Skocz do zawartości
Nerwica.com

Szukam pomocy


carolinexxx

Rekomendowane odpowiedzi

Pisałam to samo, tylko że w zakładce "Witam" i zrozumiałam, że bardziej powinnam to tutaj napisać a nie tam, no ale już trudno.

 

Długo zastanawiałam się, czy napisać na jakimkolwiek forum o moim (śmiesznym) problemie. Jestem studentką pierwszego roku na dobrym kierunku. Marzyłam o tym, żeby pójść na te studia od 2 klasy liceum, w ogóle przekonanie, że kiedyś pójdę na jakiekolwiek studia się we mnie zakorzeniło dość szybko. Moi rodzice, cała rodzina a nawet moi nauczyciele ze szkoły, byli ze mnie dumni, kiedy zdałam bardzo dobrze maturę. Ja również byłam przeszczęśliwa. Mimo,że kocham moich rodziców, zawsze chciałam wyrwać się z domu, rozpocząć takie samodzielne życie, znaleźć w końcu normalnego chłopaka, poznać inne miasto, a nie tylko moją miejscowość, która określana jest jako "bezprzyszłościowa". I teraz zaczyna się mój problem.

Kiedy mój tata odwoził mnie przed pierwszym października na te studia, poczułam się jakoś dziwnie. Nagle zaczęłam płakać, nie wiadomo skąd mi się to wzięło. Załatwiłam sobie z koleżanką stancję, mieszkam z nią na jednym pokoju, więc co jest nie tak? Pierwszy tydzień byłam przygnębiona, smutna, ale myślałam, że to z powodu nowego miasta, otoczenia, niemocy zaaklimatyzowania się, gdyż z tym jest mi naprawdę ciężko. Później było troszkę lepiej, jeździłam co tydzień do domu na weekendy, ale pewnego razu coś we mnie pękło. Naszły mnie okropne, wręcz czarne myśli, wiem, że to śmieszne, że powinnam sobie poradzić, że to początek studiów i to minie. Ale znam siebie i wiem, że to nie minie.