ot

Hasiok.

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 27 lip 2016, 22:51
Nihil, ale już ci chyba ochota przeszła, co?
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4478
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 27 lip 2016, 22:51
Sigrun, VI sezon rządzi, nie?
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4478
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Sigrun 27 lip 2016, 22:52
Nihil napisał(a):
Sigrun napisał(a):ale ile razy mam Ci powtarzac, że on nie zartowal!!! "ruchałby" :mrgreen:

Heh, Nihil słów na wiatr nie rzuca :D ( ;) )


leżem i kwiczem :mrgreen:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Sigrun 27 lip 2016, 22:53
WolfMan napisał(a):Niemampomysłu, Obraził mnie post jednej osoby,która wyskoczyła tu jak królik z czarodziejskiego kapelusza i jak się szybko pojawiła ,tak szybko zniknęła.


Dawaj no tu ją!!!

Ḍryāgan napisał(a):Sigrun, VI sezon rządzi, nie?


masakra...wiem, że ten serial zawsze zaskakuje...ale... ;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez cyklopka 27 lip 2016, 22:54
Sigrun napisał(a):
Nihil napisał(a):
Sigrun napisał(a):ale ile razy mam Ci powtarzac, że on nie zartowal!!! "ruchałby" :mrgreen:

Heh, Nihil słów na wiatr nie rzuca :D ( ;) )


leżem i kwiczem :mrgreen:

Serio cię to śmieszy?
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8124
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 27 lip 2016, 22:54
Ḍryāgan, już obejrzałeś VI sezon? :>
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Życie powstaje w uniesieniu i niszczeje w nudzie.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, klonazepam 2 mg doraźnie, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3410
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
San Escobar

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Nihil 27 lip 2016, 22:55
Carica Milica napisał(a):Nihil, jak mnie wkurzysz, to Ci będę walić spoilerami "Gry o tron"!

Osz Ty ... :P Wredna, nie przymierzając jak ten Wilkor :mrgreen: Nie zrobicie mi tego ;) Już Lord Kapucyn dojebał mi jakiś czas temu tym MEGA spoilerem odnośnie "Supernaturala" :P
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Sigrun 27 lip 2016, 22:56
cyklopka napisał(a):Serio cię to śmieszy?


a mam plakac?
Znam troche juz czasu Nihila i znam jego specyficzne "podejscie do zycia" wiec nie pozostaje nic innego jak sie troche posmiac. Ot co :)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 27 lip 2016, 22:56
Nihil, teraz koniec z ujową muzyką? :P
Majaki wariata: Dziennik, który stracił równowagę
F31 Życie powstaje w uniesieniu i niszczeje w nudzie.
Lit 625 mg, kwetiapina 100 mg, klonazepam 2 mg doraźnie, kofeina trzy dawki dziennie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3410
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
San Escobar

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 27 lip 2016, 22:57
Carica Milica, obejrzałem! Lyanna Mormont rządzi! I Khaleesi
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4478
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Sigrun 27 lip 2016, 22:58
Nihil napisał(a):Wredna, nie przymierzając jak ten Wilkor


o mnie mowa...???

Ja wredna nie jestem...o!!!

Nihil napisał(a):Już Lord Kapucyn dojebał mi jakiś czas temu tym MEGA spoilerem odnośnie "Supernaturala"


to ten serial jeszcze zyje...???
Ja skonczyłam na 6stym chyba :)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Nihil 27 lip 2016, 22:58
Ḍryāgan napisał(a):Nihil, ale już ci chyba ochota przeszła, co?

W "zamkniętym" tym cyproteronem spacyfikowali ... :P :D
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez Nihil 27 lip 2016, 22:59
Carica Milica napisał(a):Nihil, teraz koniec z ujową muzyką? :P

Zobaczy się ;)
robaki-biedaki xD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
976
Dołączył(a)
26 gru 2013, 18:27

Komentarze do zdjęć w "Ludzie z forum"

Avatar użytkownika
przez cyklopka 27 lip 2016, 22:59
Sigrun napisał(a):
cyklopka napisał(a):Serio cię to śmieszy?


a mam plakac?
Znam troche juz czasu Nihila i znam jego specyficzne "podejscie do zycia" wiec nie pozostaje nic innego jak sie troche posmiac. Ot co :)


Nie chodzi mi w tym momencie już ani o Nihila ani o niemampomysłu, tylko ogólnie o społeczne przyzwolenie na traktowanie kobiet w sposób przedmiotowy.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8124
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do