ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 15 mar 2014, 19:52
Poza zdenerwowaniem i tymi trzęsącymi się dłońmi już mi nic nie jest. Jedzenie już jakoś idzie chociaż rano mam problem, ale to nie jest tak mam jakiś taki mega apetyt. Mdłości nie mam już któryś dzień z kolei. Spanie, cóż, budzę się w nocy zazwyczaj raz i albo usypiam albo nie spie. Stąd ogólnie nie wiem czy to skutki uboczne czy raczej jeszcze lek nie działa, a może nie jest to lek dla mnie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 15 mar 2014, 19:54
pobudzenie czy lęk to częsty objaw wzrostu serotoniny do czasu przestawienia sie receptorów
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 15 mar 2014, 19:56
No ja wiem, że tak jest, ale myślałam, że jakoś to tak słabiej będzie albo już przejdzie. Ehh, sama nie wiem co o tym mam myśleć. Chciałabym już...

-- So mar 15, 2014 7:58 pm --

Dzięki, że mnie tak uspokajacie i tłumaczycie :).

Ogólnie to chyba lepiej jest, bo dzis sama jechałam samochodem, a ostatnio sie tego obawiałam. Wkurza mnie tylko to, że dziś sobota, a ja się obudziłam "w stresie". No i dalej biorę benzo raz dziennie rano 0,25 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 15 mar 2014, 20:03
Dla Ciebie stanowczo za wczesnie zeby stwierdzic czy lek nie jest dla Ciebie...poczekaj cierpliwie:-) az trybiki w głowie wejda na dobry tor:-)
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 15 mar 2014, 20:11
No niby tak... Czemu ja taka niecierpliwa jestem. Wydaje mi się, że na asentrze i axyvenie szybciej stawałam na nogi, ale z drugiej strony to ja już nie pamiętam jak to było...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 15 mar 2014, 21:06
lunatic napisał(a):pobudzenie czy lęk to częsty objaw wzrostu serotoniny do czasu przestawienia sie receptorów
Ja się czuję tak, jakbym sobie strzeliła o jedną kawę za dużo. Ale nie dużo za dużo ;)
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Lisa_ 15 mar 2014, 21:09
Dziś mnie męczy wszystko cholernie... Rano lęki, potem jakoś, teraz znowu, jakoś taka roztrzęsiona jestem... Kurcze, pogoda?
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Ellora 15 mar 2014, 21:15
Zazulka napisał(a):
lunatic napisał(a):pobudzenie czy lęk to częsty objaw wzrostu serotoniny do czasu przestawienia sie receptorów
Ja się czuję tak, jakbym sobie strzeliła o jedną kawę za dużo. Ale nie dużo za dużo ;)

He he ja dzisiaj mam tyle energii, wrócilam z porzadkow na dworze usiadlaa chwile i juz mogłabym działać znowu
:great: tak mozna żyć
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 15 mar 2014, 23:35
Cżesc robaczki. U mnie sobota minęła całkiem spokojnie. Byłam dzis baaaardzo spiaca, padlam o 18 i teraz na chwile otworzyłam oko. Co do samopoczucia to całkiem ok. Nie było koszmarnej spiny calodniowej,,jedyne chwilami.

Ktoś stronę temu pisał o,tym jak koszmarnie odstawial paro. No właśnie, dlatego obawiam sie brać większa dawkę, bo co bedzie wtedy? Koszmar z ulicy wiazow :(

Lu80 ja biorę teraz mix 10 mg esci i 10 mg paro. Lekarka włączyła mi paro, bo na samej esci na 15 mg wciąż nie czułam sie dobrze, spina, lęki, sracz..a. Od kiedy biorę paro jestvchyba ciut lepiej, nie licząc jednego ataku paniki z zeszłego piątku :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 16 mar 2014, 01:04
Ja aż sama nie wierzę jak bardzo się zmieniłam. Kiedyś piłam 5 kaw dziennie, raczej dla smaku, teraz się boje napić. Może nie byłam nigdy dusza towarzystwa, ale teraz odcięłam się kompletnie od wszystkich, spędzam czas tylko z rodzicami no i z ludźmi z pracy. Moje wytłumaczenie dla znajomych z fitnessu czemu nie chodzę - problemy z kręgosłupem. Nie chodzę po sklepach, nie siedzę w pracy dłużej choć normalnie jestem niemal pracoholikiem... Mam swoje mieszkanie, w którym mieszkam z kuzynką, a od 3 tygodni mnie tam nie ma... Ogólnie nie robię nic tylko czekam az poczuje się pewniej, a sama doskonale wiem, że nie można unikać rzeczy, których się człowiek boi.
Musiałam się wyżalić... Ja chcę tylko wrócić do normalnego życia...

