Skocz do zawartości
Nerwica.com

Kolejny pajac, wrzeszczący na całe gardło,że sobie nie radzi


vanitasvanitatum

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem co napisać i od czego zacząć. Nie wiem nawet po co piszę, czego oczekuję. Chyba po prostu chcę się "wygadać".

Mam 21 lat, studiuję socjologię. Właściwie studia zmieniam jak rękawiczki. Teraz jest sesja a ja zamiast się uczyć marnotrawię czas. Właśnie nauka. Tak naprawdę nigdy się nie uczyłam, mam wybitną pamięć i wystarczy,że raz coś przeczytam- zdam (to,że za tydzień nic nie pamiętam to osobna kwestia). Nie potrafię się uczyć, to też jest mój ogromny problem. Nie potrafię się skupić dłużej niż 5 minut. Dosłownie. Nie umiem, chcę ale nie mogę;/ Boję się,że niczego w życiu nie osiągnę, codziennie mam inny plan na życie. Jak już wspomniałam studiowałam już kilka kierunków- między innymi prawo w Wawie. Gdybym choć wprowadziła jeden plan w czyn wszystko by było dobrze. Czuje się lekko upośledzona. Jednocześnie wiem,że posiadam ponadprzeciętne zdolności. Nie jest to jakaś megalomania, po prostu widzę ile czasu potrzebują inni na "złapanie" jakiegoś tematu, na nauczenie się czegoś. Niby wszystko powinno być fajnie ale nie jest... Nie umiem się skupić, nie mogę zdać prawa jazdy. Jadę a po trzech minutach zapominam,że jestem na egzaminie i już myślę o czymś innym. Tak samo jest z nauką. Nie potrafią po prostu czegoś zakuć, egzaminy zdaję chyba dzięki Bożej opatrzności, omiatam tylko wzrokiem materiał, wchodzę do sali, zaliczam. Chciałabym się czegoś w końcu nauczyć Tak usiąść i po prostu się nauczyć... LUdzie zazdroszczą mi pamięci, a ja zazdroszczę im... Tego,że muszą sto razy powtórzyć coś zanim zapamietaja, a przede wszystkim tego,że umieją powtarzać. Jestem ogromnie chaotyczna, nie pamiętam imion, bardzo często zapomniam twarze. Śpię po 13godzin dziennie, czasami nie śpię w ogóle kilka dni. Ciągle odlatuje w niebyt. Ciągle skupiam się na tym,żeby nie myśleć, wiem jak głupio to zabrzmi ale uciekam, uciekam od bólu egzystenc