Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 30 sie 2016, 21:30
Purpurowy, nic nie szkodzi że się oziębiło, w zimie to i morsem możesz zostać i zdrowia łapniesz :P
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10806
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 30 sie 2016, 21:37
Purpurowy, U mnie noce są chłodne w tym roku, woda zimna... Ale za morsa możesz porobić, jak mówi Jerzy ;)

Fajny cytat znalazłam w książce , którą czytam, powinnam sobie taki podpis zrobić, pasuje do mnie. :smile:

wiersz perski

Jeżeli jako cały majątek
pozostaną Ci tylko dwa chleby,
sprzedaj jeden z nich i za kilka groszy
kup hiacyntów, by nakarmić swoją duszę.
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8512
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 30 sie 2016, 21:42
kosmostrada, :uklon: o dzięki za fory :D dedykacja :105:
Dzisiaj już jest chłodny wieczór, zamknęłam balkon już ponad godzinę temu, a wczoraj dopiero o tej porze, jak szłam spać i było cieplutko.
Jutro ranek też chłodny, ok. 11st. No cóż, pojutrze już wrzesień....... ale weekend ma byc ciepły :yeah:

Bardzo mądra sentencja- wiersz!
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5348
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez rolosz 30 sie 2016, 21:46
Carica Milica, wierzę Ci, że te zmiany nastroju potrafią dać ostro w kość. I weź tu człowieku coś planuj jak nigdy nie masz do końca pewności w jakim nastroju będziesz. Bądź proszę dobrej myśli - coś zaradzą w Klinice.

kosmostrada napisał(a): ( w końcu mam spektrum Chad , czy jak to tam się fachowo nazywa )

Aż musiałem wygooglować to spektrum. I stwierdziłem, że do mnie też pasuje :pirate: Ale do mnie to wszystko pasuje, co tylko wygoogluje :bezradny:

mirunia, kosmostrada, dzięki za gratulacje i brawa :)

mirunia u mnie też teraz chłodniej. Zamknąłem okno i ubrałem skarpetki :P


platek rozy, razem z kosmostradą narobiłyście mi takiego apetytu na Czechy... Nic tylko spakować plecak i jechać (ale najpierw remisję poproszę ;) )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1405
Dołączył(a)
23 mar 2016, 21:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 30 sie 2016, 21:58
Doszedłem do wniosku że kupię sobie konia. Ludzie chodzą na spacery z psem, dla zdrowia, a ja jak poganiam za koniem, tak jak dzisiaj, to jeszcze zdrowszy będę. :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6886
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 30 sie 2016, 21:58
Naszło mnie... na wycieczkę do Rosji. :shock:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6886
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez rolosz 30 sie 2016, 22:05
Tak objechać Bajkał na rowerze i pomieszkać trochę z Jakutami :105:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1405
Dołączył(a)
23 mar 2016, 21:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 30 sie 2016, 22:09
rolosz napisał(a):Tak objechać Bajkał na rowerze i pomieszkać trochę z Jakutami :105:

Bardziej chodziło mi o wycieczkę na Przełęcz Diatłowa. Lubię miejsca z ciekawą historią.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6886
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez rolosz 30 sie 2016, 22:19
Purpurowy napisał(a):
rolosz napisał(a):Tak objechać Bajkał na rowerze i pomieszkać trochę z Jakutami :105:

Bardziej chodziło mi o wycieczkę na Przełęcz Diatłowa. Lubię miejsca z ciekawą historią.


Ale stamtąd można nie wrócić :zonk:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1405
Dołączył(a)
23 mar 2016, 21:21

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 30 sie 2016, 22:20
rolosz napisał(a):Ale stamtąd można nie wrócić :zonk:

Niby tak, ale z tego co wiem, oprócz tego jednego incydentu, w 1959, który uczynił to miejsce sławnym, nie było tam żadnych ofiar śmiertelnych. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6886
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 30 sie 2016, 23:59
Carica Milica, wszystko minie, każdy zły stan :papa:

platek rozy, co mnie ciekawi w Czechach, to że kraj podobny do naszego, a jednak wszystko jakieś czyściejsze, lepiej zorganizowane, z większym dystansem.

Udałam się w nowej sukience na pokaz zasad nowej gry strategicznej, oczywiście faceci - nerdy nie zwrócili uwagi ani na sukienkę, ani że w ogóle jakiś byt żeński zaszczycił to spotkanie swoją obecnością :lol: Przypadkiem był tam kolega z podstawówki, kolega mojego kuzyna, stąd się znaliśmy i całkiem spoko wyszło. Obserwowaliśmy jak dwaj koledzy toczyli walkę statkami kosmicznymi, uczyłam się zasad, może kiedyś też zagram.

A teraz smutna wiadomość, rozpakowałam płyty, wejrzałam w książeczki i oczywiście natknęłam się na tekst, w którym księciunio dziękuje swojej księżniczce, mamie, tacie i księdzu proboszczowi :hide: Że też na to wcześniej nie wpadłam, mogłam to sprawdzić od razu, jak mi się tylko zachciało go lepiej poznawać, w końcu sama miałam chłopaka w zespole i wiem, że książeczki do płyt są najlepszym źródłem wiedzy o życiu prywatnym, nawet własnym (jeśli ktoś ci przestaje dedykować swoje płyty, to znaczy, że mu już nie zależy).
Ale nie zamierzam się poddawać, nie zrezygnuję ze słuchania muzyki, chodzenia na koncerty, pisania recenzji, tańczenia, kostiumów, z ani jednej rzeczy, do której mnie zainspirował. Żadnych kwaśnych winogron.
To jest próba.
Wszystko jest po coś.
Nie będę bredzić nic o sercu, ale przełykiem mi trochę telepie.
Kondolencje przyjmnę z wdzięcznością i pokorą.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kasza_w_spreju 31 sie 2016, 00:10
Moje kondolencje.
Jaka gra?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
18 lip 2016, 01:39

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Siarlek 31 sie 2016, 00:11
cyklopka gdybym nie widział twoich zdjęć na forum, to tak bym sobie ciebie wyobrażał. Właśnie tak :105:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
525
Dołączył(a)
28 maja 2015, 18:26
Lokalizacja
Obóz na bagnach

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 31 sie 2016, 00:33
kasza_w_spreju napisał(a):Moje kondolencje.
Jaka gra?

Armada.

Siarlek, to ciekawe, co Pan pokazujesz :o Kogo raczej.

Dziękuję Reptilianom z Big Pharmy za kwetę, bo pamiętam jak kiedyś źle znosiłam rozczarowania, toć to czysty koszmar był. Teraz jest zupełnie funkcjonalnie.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8743
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do