leki a sen

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

leki a sen

przez betty_boo 05 sie 2008, 22:53
mam pytanie: jak branie lekow wpływa na wasz sen? czy zauwazacie jakies zmiany? ja biore seroxat od poł roku i wydaje mi się że wywoluje on bardzo dużo snów, i to bardzo realistycznych.

dość czesto też budze sie w nocy, co prawda na krótko ale jednak.

dodam że jednym z objawów mojej depresjo-nerwicy była bezsennosc.

nie wiem zatem czy zmany te są wywołane przez seroxat czy psychoterapię czy chorobę pierwotną?

pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: leki a sen

przez norm 06 sie 2008, 00:15
ja jem 100 mg sertraliny i 10 mg olanzapiny i też mam ten dziwny efekt niezwykle realistycznym snów... czasem po obudzeniu się muszę dochodzić do tego czy mój sen to fikcja czy prawda...
norm
Offline

Re: leki a sen

przez krzyss97 06 sie 2008, 10:29
hej.
Ania77

moim znow glownym problemem jest ciagle zle samopoczucie--od pierwszego otwarcia oczy czyje sie tak juz okropnie zmeczony ze nie mam sil w ciagu dnia na nic ----i wiem ze sa tez ludzie ktorzy maja tez wlasnie taki glowny objaw.
Leki nic nie daja a ja chce zaczac chodzic na psychoterapie tylko........wlasnie tylko.....nie wiem czy psychoterapeuta musi byc koniecznie psychologiem zeby bylo to szystko skuteczne.....
moze Ty to wiesz?
probuje zasiegnac tu jakis rad odnoosnie psychoterapii ale nikt nic nie odpisuje:(

pozdrawiam
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
05 sie 2008, 15:04
Lokalizacja
Wigwizdowie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: leki a sen

przez betty_boo 06 sie 2008, 20:19
hej. dzięki za odpowiedz dotyczaca tych realistycznych snów, nie dawalo mi to spokoju i nie wiedzialam czemu mam to przypisywać.

jesli chodzi o psychoterapeute to taka osoba zazwyczaj jest psychologiem, ew. psychoatrą, innych przypadków nie znam.
pozdrawiam
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: leki a sen

przez dziubasek 07 sie 2008, 20:01
ja nie moglam zasnac bez mianseriny, choc bralam po pol tabletki i wystarczylo zeby zdjelo mnie z nog
ale minelo kilka nocy i coraz szybciej udawalo mi sie zasnac...
nie warto sie uzalezniac od lekow nasennycyh, ciezko pozniej wyjsc
Teraz liczysz sie tylko Ty...
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
05 sie 2008, 19:45

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do