Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pierwszy tydzień w nowej pracy - phenibut


Engineer1234

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!
Zaczynam nową pracę w najbliższy poniedziałek. Pracuję jako programista i mam fobię społeczną, ale chciałbym dobrze wypaść.


Skonsultowałem to z psychiatrą (przedwczoraj dopiero! wiem...), który zalecił mi przyjmowanie Escitalopramu w ramach długoterminowego leczenia i alprazolamu lub propanololu doraźnie, aż pierwszy lek zacznie działać. Te leki będę mógł jednak kupić dopiero dzień przed pierwszym dniem w nowej pracy (jestem aktualnie za granicą i nie mogę zrealizować erecepty) i nie wiem jak na mnie wpłyną.
Phenibut już próbowałem. Wiem, że szybko uzależnia i nie powinno się go brać częściej niż 2 razy w tygodniu. Chciałbym jednak go brać maksymalnie przez te 5 dni w przyszłym tygodniu, aby pomóc mi przetrwać ten tydzień i zrobić pozytywne wrażenie.
Później będę pracować w trybie home office i skupię się tylko na leczeniu za pomocą przepisanych leków i psychoterapii.


Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Czy ten pomysł się sprawdzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skonsultowałem i zalecił alprazolam/propranolol, phenibut odradził ze względów oczywistych - u nas nie jest uznawany za lek z jakichś względów (tylko w krajach ex-ZSRR, gdzie został wyprodukowany)

 

Nie chcę, żeby mój post zabrzmiał, że sam zdecydowałem o tym, że będę przyjmował phenibut. Szukam kogoś, kto może miał podobne doświadczenie i mógłby się nim podzielić. Ja na tą chwilę traktuję to tylko jako opcję. W niedzielę, jak dostanę leki przepisane przez lekarza zamierzam od razu przetestować. Od lekarza usłyszałem, że propranolol jest bezpieczny i może mi pomóc z somatycznymi objawami mojego lęku - więc jak tylko go dostanę w niedzielę to go przetestuję. Tzn. przyjmę dawkę zaleconą przez lekarza i wystawię się na sytuacje, w których normalnie odczuwam lęk i to "widać".