Skocz do zawartości
Nerwica.com

Jestem wrakiem człowieka...


alone&sad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam 22 lata i studiuję na WSE w Krakowie. Od dosyć dawna leczę się na depresję, nerwicę lękową, nerwicę natręctw i masę innych świństw. Do tej pory dawałam sobie z tym radę, ale po stracie chłopaka, który wspierał mnie przez 6 lat, zupełnie straciłam chęć do życia. Od kiedy pojawił się w moim życiu, miałam siłę, by walczyć z chorobami. Znosił moje humory, to, że musiał się mną non stop opiekować i wszystko inne. A teraz odszedł i już nigdy nie wróci. Nie wiem co mam ze sobą zrobić. Od prawie dwóch tygodni nie ruszam się z domu. Pomóżcie mi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach