Skocz do zawartości
Nerwica.com

Ciekawy przypadek! :)


wiecznie młody:)

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Korzystając z okazji o powiem o tym co mnie gniecie.

 

Dzisiaj zarejestrowałem się na pierwszą w życiu wizytę u psychiatry. Wcześniej byłem raz czy trzy razy u psychologa, ale to jak byłem bardzo mały (bałem się, gdy tata wychodził z mieszkania i zostawiał mnie samego w domu, czy coś takiego).

 

Do rzeczy. Mam 22 lata i studiuję w Krakowie i jestem z Krakowa. Kończę szkołę muzyczną II stopnia, ale czy jestem artystą to ciężko mi powiedzieć, bo mam wątpliwości co do swoich zdolności kreacyjnych i wyobraźni (a może ta wyobraźnia jest uśpiona?). W każdym razie jestem wrażliwym odtwtórcą i jakiś talent mam. A więc chodziło mi o to, żeby napisać, że jestem wrażliwy. A może nawet nadwrażliwy. Taki jestem od dziecka, taki już jestem zdaje mi się, jak zaczynam sobie stawiać pytania o własne JA.

 

Będąc młodszy niż teraz, czyli od 0 do ca. 9 roku życia mieszkałem normalnie z rodzicami, ale nie z rodzicami normalnymi. Matka miała i ma nadal nerwicę (od 9 roku życia nie mieszkam już z rodzicami), którą znosiłem, rozmawiałem, chłonąłem, próbowałem zrozumieć i zaakceptować mniej więcej do 2 klasy liceum. Teraz, idąc ścięzką moich innych członków rodziny, zaczyna mnie to wk*rwiać totalnie do tego stopnia, że wpadam w szał nawet jak ona do mnie dzwoni. Matka jest klasycznym przykładem Noł-lifa, nie widzi żadnego innego sensu poza MNĄ, a przy tym jest terrorystką, niereformowalną. Martwi się, ma lęki, nie potrafi sobie dać rade z najprostszymi rzeczami, typu kąpiel zajmuje jej 6 godzin. Dewiacja. Ma świadomość swojej choroby, rozumie, jest inteligentna, a jednocześnie nie potrafi jej przezwyciężyć (tak mówi). Terroryzuje innych swoim stylem bycia, ale "przecież jest chora".

 

[Dodane po edycji:]

 

(Odpisuje sobie sam, bo mi sie nie mieści text w jednym wpisie)