DOKSEPINA (Doxepin,Doxepin Pliva)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy doksepina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
14
45%



Nie
8
26%



Zaszkodziła
9
29%



 
Liczba głosów : 31

Re: Doxepin

Avatar użytkownika
przez bibi 10 sty 2011, 11:25
Nerwica wróciła, lęki też. Biorę doxepin od 1 stycznia. fajnie się pływa :) ogólnie czuję się lepiej niż jakbym miała nic nie brać. Również od 1 stycznia rzuciałm palenie. doxepin spowodował że te głody po fajkach się rozpłyneły.
Docelowo mam brać 2-2-2 tabletki ale narazie stanełam na 1-1-1 i nie wiem czy brać dalej, w sensie, że więcej. Ostatnio zauważyłam ze nie mogę spać. Już 4 noc jest tak poprzerywana ze nie mogę uznac że spałam. Nic mi się nie chce, tępo patrzę w telewizor a jak ktoś mnie odrywa od tego zajęcia jestem agresywna. czuje się bardzo dobrze w takim zawieszeniu. przyjemnie mi i bezpiecznie.ale jak ktos mi przeszkadza to jestem bardziej agresywna niż zwykle. Gdzie sama w sobie jestem potulne dziecię --ciche i pod łóżkiem. Z drugiej strony coraz mniej czuję że pływam, Tak jakbym wogóle nic nie brała. organizm chyba się juz do takiej dawki przyzwyczaił. Więc musze isc do psych i sie dowiedzieć co dalej z tym doxepinem...czy brac więcej czy ...coś tam. A utyć ---utyłam musze podkreślic że to piąty lek od psychaitry - ja panicznie boję się brać leki!!! za kazdym razem brałam 1 tabletke...jak sie czułam po niej bardziej źle niż zwykle to nie brałam już więcej. doxepin mnie wyciszył
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Doxepin

przez chce Ją z powrotem 02 lut 2011, 13:49
Ja biorę dopiero 5 dzień w dawce 25 mg-25mg-2x25mg i mam po tym straszne stany lękowe. Wystarczy, że zadzwoni telefon, albo ktoś sie do mnie odezwie, a czuję że wszystko w środku podskakuje mi do góry. Nie mogę się skupić i mój wzrok skacze nerwowo z punktu na punkt. Ze snem problem miałem dzisiaj. Budziłem się w nocy kilkakrotnie lecz również szybko zasypiałem. czuje się nieobecny i wystraszony. Mam nadzieję że to tylko okres przyswajania tego leku. Uważam natomiast że na razie pogłębił tylko moje złe samopoczucie. Zapadłem się w siebie i już nic mi się nie chce. Boje się samego siebie i tego że coś sobie zrobię. Jutro pierwsze spotkanie z terapeutą i mam nadzieję na cud:(
Posty
4
Dołączył(a)
31 sty 2011, 18:50

Doxepin

przez kasia000 23 lut 2011, 13:48
można pytałam o to lekarkę;-)
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

DOXEPIN (Doksepina)

przez thevoice 08 mar 2011, 14:09
Moje doświadczenia z tym lekiem nie są chyba najlepsze, stosuję go już od listopada, i co prawda, z początku przede wszystkim zwiększył mi apetyt i nabrałem ochoty do większej aktywności, to teraz określiłbym swój stan jako bardzo dziwny; mianowicie biorę 50 mg doksepiny, i coraz bardziej czuję się wyobcowany, nie wiem czy to wina leku czy nie, ale naprawdę mam w tej chwili sporą derealizację, uczucie jakby tracenia świadomości, zdarza mi się zapominać o rzeczach, które przed chwilą miałem sprawdzić, a rozmowy z ludźmi są naprawdę takie, jakbym gadał z nimi zza szyby. Wcześniej takiego czegoś nie miałem. Nie wiem czy ktoś miał podobne doświadczenia? W dodatku w badaniach krwi, dokładnie w biochemii, wyszło mi wysokie AlAt i ASPAT, przekroczone 4-krotnie i 2-krotnie odpowiednio wyniki. Nie wiem czy to przez doksepinę, ale zakładam to jako opcję. Biorę dodatkowo 50 mg kventiaxu na tą derealizację, ale na razie nic nie pomógł. Sam nie wiem, dzisiaj widzę się z lekarzem, zobaczymy co zadecyduje.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
27 lut 2011, 11:15

DOXEPIN (Doksepina)

Avatar użytkownika
przez mm_ 25 kwi 2011, 19:40
Ja biorę doxepin od ponad dwóch miesięcy w dawce 100 mg na noc, doraźnie do 25 mg w dzień. Efekt uboczny to: straszne zaparcia...., zgaga, refluks żołądkowo-przełykowy i w małym stopniu niewyraźne widzenie, wysuszenie spojówek oczu, czasem lekki ból głowy.
Na psychikę działa w miarę ok, trochę uspokaja, nastrój trzyma umiarkowany, nie daje "kopa" i nie muli jakoś bardzo, sen ok.
Jak brałam mniejsze dawki to działał na mnie pobudzająco a w nocy miałam lekki sen a zdażało się też że sie budziłam w nocy. Dopiero na 100 mg jest ok.
Avatar użytkownika
mm_
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
07 cze 2010, 14:56

DOXEPIN (Doksepina)

przez khali 08 maja 2011, 11:17
czy na kogoś doxepin działa pobudzająco , dostałem go na noc na spokojniejszy sen ale biorę go na dzień bo mnie lekko pobudza,

-- 08 maja 2011, 13:04 --

ktoś? coś?
who owns my heart?
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
30 sty 2011, 20:02

DOXEPIN (Doksepina)

przez ewa321 31 maja 2011, 08:41
jestem narazie po 3 tabletkach....czuję się super;) przespałam całą noc ;)
zobaczymy co dalej...