-- N mar 16, 2014 1:06 am --

powinnam iśc do fryzjera, ale boję się, że tam nie wytrzymam na tym fotelu... no istna paranoja...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Luki_Nerwusik 16 mar 2014, 09:17
Tojaaa napisał(a):Ktoś stronę temu pisał o,tym jak koszmarnie odstawial paro. No właśnie, dlatego obawiam sie brać większa dawkę, bo co bedzie wtedy? Koszmar z ulicy wiazow :(
Lu80 ja biorę teraz mix 10 mg esci i 10 mg paro. Lekarka włączyła mi paro, bo na samej esci na 15 mg wciąż nie czułam sie dobrze, spina, lęki, sracz..a. Od kiedy biorę paro jestvchyba ciut lepiej, nie licząc jednego ataku paniki z zeszłego piątku :(


Miałem już nic nie pisać, bo w sumie szkoda mojej energii na przekonywanie o oczywistych rzeczach, ale jeszcze ostatni raz napiszę.
Masz szansę poczuć się nie chyba ciut lepiej, ale naprawdę dobrze, bez żadnych wątpliwości. Możesz wrócić do normalnego życia, bez spinki, natrętnych myśli, poczuć się na tyle dobrze, że nie będziesz bała się własnego cienia.
Bo teraz widzisz tylko to co złe. Lepiej się nie leczyć, bo co będzie jak trzeba będzie odstawić. Jak poczujesz się dobrze, to takie obawy pójdą sobie w kąt.
Liczy się tylko dzień dzisiejszy i dzisiaj masz szansę zapracować na lepsze jutro. Czy naprawdę znów chcesz czekać na atak paniki, żeby połknąć tabletki? W jakimś celu udałaś się do lekarki szybciej, a teraz chcesz zostać w miejscu, zamiast zrobić krok do przodu.

To już naprawdę ostatni raz, gdy mieszam się do Twojego leczenia. Wszytko jest w Twoich rękach. Pa
Luki_Nerwusik
Offline

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 16 mar 2014, 10:10
Zgadzam się z Tobą Luki_Nerwusik, nie ma co myśleć o odstawianiu jak zaczyna się brac leki. Ja np. nie miałam problemu z odstawianiem żadnego leku, jedyne co mi dolegało to lekkie zawroty głowy i nic więcej. Przy odstawianiu nie miałam lęków, nie bałam się co będzie później, bo już nie miałam powodu.

A ogólnie muszę się Wam pochwalić, nie obudziłam się dziś w nocy :D i jestem mega szczęśliwa!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 16 mar 2014, 10:20
Obawianie sie na zaś to ńieststy cżesc mojejnerwicowejnatury i nie umiem sie tego pozbyć. Taka juz jestem. Liczę na tym forum na Wasze wsparcie, akceptację i dobre słowo. Dzieki Luki za odpowiedz, ale jak masz tracić na mnie energię, to nie pisz. Pozdrawiam, miłego niedzielnego wypoczynku.

-- 16 mar 2014, 10:55 --

inez3, brałas wcześniej paro?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 16 mar 2014, 10:56
Tojaaa, obawianie się na zaś to mamy wszyscy, martwimy się o to co się może stać nie biorąc pod uwagę tego, że również nic może się nie wydarzyć. Jeśli chce się powrotu do normalności to trzeba zrobić wszystko co możliwe aby to osiągnąć. Ja wem, że da się z tego wyjść, chociaż to mój kolejny nawrót. Wszyscy, w tym ja, musimy się nauczyć nowego sposobu myślenia i tym razem mam nadzieję, że mi się to już uda w 100% i że ta cholera już nigdy nie wróci.
Tak samo wierzę w ciebie, tylko nie składaj broni, nie daj się! :)

-- N mar 16, 2014 11:22 am --

Tojaaa, paro nie, brałam sertralinę i wenlafaksynę. Zobacz sobie w innych wątkach jakie ludzie mieli jazdy na schodzeniu z tych leków, a ja za każdym razem miałam tylko i wyłącznie lekkie zawroty głowy od czasu do czasu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do