ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Ricah 31 lip 2015, 19:49
Vengence, z tego co widze, powinienes pobrac jeszcze troche SSRI, bo jestes zbyt wkurzony i pelny emocji. Popatrz na mnie, mam to samo, a mam to w dupie. Naprawde w dupie. Mam juz dosc wchodzenia w temat o lekach (obojetnie jaki) i widzenia Twojej historii jak to SSRI wywolaly w Tobie anhedonie i apatie. No wywolaly, ale co z tego?

Dominik_wot, Vengence ma racje co do dlugosci brania lekow. Trzeba dluzej brac leki, aby miec pewnosc, ze zaszly pewne zmiany. Bardzo czesto przy zbyt szybkim przerwaniu kuracji wszystkie objawy wracaja.
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Dominik_wot 31 lip 2015, 19:58
Vengence napisał(a):
Ricah napisał(a):Vengence, ale stary, zmien plyte. Zajmij sie czyms pozytecznym, poczytaj ksiazke naukowa albo o lekach, ktore moga Ci pomoc. Mi zaszkodzily, ale nie robie tego co Ty. Przystopuj troche.


Z czym mam przystopowac to on sie pytal o ssri, to mu napisalem jak dzialaja na wiekszosc ludzi po pewnym czasie, co przystopuj, kim ty jestes ze chcesz mnie wogole pouczac, zajmij sie soba i sie odpier.. od innyc ludzi.



to jakie masz rozwiązanie w takim razie skoro Ty już się tyle naczytałeś i po co sam jadłeś parokesntyne przez tyle czasu aż narobiłeś sobie kłopotów teraz dalej jesz masę leków które nawet nie wiesz czy ci pomagają a masz po nich prądy w głowie???
znasz jakieś lepsze rozwiązanie to bądź tak dobry i je zdradź chłopcze ;)

ale ja nie mam zamiaru brać leków przez rok czy kilka lat bez opamiętania bo to nie jest rozwiązanie max 3 miesiące potem schodzę z dawki i będę starał się wprowadzać w życie zmiany wspomagając się psychoterapia i za kilka lat nie mam zamiaru siedzieć tu i narzekać że mi te leki które dobrowolnie kiedyś brałem zniszczyły życie - bo teraz wiem juz ze mogę to zmienić :great:

Widac, ze nie masz kompletnie pojecia o czym piszesz, jezeli masz zamiar brac leki max 3 miesiace, to lepiej wogole ich nie zaczynaj, bo szkoda twojego czasu i pieniedzy, te leki trzeba brac dluzej, po 3 miesiacach to mozna powiedziec ze lek sie dopiero rozkrecil porzadnie a ty chcesz brac max 3, niezle, czyli jak sie rozmyslisz to bedziesz bral np: 2 miechy, gratuluje pomyslow, sluchaj sie lepiej lekarza bo sobie takieg syfu narobisz w glowie ze to szkoda gadac, ja bralem paroksetyna na inne rzeczy nie tylko na depresje i inne rzeczy wyleczylem, teraz lecze depresje innymi rzeczami, poza tym nie od zawsze czytalem na ten temat, leki bierze sie od roku do 2 lat by zostal jakikolwiek efekt ich brania, jezeli tego nie wiesz to znow wysylam cie do np wujka google lub ksiazek.
Nigdzie nie napisalem, ze zniszczyly mi zycie, bzdura totalna, pozbawily emocji i motywacji, ale ja ja odbuduje, albo za pomoca lekow nie opierajacych sie na serotoninie, albo wlasna praca sportem dieta i roznym medykamentami nie koniecznie tymi od psychiatry, koncze gadke z toba i z tym drugim, bo szkoda moich nerwow, bujajcie sie nadal na ssri, zapraszam do watku czy zalujecie brania lekow ssri, tak za rok czasu, pzdr.

aha czyli jednak na coś pomagają te leki skoro coś jednak wyleczyłeś ...
wkażdym bądź razie życzę Ci powodzenia
PEACE Vengence :great:

-- 31 lip 2015, 20:08 --

Ricah napisał(a):Vengence, z tego co widze, powinienes pobrac jeszcze troche SSRI, bo jestes zbyt wkurzony i pelny emocji. Popatrz na mnie, mam to samo, a mam to w dupie. Naprawde w dupie. Mam juz dosc wchodzenia w temat o lekach (obojetnie jaki) i widzenia Twojej historii jak to SSRI wywolaly w Tobie anhedonie i apatie. No wywolaly, ale co z tego?

Dominik_wot, Vengence ma racje co do dlugosci brania lekow. Trzeba dluzej brac leki, aby miec pewnosc, ze zaszly pewne zmiany. Bardzo czesto przy zbyt szybkim przerwaniu kuracji wszystkie objawy wracaja.

a ja mam zamiar brać przez 3 miesiące max a potem schodzić stopniowo z pełnej dawki ... wcześniej 2x w życiu brałem przez jeden miesiąc fluksentynę i nic mi się nie stało jak przestałem z dnia na dzień ale fakt ze fluksentyna najdłużej się utrzymuje w organizmie i daje najmniej skutków ubocznych odstawienia dlatego mam zamiar to robić stopniowo i po okiem psychiatry ... którego może też zmienię ale myślałem nawet nad fluoksentyną ale zdrowy rozsądek tym razem wygrał żeby nie kombinować za bardzo bo się przedobrzy ...
dłużej czyli ile 0,5 roku rok 2 5 10...?
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 31 lip 2015, 20:12
Ricah napisał(a):Vengence, z tego co widze, powinienes pobrac jeszcze troche SSRI, bo jestes zbyt wkurzony i pelny emocji. Popatrz na mnie, mam to samo, a mam to w dupie. Naprawde w dupie. Mam juz dosc wchodzenia w temat o lekach (obojetnie jaki) i widzenia Twojej historii jak to SSRI wywolaly w Tobie anhedonie i apatie. No wywolaly, ale co z tego?

Dominik_wot, Vengence ma racje co do dlugosci brania lekow. Trzeba dluzej brac leki, aby miec pewnosc, ze zaszly pewne zmiany. Bardzo czesto przy zbyt szybkim przerwaniu kuracji wszystkie objawy wracaja.


Moze i masz racje, ze jestem zbyt nerwowy ostatnio, ale wole juz ten stan niz znowu ssri, ja nie mam apatii, co najwyzej anhedonie troche, ale trzeba pamietac, ze ja od niedawna nie biore ssri, wenli nie biore tylko z ponad tydzien czasu, wiec ten lek w sumie jeszcze mi pewnie siedzi w glowie, fakt, ze okres poltrwania ma krotki, ale jednak jakies tam dzialanie pewnie zostaje na duzo dluzej, dobra panowie koniec tematu,
peace&love&and esseraj. :mrgreen:

-- 31 lip 2015, 20:16 --

Ricah, Gdzie ja ostatnio pisalem o tym, ze one u mnie to wywolaly, pokaz mi post, bo chce uwierzyc, ze snie to ty pisales ostatnio o tym, a nie ja, ja pisze czasem ogolnie i nie biore tylko siebie pod uwage tylko ogol ludzi z internetu np. ale nie tylko pelno jest naukowych badan i dowodow jak te leki dzialaja, na co pomagaja a na co szkodza, szkoda gadac, ktos to nie chce zobaczyc prawdy nigdy jej nie ujrzy, nawet jezeli bedzie ja mial przed samymi oczami.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Ricah 31 lip 2015, 20:18
Dominik_wot, fluo jest najdluzej rozkrecajacym sie SSRI, zatem nic dziwnego, ze nic sie nie stalo. Takie schodzenie nie jest dobrym pomyslem. Sama fluoksetyna dla przykladu nieraz potrzebuje 3 miesiecy, zeby zaczela dzialac, a co dopiero wykazac dlugotrwaly efekt antydepresyjny. Reszta SSRI tez nie jest speedy gonzalezem w tej kwestii. Czesto mowi sie o pol roku (minimum) odkad lek wykaze swoje pelne terapeutyczne dzialanie. Dopiero potem schodzic z leku.


#gora

Nigdzie nie napisalem, ze zniszczyly mi zycie, bzdura totalna, pozbawily emocji i motywacji,[...]



escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594-14616.html#p2090747
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Dominik_wot 31 lip 2015, 20:36
Ricah napisał(a):Dominik_wot, fluo jest najdluzej rozkrecajacym sie SSRI, zatem nic dziwnego, ze nic sie nie stalo. Takie schodzenie nie jest dobrym pomyslem. Sama fluoksetyna dla przykladu nieraz potrzebuje 3 miesiecy, zeby zaczela dzialac, a co dopiero wykazac dlugotrwaly efekt antydepresyjny. Reszta SSRI tez nie jest speedy gonzalezem w tej kwestii. Czesto mowi sie o pol roku (minimum) odkad lek wykaze swoje pelne terapeutyczne dzialanie. Dopiero potem schodzic z leku.


