Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
garry7853

W czym tkwi problem? Brak motywacji / słomiane zapały, wahania nastroju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od roku leczę się antydepresantami, według dokumentacji medycznej na ZOK (nerwica natręctw), jednak pobocznie również odczuwałem stany przygnębienia i braku motywacji (słomiane zapały), wahania nastroju i brak sensu życia / utracenie zainteresowania czymkolwiek.

Nerwice natręctw udało się wyleczyć, z tego co zauważyłem po roku, jedyne co zostało to brak motywacji i wahania nastroju. Bywa tak, że kilka dni jestem zmotywowany do zrobienia rzeczy które odkładałem wcześniej i patrzę pozytywnie w przyszłość, a nagle bez większego powodu następnego dnia przez kilka kolejnych dni brak motywacji i brak sensu życia.

W czym "tkwi problem" według Was? Pytam, bo zbliża mi się zaraz kolejna wizyta u psychiatry i chcę wiedzieć jak z nim rozmawiać w tej kwestii. Czy to bardziej problem dopaminowy w tym przypadku?

Moja historia leczenia:
- escitalopram przez 3-4 miesiące (10-15mg)
- wenlafaksyna (2 miesiące) - totalne dno + bupropion (biorę cały czas od 7 miesięcy)
- wortioksetyna od 5 miesięcy (20mg) + bupropion (300mg)

Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×