-- 02 cze 2011, 08:15 --

Niepokoję się trochę...strasznie puchnę po tej Doksepinie....Napiszcie kochani czy to normalne?
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
18 maja 2011, 17:22

DOXEPIN (Doksepina)

przez matimacosz 13 cze 2011, 16:04
Ja mam pytanie związku z libido?? Poniewaz mam od dzisiaj (na noc wziasc 25mg??). Niechcialbym zeby to wplynelo na Moje zycie seksualne :/
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
13 cze 2011, 15:41

DOXEPIN (Doksepina)

Avatar użytkownika
przez kttq 27 cze 2011, 17:02
zaczęłam brać doxepin (10mg rano i 20mg wieczorem) 5 dni temu - wspomagająco do divascanu przy leczeniu migren, ma mnie podobno wyciszyć. oprócz migren mam zdiagnozowaną nerwicę lękową, więc się specjalnie nie broniłam.
od 5 dni cały czas śpię, cały czas jestem agresywna, kiedy nie śpię kręci mi się w głowie, i mam koszmarne zaparcia - dosłownie, koszmarne - miewałam hemoroidy i zaparcia już wcześniej, ale to co się dzieje teraz przechodzi ludzkie pojęcie, płacz z bólu i godziny spędzone w toalecie.
na razie jestem sceptyczna...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
10 gru 2008, 20:54

DOXEPIN (Doksepina)

przez matimacosz 28 cze 2011, 14:58
Mi doxepina w ogole nie pomaga ale może dlatego że biore dopiero 2 tygodnie... a od tygodnia biore Anafranil i 1 dnia mialem bombe jak nacpany ;) pozneij wrocilo do poprzedniego stanu... bral ktos te dwa leki jednoczesnie?? Jak tak to czy pomoglo i po jakim czasie ??
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
13 cze 2011, 15:41

DOXEPIN (Doksepina)

przez ewa321 30 cze 2011, 10:10
Ja też jestem przez tą DOXEPINĘ strasznie rozdrażniona... mam wybuchy złości i już chyba nie panuję nad emocjami....;/
Miała mnie uspokoić,a jest gorzej chyba niż przed...
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
18 maja 2011, 17:22

DOXEPIN (Doksepina)

przez wuj dobra rada 22 lip 2011, 20:33
Witam ja brałem doxepin na depresje z lękiem i napięciem powiem tak poczatki były trudne tydzien przespałem póżniej niewiele lepiej ażpo ok 3 tyg rano wstałem w doskonałym samopoczuciu ,niestety własnie wtedy odezwała sie klinika nerwic z zaproseniem ,tam lek odstawili i zacząl sie zjazd najgorszy koszmar w życiu po wyjsciu rózne leki bez poprawy powrót do doxepinu i tez niewiele lepiej ale zwiekszenie dawki do 200mg szybko postawiło mnie na nogi 3 mies takiej dawki i choroba odeszła na całe 3 lata . Co dziwne zazywajac 1 tabletkę czy 5 lub 10 sennosc po leku wcale sie nie zwieksza za to nastrój i przeciwlękowe działanie jest proporcjonalne do dawki jednak dawki dopiero powyżej 150mg dzalaja leczniczo ,mniejsze tylko dorażnie pomagaja o ile w ogóle pomagają.
wuj dobra rada
Offline

DOXEPIN (Doksepina)

Avatar użytkownika
przez Dianaa 30 lip 2011, 17:53
Ja biorę Doxepine na noc od około dwóch tygodni.Na początku mnie uspokajała.Spałam po niej jak nigdy i polepszył mi się apetyt.
Niestety od kilku dni nie działa już tak na mnie.Działa słabiej nasennie.Zmniejszył się apetyt.Noi co najgorsze nie uspokaja mnie jak wcześniej.
Czy to normalne?
Może lekarz powinien zwiększyć dawke?
Nikt mi nie obiecał że będzie łatwo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
19 lip 2011, 17:32

DOXEPIN (Doksepina)

przez wuj dobra rada 30 lip 2011, 19:54
Zależy jaką bierzesz, ale to nie tak ma działać , na poczatku wiadomo uspokojenie i sennosc jest z czasem to mija ,w ogóle to ten lek ma specyficzna ceche że biorac mała dawke czy duża sennośc wcale wieksza nie jest działanie tego leku zależy od dawki to słaby lek i żeby pomógł trzeba brać dawke powyżej 150 mg /d mniejsze dawki cos tam dają ale nie leczą ,odstawisz choroba wróci ,ja brałem przez 2 lata 150mg i prawie w ogóle nie pomagał zwiekszenie do 200mg szybko pomogło i po 3 mies odstawiłem . Zdrowy byłem zupełnie przez 3 lata.
wuj dobra rada
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Przeskocz do