#gora

Nigdzie nie napisalem, ze zniszczyly mi zycie, bzdura totalna, pozbawily emocji i motywacji,[...]



escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594-14616.html#p2090747

czyli jednak te leki powodują jednak trwałe zmiany :mrgreen:
ok do 0,5 roku jestem się w stanie zgodzić jeżeli będę widział znaczącą poprawę ale nie więcej na pewno nie kilka lat i jeżeli efekt terapeutyczny osiąga się po 3 miesiącach to potem dawka podtrzymująca i zmniejszanie do 0,5 roku...
ale mam zamiar jak najkrócej brać esseraj :) oczywiście w konsultacji z psychiatrą :D
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 31 lip 2015, 20:57
Ricah napisał(a):Dominik_wot, fluo jest najdluzej rozkrecajacym sie SSRI, zatem nic dziwnego, ze nic sie nie stalo. Takie schodzenie nie jest dobrym pomyslem. Sama fluoksetyna dla przykladu nieraz potrzebuje 3 miesiecy, zeby zaczela dzialac, a co dopiero wykazac dlugotrwaly efekt antydepresyjny. Reszta SSRI tez nie jest speedy gonzalezem w tej kwestii. Czesto mowi sie o pol roku (minimum) odkad lek wykaze swoje pelne terapeutyczne dzialanie. Dopiero potem schodzic z leku.


#gora

Nigdzie nie napisalem, ze zniszczyly mi zycie, bzdura totalna, pozbawily emocji i motywacji,[...]



escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594-14616.html#p2090747


Co ty mi wklejasz za gowno sprzed chwili, to ma byc twoj argument /cenzura/. :blabla: :tel:

-- 31 lip 2015, 20:58 --

Dominik_wot napisał(a):
Ricah napisał(a):Dominik_wot, fluo jest najdluzej rozkrecajacym sie SSRI, zatem nic dziwnego, ze nic sie nie stalo. Takie schodzenie nie jest dobrym pomyslem. Sama fluoksetyna dla przykladu nieraz potrzebuje 3 miesiecy, zeby zaczela dzialac, a co dopiero wykazac dlugotrwaly efekt antydepresyjny. Reszta SSRI tez nie jest speedy gonzalezem w tej kwestii. Czesto mowi sie o pol roku (minimum) odkad lek wykaze swoje pelne terapeutyczne dzialanie. Dopiero potem schodzic z leku.


#gora

Nigdzie nie napisalem, ze zniszczyly mi zycie, bzdura totalna, pozbawily emocji i motywacji,[...]



escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594-14616.html#p2090747

czyli jednak te leki powodują jednak trwałe zmiany :mrgreen:
ok do 0,5 roku jestem się w stanie zgodzić jeżeli będę widział znaczącą poprawę ale nie więcej na pewno nie kilka lat i jeżeli efekt terapeutyczny osiąga się po 3 miesiącach to potem dawka podtrzymująca i zmniejszanie do 0,5 roku...
ale mam zamiar jak najkrócej brać esseraj :) oczywiście w konsultacji z psychiatrą :D


To nie jest /cenzura/ kwestia tego czy ty sie zgadzasz czy nie, jezeli chcesz sie leczyc to lekarz decyduje i cie prowadzi i to on mowi kiedy konczymi z lekami a nie ty.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Dominik_wot 31 lip 2015, 21:04
Vengence napisał(a):
To nie jest /cenzura/ kwestia tego czy ty sie zgadzasz czy nie, jezeli chcesz sie leczyc to lekarz decyduje i cie prowadzi i to on mowi kiedy konczymi z lekami a nie ty.

a i tu się kolego z tobą nie zgodzę :) bo ja nie mam zamiaru jak co niektóre historie tu czytałem ze ludzie brali po kilka lat leki i mówili lekarzom ze złe się czują wręcz gorzej a lekarze że czekać bo nastąpi poprawa i faszerowali ich lekami bez sensu i bez skutku tak samo jak lekarz przepisał mi Amitryptyline to jej nie miałem zamiaru brać i brać nie będę nawet jakby lekarz mi kazał ...

na leczenie to ja a nie lekarz wyrażam zgodę

i nie jestem ubezwłasnowolniony przypięty pasami ani zamknie ty w zakładzie psychiatrycznym że muszę jeść to co mi dadzą i tyle ile mi każą (z całym szacunkiem dla tych co się tam znaleźli)
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 31 lip 2015, 21:14
To nie jest /cenzura/ kwestia tego czy ty sie zgadzasz czy nie, jezeli chcesz sie leczyc to lekarz decyduje i cie prowadzi i to on mowi kiedy konczymi z lekami a nie ty.[/quote]
a i tu się kolego z tobą nie zgodzę :) bo ja nie mam zamiaru jak co niektóre historie tu czytałem ze ludzie brali po kilka lat leki i mówili lekarzom ze złe się czują wręcz gorzej a lekarze że czekać bo nastąpi poprawa i faszerowali ich lekami bez sensu i bez skutku tak samo jak lekarz przepisał mi Amitryptyline to jej nie miałem zamiaru brać i brać nie będę nawet jakby lekarz mi kazał ...

No tak jak sie zle czujesz na leku to sie zmienia normalne, tylk ze ty /cenzura/ brales ten lek ile czasu tydzien, dwa??

na leczenie to ja a nie lekarz wyrażam zgodę

No zgode wyrazasz ty, ale jak stan sie pogorszy to mozesz trafic do psychiatryka na przymusowe leczenie.

i nie jestem ubezwłasnowolniony przypięty pasami ani zamknie ty w zakładzie psychiatrycznym że muszę jeść to co mi dadzą i tyle ile mi każą (z całym szacunkiem dla tych co się tam zanleźli)[/quote]

No nie jestes ubezwlasnowolniony co nie znaczy, ze lekarz nie moze cie tam wyslac w razie potrzeby, jezeli stwierdzi ze twoj stan sie do tego nadaje i wtedy nie masz nic do gadania, chyba ze uciekniesz z psychiatryka, ale jak trafisz na oddzial zamkniety to ciezko ci bedzie stamtad uciec, wiem bo bylem tam kiedys, swietna sprawa. :mrgreen:

Lepiej niz na dolku na pewno, jedzenie zajebiste, lekarki super dupy, nic nie musisz robic, terapia z ludzmi, polecam. :great:
Ostatnio edytowano 31 lip 2015, 21:16 przez Vengence, łącznie edytowano 1 raz
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Ricah 31 lip 2015, 21:14
Vengence, ee, czekaj, bo nie zrozumialem. Chciales Twojego posta, z ktorego wynika, ze SSRI wywolaly w Tobie anhedonie i apatie. Wszystko sie zgadza. Zbyt terazniejszy? Prosz.

Poza tym paroksetyna miala duzo innych wad - tycie, brak motywacji, zamulka i sennosc i anhedonia, dlatego rzucilem ten lek.

escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594-14602.html#p2090386


I Vengence, prosze, naucz sie cytowac. Cytat rozpoczyna sie tagiem [.quote], a konczy [/.quote] - bez kropeczek.

Dominik_wot, leczenie na wlasna reke nie jest najlepszym pomyslem, zwlaszcza, jezeli nie masz zadnej fachowej wiedzy na ten temat. Lekarz ma bezposredni kontakt z Toba, widzi Ciebie, ma medyczna wiedze i potrafi odpowiednio szybko zareagowac. Robisz to na wlasne ryzyko, pamietaj.


#dol
Braklo argumentow, to wyzywasz i cwaniaczysz, typowe. Dodam Cie do ignorowanych i nie bede tracil nerwow.
Ostatnio edytowano 31 lip 2015, 21:20 przez Ricah, łącznie edytowano 2 razy
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 31 lip 2015, 21:19
Ricah, Wez wypier... co, podam ci adres to sprawdzimy jaki jestes mocarz poza netem, cfaniak na kompie i we wklejaniu postow czyis, :comone:

-- 31 lip 2015, 21:20 --

Dominik_wot, leczenie na wlasna reke nie jest najlepszym pomyslem, zwlaszcza, jezeli nie masz zadnej fachowej wiedzy na ten temat. Lekarz ma bezposredni kontakt z Toba, widzi Ciebie, ma medyczna wiedze i potrafi odpowiednio szybko zareagowac. Robisz to na wlasne ryzyko, pamietaj.[/quote]

Ten sam lekarz, dzieki ktoremu masz problem z fujara, apatie i anhedonie, daj chlopakowi namiary na swojego specjaliste.

