Skocz do zawartości
Nerwica.com

Praca w prosektorium.


Gość Bonus

Rekomendowane odpowiedzi

Znam osoby, które pracują i pracowały w takich miejscach.

Jeden z nich to mój dosyć dobry kolega.

Do pracy z trupami załapał się będąc jeszcze szczylem, potrzebował kasy i nie miał zbyt wielu perspektyw a wizja dobrych zarobków przezwyciężyła.

Ta praca wiązała się z obciążeniem psychicznym, przez cały czas o tym gadał (nie mogliśmy już tego słuchać) po jakimś czasie pojawiły się też koszmary senne, które nie dawały mu spokoju. Po jakimś roku zrezygnował z tego zajęcia.

Drugiego znajomego nie znam się tak dobrze jak tego pierwszego (więcej z opowiadań niż osobiście). Pracuje już tam pewnie z 10 lat, i wiem jedno...

W żadnym razie nie chciałabym po śmierci do niego trafić :?

Chciałam się przed tym ustrzec i mówiłam o tym moim bliskim ale oni chyba myślą, że sobie z tego żartuję :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Evia, makabra :hide: tak prosektorium to raj dla nekrofili niby po śmierci człowiek staje się zwykłym mięsem i co mu tam zależy ale świadomość, że w danym miejscu jest osoba która to robi teraz za życia no takiego to wykastrować to zwykłe bezczeszczenie zwłok acherontia-styx, ja kiedyś rozmawiałam z taką jedną co przygotowywała zmarłych do trumny. Plamy opadowe, wyciąganie pampersa bo zwieracze puszczają i trzeba myć. Masakra. przy żywym bym nie dała rady robić takich rzeczy a co dopiero przy umarlaku a ona to opisywała jakby prase sprzedawała w kiosku. :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

khaleesi, ze zmarłymi mam do czynienia tylko w przypadku zgonu pacjenta. Toaleta pośmiertna (mycie, pampers, podwiązywanie szczęki) to nic…miałam pacjenta, który zmarł i to co się z nim działo bezpośrednio przed śmiercią to dopiero była masakra :hide: po reanimacji wszyscy wyglądaliśmy jak rzeźnicy :hide:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi