05 mar 2014, 18:52
Ramanujan, na wyspie bywa wesoło.... :(
comatom
Offline

Spamowa wyspa

przez Ramanujan 05 mar 2014, 18:53
platek rozy, nie wiem czy to tak do końca można nazwać depresją. Ja bym to nazwał myślami natrętno-depresyjnymi. 8) Lepiej będzie jak leki zaczną działać. :lol:
Ramanujan
Offline

Spamowa wyspa

przez comatom 05 mar 2014, 18:53
:cry:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 05 mar 2014, 18:53
Ramanujan, hej , kolego :mrgreen:

-- 05 mar 2014, 18:54 --

Ramanujan, Zaczna , zwiekszyles dawke?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 05 mar 2014, 18:54
platek rozy, tak sie czułam jak depresje miałam poczatki, nie spie od kliku dni, mam problemy z wyproznianiem, poca mi sie i drgaja rece myle proste słowa i ciezko mi sie wysłowić, wszystko jest trudniejsze
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Rebelia 05 mar 2014, 18:54
Cześć ludziska, tak zaglądam spytać co słychać i czy nastroje dopisują. Czy tylko ja mam wrażenie, że przesilenie wiosenne i ta cała wiosenna nastrojowa spierdolina przyszła w tym roku wcześniej?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 05 mar 2014, 18:55
hej płatku :**********
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Rebelia 05 mar 2014, 18:56
poca mi sie i drgaja rece myle proste słowa i ciezko mi sie wysłowić, wszystko jest trudniejsze

Widzę, że nie tylko mnie to teraz dopadło. Czuję się jak debil, nie mogę dobrać słów, pisząc zdanie zacinam się co chwilę, jakby mózg mi ładował treści jak jakaś zjebutana przeglądarka w kompie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do