Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez tosia_j 28 lis 2013, 19:18
no pięknie, jak chcialam zapytać czy antonina to ładne imię, to wszyscy poszli :silence:
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4415
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 19:18
ja jestem jeszcze,,,

-- 28 lis 2013, 19:19 --

moja prababcia miala tak na imię.. :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez tosia_j 28 lis 2013, 19:20
Myslisz ze to moj rocznik...? OK OK.... :papa:
Ja nie jestem zjednoczone stany, bo wy wyzdrowiejecie
Ostatnio edytowano 28 lis 2013, 19:22 przez tosia_j, łącznie edytowano 1 raz
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4415
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 19:22
Oj Tosia mi chodzi o to , ze to imie jest mi bardzo bliskie...i lubie je..

-- 28 lis 2013, 19:25 --

Tosia dlaczego tak myslisz?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez tosia_j 28 lis 2013, 19:27
No....nie moge wiedziec na pewno.
Ale mam taka nadzieje
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4415
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 19:29
mówili na nią Antosia..miała piękne długie blond włosy..i warkocze..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 19:37
platek rozy, szczęśćiara masz TK MAXA :D

Tośka - tak mamy diagnoze afazja (alalia) motoryczna

hania33, rozjasniaczem robiłaś?

-- 28 lis 2013, 19:40 --

buuuuuu zawsze mnie fajna imprezka omija :why: :why: :why: :why:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 19:41
Enii, Tak , lecz do niczego , zla jestem...
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 19:42
hania33, ja jak robiłam na blond to 3 farby poszły :hide:

-- 28 lis 2013, 19:42 --

Ja bym chciała byc blondynka tylko brzydko mi jest w tym kolorze :(
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 19:43
Enii, no nie wyszlo, ruda bede , dam spokoj ..i juz..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 19:43
hania33, mi sie rudy podoba :D

-- 28 lis 2013, 19:45 --

tosia2 napisał(a):Myslisz ze to moj rocznik...? OK OK.... :papa:
Ja nie jestem [b]zjednoczone stany, bo wy wyzdrowiejecie[/b]


Staramy się dobrze bawić, ale nie oznacza to ze zdrowiejemy. Przede mna długa droga
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 19:46
Enii, U Ciebie lepiej?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 28 lis 2013, 19:48
hania33, a jesli chodzi o to o czym rozmawialyśmy rano, to ja sie nie odzywam za bardzo. Miałam ochotę wykrzyczeć co myśle o tym ale stwierdziłam ze to ON powinien pierwszy cos działać. A tak to wyjdzie na to że może to ja jestem winna

-- 28 lis 2013, 19:49 --

Wydzwaniał cały czas do mnie... Przyszedł ok, dał zł. na lekarza ale nie rozmawiamy.
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 28 lis 2013, 19:49
Enii, ktos zawsze musi byc winny..lecz nie Ty..pamietaj..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do