ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

Re: Lexapro.

przez Shadowmere 05 cze 2010, 15:01
tutti k u r w a frutti
Magdaa, Magdalenko zmieniac ten lek,czy czekac jeszcze?bo ja bym chciala,żeby już bylo poprostu dobrze!!!!!!!!AAAAAAAA.
Shadowmere
Offline

Re: Lexapro.

przez Zenonek 05 cze 2010, 15:05
Shadowmere napisał(a):tutti k u r w a frutti
Magdaa, Magdalenko zmieniac ten lek,czy czekac jeszcze?bo ja bym chciala,żeby już bylo poprostu dobrze!!!!!!!!AAAAAAAA.


Nie tuttuj fruttuj mi tutaj :mrgreen: bo dostaniesz rozge na mikolaja no tak z wyprzedzeniem :mrgreen: .

Dobrze wiesz, ze musisz doczekac jeszcze co najmniej 1,5-2 miechy, wiec nie gadaj glupot, tylko wez kiche w troki i uzbroj sie w cierpliwosc. Bedzie dobrze.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

przez Magdaa 05 cze 2010, 15:07
Zenonek- no prawie cały czas boli, a raczej ćmi. Raz z przodu, raz z tyłu... Ech... I tak chyba od marca. Z jedną przerwą chyba dwutygodniową :evil: Myślałam, że na lekach to minie, ale poczekam jeszcze. Jak jestem gdzieś w podróży itp na wycieczce i nie myślę o tym... to nie boli.

Shadowmere- czekać minimum 3 miesiące !!!
Magdaa
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lexapro.

przez Shadowmere 05 cze 2010, 15:13
Zenonek, Magdaa, wierzę Wam,bo jesteście tu Moi itd.Ale jakiś koleś się tu kręcil i mowil,że po dwoch tygodniach jest już max... :(
Shadowmere
Offline

Re: Lexapro.

przez fobia 05 cze 2010, 23:27
Shadowmere, wykluczone ! po 2 tygodniach max ? :shock: po 2 tygodniach organizm jakby zaczyna dopiero współpracę, powolną współpracę.
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Lexapro.

przez Zenonek 06 cze 2010, 10:38
Shadowmere Nie ma co sie oszukiwac Lex to naprawde Lux Lek :pirate: .

Zobaczymy jak bedziesz chodzila za miesiac-dwa. Ale lepiej jakbys brala Cipralex hmmmm.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Lexapro.

Avatar użytkownika
przez aree1987 06 cze 2010, 13:07
Zenonek napisał(a):Shadowmere Ale lepiej jakbys brala Cipralex hmmmm.


Przecież Cipralex i Lexapro to ten sam producent. Tylko nazwa różna w różnych krajach..
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Lexapro.

przez Shadowmere 06 cze 2010, 13:15
fobia, a mogę się zapytac na co bralas lexapro konkretnie?i czy bralas kiedykolwiek wczesniej jakies inne leki?
Shadowmere
Offline

Re: Lexapro.

przez Tatka 06 cze 2010, 15:57
Dokładnie Cipralex to Escitalopram tak samo jak i Lexapro.
Shadowmere po dwóch tygodniach to różnicy może nie być. Z Lexapro jesli po 6-7 tygodniach nie widać żadnej różnicy na dawcę 10 mg to lepiej zrezygnowac z leku. Jezeli jest jakakolwiek poprawa przez ten okres to czekać i łykać. Bo pełen okres Lexapro to owszem 3 miesiace ale pełen zakres działania. Wczesniej powinna nastepować choćby minimalna poprawa.
Po dwóch tygodnaich czy nawet po miesiącu nie ma się co zrażać, szczególnie jeśli lek sie przyjął i nie ma jakiś strasznych objawów ubocznych. Ale jak po 2 miechach nie ma poprawy to 3 nie ma sensu czekać.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
11 maja 2010, 01:45

Re: Lexapro.

przez zdesper 06 cze 2010, 16:03
Za dużo edukacji w wykonaniu Zenonka;P
zdesper
Offline

Re: Lexapro.

przez Shadowmere 06 cze 2010, 16:10
Tatka, minimalną poprawę zauważylam już w pierwszym tygodniu,teraz mam chyba 18 dzien,caly czas się poprawia,ale bardzo powoli,bardzo delikatnie,prawie niewyczuwalnie.Dlatego martwię się czy nie "za wolno idzie"?
Dziękuję,że mi odpisalaś ;)
Shadowmere
Offline

Re: Lexapro.

przez Tatka 06 cze 2010, 16:28
To że czasem się zetrzemy w postach nie znaczy, ze jak coś mniej więcej wiem to nie odpiszę :)
Chociaż z lekami niestety nigdy nie ma żadnej pewności co do czasu działania itp.
Po prostu jak mnie lekarka przepisywała Lexapro to mówilą mi to co napisałam, więc powtarzam. A podobnież brała udział w badaniach klinicznych nad pacjentami leczonymi na depresję właśnie Lexapro.
Jesli jest poprawa to czekaj, nie masz ubjawów ubocznych to tym lepiej, lepiej zaczekać niż wkręcać w tyłek nastepnę świństwo.
Przede wszystkim za dużo o tym myślisz, nie bez powodu w ogóle w badaniach nad różnymi lekami na depresje pomagało tak zwane placebo :) Nastawienie tez dużo sie liczy :)
lek jak ma działać to zadziała uwierz w to i odczekaj. Nie draż tematu bo to tylko kolejne jakieś napiecie...
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
11 maja 2010, 01:45

Re: Lexapro.

przez Magdaa 07 cze 2010, 10:32
Jutro będą 3 tygodnie z Depralinem (esci).
Yyy... lekko mniejsza fobia społeczna i lęk przed podróżami. To plusy.
Minusy:
-bóle głowy
-szumy w głowie
-jestem rozdrażniona
-problemy z układem trawienia
-nadal schizujące uczucie pustki i gorsze postrzeganie siebie i swojego wyglądu
-schizujące, bardzo realistyczne sny

Najbardziej doskwierają mi te bóle głowy. Wczoraj znowu byłam nad morzem- i znowu głowa nie bolała. A w domu boli :evil: A raczej ćmi- na czole znowu :evil:
Magdaa
Offline

Re: Lexapro.

przez VasqueS 07 cze 2010, 11:04
Magda ja biorę Xetanor, ale to ta sama grupa leków.
Ja też czuję pustkę, i nie wiem czy się czegoś boję bezpośrednio bo mam wrażenie wyprania z uczuć.
Gdy jest sytuacja lękowa, to zaczynam się bać a tak pozatym to często lęk przed lękiem.

Też gorzej postrzegam siebie, mam wrażenie że jestem idiotom oraz miałem taki lękowy i realny sen w nocy, że rano byłem przerażony.
VasqueS
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 11 gości

Przeskocz do