Straszny ucisk na głowie i jakby szarpał ktos włosy :(((

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

Straszny ucisk na głowie i jakby szarpał ktos włosy :(((

przez kaysha 05 wrz 2007, 19:09
Witajcie

Moim problemem podczas ataków nn jest strasznie napięta skóra głowy, i odczucie jakby ktos ciągnął mnie za włosy. Pojawia sie to kiedy mam nasilone natrętne myśli. Biorę Seroxat i doraźnie Trittico Cr juz od ok 3 lat. W lato byłam w trakcie odstawiania leków i kiedy juz brałam połowke Seroxatu ..na początku sierpnia choroba sie znowu uaktywniła:( :?
I zawsze jak wraca, to zawsze pod koniec lata i kiedy jestem w trakcie odstawiania leków ehh.. Najbardziej męczy mnie to uczucie dziwnego szczypania i przy ty bardzo wychodzą mi włosy.
Czy ktoś z WAs miał podobne objawy podczas nasielnia nn??

Serdecznie pozdrawiam
"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" Franz Kafka
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
12 paź 2006, 11:04
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Avatar użytkownika
przez Twilight 06 wrz 2007, 05:06
Natręctwo i iluzja - jeśli wydaje Ci sie,że ktoś Ci szczypie głowę i jeszczemasz pewność, że tracisz przez to włosy, to jest to objaw fizyczny nn - Tobie się to po prostu wydaje. Mozna tak sobie wkręcac odporność organizmu, potencjał intelektualny itp - paskudne uczucie, bo myślisz, że to prawda - a masz do czynienia jedynie z ucieczką w kolejne obawy.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
PersonaNonGrata
Posty
935
Dołączył(a)
19 lip 2007, 01:47
Lokalizacja
Rivendell

przez wymianann 07 wrz 2007, 00:49
przestan o tym myslec

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:49 pm ]
da to efekty jak mowilem
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
05 wrz 2007, 11:25

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 9 gości

Przeskocz do