-- 31 lip 2015, 21:32 --

#dol
Braklo argumentow, to wyzywasz i cwaniaczysz, typowe. Dodam Cie do ignorowanych i nie bede tracil nerwow.[/quote]

Znawca od cytatow i kropeczek, kogo to obchodzi i jakich argumentow, nie chce mi sie gadac z debilem, dlatego ci napisalem, ze zapraszam na solo, dyskusje z typem, ktory chce przekonac kogos do wlasnych argumentow, a za chwile neguje to co sam napisal, wiec albo jestes ulomny albo udajesz durnia, wkleic ci twoje posty w ktorych w jednym zdaniu starasz sie cos udowodnic i za chwile po przecinku piszesz zupelna odwrotnosc. :brawo:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Dominik_wot 31 lip 2015, 21:33
ale co robię na własne ryzyko przecież napisałem że za zgodą psychiatry ? i żeby kogoś zamknąć w psychiatryku to daleka droga albo zagrożenie życia albo coś nieźle nawywijają :D ale dziękuje że się o mnie martwicie :) i powodzenia ...
Ostatnio edytowano 31 lip 2015, 21:39 przez Dominik_wot, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 31 lip 2015, 21:35
#dol
Braklo argumentow, to wyzywasz i cwaniaczysz, typowe. Dodam Cie do ignorowanych i nie bede tracil nerwow.[/quote]

Znawca od cytatow i kropeczek, kogo to obchodzi i jakich argumentow, nie chce mi sie gadac z toba, dlatego ci napisalem, ze zapraszam na solo, dyskusje z typem, ktory chce przekonac kogos do wlasnych argumentow, a za chwile neguje cos co sam napisal uwazam za beznsensowne. wiec albo jestes ulomny albo udajesz durnia, wkleic ci twoje posty w ktorych w jednym zdaniu starasz sie cos udowodnic i za chwile po przecinku piszesz zupelna odwrotnosc. :brawo:[/quote]

-- 31 lip 2015, 21:35 --

.......

-- 31 lip 2015, 21:36 --

Ricah, No i dodaj do ignorowanych, dzieki bogu w koncu. :P

-- 31 lip 2015, 21:37 --

Ricah, Ja tez cie dodalem juz, bo inaczej nie recze za siebie.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez mada1987 31 lip 2015, 21:41
Przeciez producent nawet w ulotce napisał, że minimalny okres brania tego leku to miesiecy, ale ludzie są dziwni :|, róbcie sobie co chcecie, leczcie się sami, skoro wiecie najlepiej i lubicie eksperymenty a sobie. Miłych jazd psychicznych :). Co do mnie, to odstawiam z 10 mg jestem na 7,5 od ok.miesiąca i dopiero teraz czuję, że mój stan się stabilizuje i organizm przyzwyczaił się do nowej dawki,, pod koniec sierpnia albo i wczesniej spróbuję wskoczyć na 5, ale w sumie czeka mnie po drodze wizyta, więc doradzę się lekarza. Nie chcę już tego brać :|, ale ciężko się to odstawia
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
25 cze 2015, 18:41

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Vengence 31 lip 2015, 21:44
mada1987 napisał(a):Przeciez producent nawet w ulotce napisał, że minimalny okres brania tego leku to miesiecy, ale ludzie są dziwni :|, róbcie sobie co chcecie, leczcie się sami, skoro wiecie najlepiej i lubicie eksperymenty a sobie. Miłych jazd psychicznych :). Co do mnie, to odstawiam z 10 mg jestem na 7,5 od ok.miesiąca i dopiero teraz czuję, że mój stan się stabilizuje i organizm przyzwyczaił się do nowej dawki,, pod koniec sierpnia albo i wczesniej spróbuję wskoczyć na 5, ale w sumie czeka mnie po drodze wizyta, więc doradzę się lekarza. Nie chcę już tego brać :|, ale ciężko się to odstawia


Widocznie niektorzy lubia pobrac psychotropy tak dla zabawy na wakacje, cos jak kulturysci robia kuracje na miesiac przed wakacjami. :D
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: eovo i 42 gości

Przeskocz do