MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez depas 11 wrz 2014, 15:42
Tańczący z lękami, może to czas żeby podnieść miansę do minimalnej dawki p-depresyjnej, czyli 30mg?
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 11 wrz 2014, 16:22
Kos kto nie doświadczył prawdziwej bezsenności nie ma pojęcia jak to jest. Przychodzi wieczór i zaczynasz się denerwować, że nie zaśniesz. Boisz się położyć do łózka. Leżysz i ciągle spoglądasz na zegarek sprawdzając ile czasu do budzika. Modlisz się żeby zasnąć albo już chcesz żeby nastał poranek żeby się dłużej nie męczyć.
Czasem zaliczałam tyle bezsennych nocy z rzędu, że szłam na izbę przyjęć bo miałam lęki i telepawkę
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez depas 11 wrz 2014, 16:40
Anna P., dobrze Cię rozumiem i współczuję takiego stanu rzeczy. Sam problemy z konkretną bezsennością mam tylko raz na parę miesięcy, wystarczy jedna nieprzespana noc żebym odczuwał lęk, bardzo obniżoną sprawność intelektualną. Może wstyd się przyznać, ale okazyjnie doświadczam bezsenności po używaniu legalnych substancji, stymulantów. Wtedy sen staje się niemożliwością i po 2-3 dniach takiego funkcjonowania jestem mentalnym wrakiem, a po wszystkim dochodzę do siebie dobre 2 tygodnie.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 11 wrz 2014, 16:45
Annamam dokładnie jak Ty.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 11 wrz 2014, 16:52
depas napisał(a):Anna P., dobrze Cię rozumiem i współczuję takiego stanu rzeczy. Sam problemy z konkretną bezsennością mam tylko raz na parę miesięcy, wystarczy jedna nieprzespana noc żebym odczuwał lęk, bardzo obniżoną sprawność intelektualną. Może wstyd się przyznać, ale okazyjnie doświadczam bezsenności po używaniu legalnych substancji, stymulantów. Wtedy sen staje się niemożliwością i po 2-3 dniach takiego funkcjonowania jestem mentalnym wrakiem, a po wszystkim dochodzę do siebie dobre 2 tygodnie.



Kiedyś po kilku nieprzespanych nocach dostałam na izbie przyjęć estazolam i spałam 17h. Niestety mój organizm bardzo szybko łapie tolerkę na leki i teraz mnie estazolam nawet nie łaskocze ;)
Dlatego też tak się boję, że mirta przestanie działać.

ps. widzę, że jesteś z Opola. Ja również :)
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 11 wrz 2014, 17:03
depas, niestety nie ma takiej opcji, mam przy wdrażaniu miansy takie lęki i pobudzenie (tylko za dnia) jak po SSRI albo nawet i większe. Z mirtą podobnie. Prawdę mówiąc nie wiem co robić i zaczyna mi to już wisieć, najwyżej organizm się wykończy i zajdzie naturalna selekcja, co dla świata przyrody okaże się dobre ;)
Anna P., znam to patrzenie na zegarek o 3-4 w nocy i wkurw temu towarzyszący, bo o 6tej rano trzeba było wstawać. I tak miałem kilka tygodni. Teraz i tak jest dobrze, bo chociaż zasypiam i na szczęście nie muszę rano wstawać
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 11 wrz 2014, 18:00
Anna P., a próbowałaś kwetiapinę, tisercin?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 11 wrz 2014, 18:03
elfrid napisał(a):Anna P., a próbowałaś kwetiapinę, tisercin?



Tisercin nawet mnie nie połaskotał a kwetapina też średnio działała za to tak obniżała mi ciśnienie (i tak z natury niskie), że mdlałam.
Mirta+promazyna to mój namber łan
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez tomekp200 12 wrz 2014, 13:24
Estera
Odstawiłem od razu całość.Brałem tylko 15 mg wiec szoku dla organizmu nie było.Caly czas sprawdzam jak jest bez,a jak było z i próbuje wyciagac wnioski: :D :D
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
11 lip 2014, 14:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez swistak2112 13 wrz 2014, 15:11
Pytanie do tych z Was, kórzy stosowali mirtazapinę i mianserynę- ODDZIELNIE.
Czy ktoś z Was może powiedzieć na własnym doświadczeniu jakie są ekwiwalentne dawki mirtazapiny do 60 mg mianseryny jeśli chodzi o kwestie snu? Ile mirtazapiny należałoby brać dla takiego samego efektu uwaga- nasennego, nie p. depresyjnego.
Świstak
F33
Sertralina 75-100, Mianseryna 60-90
Clonazepam 1x0,5 , Gabapentin 2x800
Chlorprothixen 50-100, Ketilept 100
Eestazolam, Zolpidem- doraźnie
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
10 lis 2013, 11:59

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez tomekp200 15 wrz 2014, 12:33
Swistak2112
Pól tabletki najnizszej dawki Mirtazapiny,czyli 7,5 mg zwalilo mnie z nog od pierwszej tabletki.Ten efekt utrzymywal sie codziennie.Gdy bralem 15 mg efekt rowniez sie utrzymywal.Mianseryne tez bralem kilka lat temu i z tego co pamietaj na mikro dawce 10 mg tez mialem "zwał"podobny jak na Mircie.Z tego co wiem,to na obu lekach im mniejsza dawka tym efekt nasenny mocniejszy.W wyzszych dawkach dzialaja noradrenalinowo,wiec efekt moze byc,chociaz nie u wszystkich osob odwrotny.
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
11 lip 2014, 14:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 17 wrz 2014, 13:43
Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że po mircie niestety zaczynam tyć. Dopóki się ruszałam, to nie było źle, ale ostatnio nie robię nic, a jem tak jak do tej pory i widzę, że kilka kilo mi przybyło. A już myślałam, że mirta mnie nie rusza :cry:
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 17 wrz 2014, 13:52
Meg1985 napisał(a):Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że po mircie niestety zaczynam tyć. Dopóki się ruszałam, to nie było źle, ale ostatnio nie robię nic, a jem tak jak do tej pory i widzę, że kilka kilo mi przybyło. A już myślałam, że mirta mnie nie rusza :cry:



Czyli przytyłaś bo wzrósł Ci apetyt? Niektórzy skarżą się, .że tyją 'z powietrza'. W sensie, że nie jędzą więcej a tyją.
Nie da się jakoś poskromić apetytu?
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 17 wrz 2014, 14:15
Anna P. napisał(a):
Meg1985 napisał(a):Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że po mircie niestety zaczynam tyć. Dopóki się ruszałam, to nie było źle, ale ostatnio nie robię nic, a jem tak jak do tej pory i widzę, że kilka kilo mi przybyło. A już myślałam, że mirta mnie nie rusza :cry:



Czyli przytyłaś bo wzrósł Ci apetyt? Niektórzy skarżą się, .że tyją 'z powietrza'. W sensie, że nie jędzą więcej a tyją.
Nie da się jakoś poskromić apetytu?

Nie bralem mirty, ale bralem mianseryne i wedlug mnie nie da sie powstrzymac tego obzarstwa, a nawet
jezeli ci sie uda to i tak utyjesz, ja prawie nic nie jem a waze 117kg chyba, jak zaczynalem brac leki
to warzylem niecale 90kg, wkurwia mnie to strasznie kregoslup mnie boli, ciezko mi jest, /cenzura/
do dupy z taka robota.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do