Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lut 2014, 22:32
Miro, nie nakrecaj sie juz jestes ponad ta francowata chorobe :smile:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15816
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 20 lut 2014, 22:34
siemanko Ludziska, jak tam u Was, jestem wyczerpany po calym intesywnym dniu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

przez comatom 20 lut 2014, 22:34
kasiątko, to mnie ukrzyzujcie i b :twisted: bedzie super smetnie
comatom
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 20 lut 2014, 22:35
khaleesi, Ja tam nie narzekam;p wrzuc swoje ;p
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lut 2014, 22:35
Dobranoc , dobranoc :) :papa: :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15816
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 20 lut 2014, 22:35
comatom, mówisz i masz <gryzie> :twisted:


Suszę pazury a też bym najchętniej poszła spać :roll:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez khaleesi 20 lut 2014, 22:36
metka00, ;> nie ma mowy
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lut 2014, 22:36
comatom, ale ja Cie nie cem krzyzowac :nono: :nono: :nono: lubie Cie .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15816
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez comatom 20 lut 2014, 22:37
:twisted:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 lut 2014, 22:37
kasiątko, tez malowalam wlasnie :mrgreen:

-- 20 lut 2014, 22:38 --

ale sflaczalam no matko!


comatom, czarny humor? ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15816
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez khaleesi 20 lut 2014, 22:38
wieslawpas, siemka. :papa:
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 20 lut 2014, 22:39
platek rozy, moje długo schną bo frencha.
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez metka00 20 lut 2014, 22:39
wieslawpas, witaj:)

khaleesi, come on;p
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 20 lut 2014, 22:39
comatom, :great: to jest dobre
Anna Maria
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do