Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kaysha

Straszny ucisk na głowie i jakby szarpał ktos włosy :(((

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Moim problemem podczas ataków nn jest strasznie napięta skóra głowy, i odczucie jakby ktos ciągnął mnie za włosy. Pojawia sie to kiedy mam nasilone natrętne myśli. Biorę Seroxat i doraźnie Trittico Cr juz od ok 3 lat. W lato byłam w trakcie odstawiania leków i kiedy juz brałam połowke Seroxatu ..na początku sierpnia choroba sie znowu uaktywniła:( :?

I zawsze jak wraca, to zawsze pod koniec lata i kiedy jestem w trakcie odstawiania leków ehh.. Najbardziej męczy mnie to uczucie dziwnego szczypania i przy ty bardzo wychodzą mi włosy.

Czy ktoś z WAs miał podobne objawy podczas nasielnia nn??

 

Serdecznie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natręctwo i iluzja - jeśli wydaje Ci sie,że ktoś Ci szczypie głowę i jeszczemasz pewność, że tracisz przez to włosy, to jest to objaw fizyczny nn - Tobie się to po prostu wydaje. Mozna tak sobie wkręcac odporność organizmu, potencjał intelektualny itp - paskudne uczucie, bo myślisz, że to prawda - a masz do czynienia jedynie z ucieczką w kolejne obawy.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przestan o tym myslec

 

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:49 pm ]

da to efekty jak mowilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×