Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cały czas się "uczę". Ma tak ktoś? Jak sobie poradzić?


THE_END

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Już tu kiedyś byłem, ale znowu potrzebuję porady.

 

Aktualnie nie chodzę na terapię. Mam zamiar pójść znowu w czerwcu. Przyjmuję 75mg ER (Wenlafaksyna) Za kilka dni będę się widział z psychiatrą, może też mi jakoś pomoże.

 

Ostatnio dopadł mnie dziwny problem, jednak jak patrzę, to mam go od zawsze.

 

Nawet nie wiem, jak to nazwać. "Cały" czas się uczę. To jest po prostu straszne. Na studiach jest to bardzo dokuczliwe. Świadomość tego, że mogą mi "podziękować za współpracę" działa zbyt mocno.

 

Krótkie nakreślenie sytuacji. Powinienem być na IV roku studiów. Przez chorobę jestem na II, czyli mam dwa lata do tyłu. Studiuję kierunek pochodny do mojego macierzystego, ale zaocznie. Dla swojego zdrowia. Też nie pracuję.

Z macierzystego kierunku wyrzucili mnie z powodu jednego egzamin, jak powtarzałem I rok.

Teraz jest OK. Jestem wręcz orłem. Nie straciłem zainteresowania kierunkiem Wszystko zdane w pierwszych terminach i wysoka średnia. Staram się dlatego, że chce robić magistra na wymarzonej uczelni.