czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez uzytkownik 15 sie 2011, 19:33
No to ja nie miałem impulsów tylko jakby na ułamek sekundy oddech mi się zatrzymywał.
uzytkownik
Offline

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez Noi 21 sie 2011, 23:37
oj, niestety wiem o czym mowa. niedawno z powodu zgubienia recepty nie brałam przez kilka dni paroksetyny. po trzech dniach miałam te dziwne spięcia w głowie i uczucie jak gdyby przepływał mi prąd przez ręce (zwłaszcza gdy nimi ruszałam, np. podczas pływania). potem zjadłam ostatnie kilka tabletek i znowu dokładnie po trzech dniach zaczęło się to samo. Ale w takim stopniu, że wpadałam w silną derealkę.
Noi
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 sty 2011, 20:49

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez Madzialenka 07 gru 2011, 16:24
Ja mam te prądy w trakcie brania leku, już 6 tydzień :(
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

Avatar użytkownika
przez George 08 gru 2011, 18:31
Też to miałem. Prądy w głowie - tak to nazywałem. Po paroksetynie mnie mocno ścinało.
Ad maiora natus sum
Avatar użytkownika
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
16 lis 2011, 13:03
Lokalizacja
Konin

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez intel 08 gru 2011, 19:29
Powiem tylko tyle.
Nawet po nielegalnych, nie do końca czystych chemicznie dragach nie ma takich krzywych jazd.....
Może tylko po jakichś heroinach czy mixach typu crack.
Nawet tygodniowe wciąganie amfetaminy nie daje takich objawów jak np skutki uboczne SSRI Czy SNRI
Moim zdaniem leki psychiatryczne sa o wiele gorsze od dragów, jeśli chodzi o skutki uboczne.
Z prostego powodu-są w 100 % czyste chemicznie i ich zgubne oddzialywanie jest efektywniejsze.
Czymże są nasilające się efekty uboczne przy probie odstawiania jak nie FIZYCZNYM UZALEZNIENIEM?
Skutecznośc leków psychiatrycznych skwituję minutą ciszy.................................
intel
Offline

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez nadusia53 11 cze 2016, 21:02
Kochani jak odstawiac ,zeby były najmniejsze brain zapy . brałam 150 ,75 teraz biorę 37,5 . No i pytanie czy dzielic 37,5 na pół ?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
11 cze 2016, 20:56

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

Avatar użytkownika
przez mirunia 11 cze 2016, 21:59
nadusia53, nie dziel już tego, bierz co drugi dzień te 37,5 ze 2 tyg. później dwa dni przerwy przez kolejne dwa tyg., aż do zera.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4346
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez nadusia53 11 cze 2016, 23:20
mirunia napisał(a):nadusia53, nie dziel już tego, bierz co drugi dzień te 37,5 ze 2 tyg. później dwa dni przerwy przez kolejne dwa tyg., aż do zera.


Mirunia tylko ze ja mam te brainy po 42-44 godz mniej wiecej .Nie są one jakies straszne ale uciążliwe . i tak na zdrowy rozum schodzenie kojarzy mi się z duzej dawki na mniejszą ale nie omylając dni . Czyli jak wezmę np w poniedziałek o 20 i potem wtorek nie wezmę to we srodę koło 16 juz wiem ze nie wziełam poprzedniego dnia . To jak mi radzisz ,tak jak napisałas wczesniej ?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
11 cze 2016, 20:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do