Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

garry7853

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam! Od miesiąca leczę się sertraliną, pierwsze 4 dni 25mg, potem do końca opakowania 50mg. Po ostatniej wizycie mam zwiększyć do 75mg przez 2-3 tygodnie, potem wjazd na 100mg. Leczę się na zaburzenia depresyjno-lękowe z OCD. Mam osobowość anankastyczną, lekarz mówił, że na "perfekcjonistów" działają zwykle większe dawki, więc niewykluczone, że potem będziemy jeszcze zwiększać. Czego się spodziewać po zmianie dawki? Jak się czuliście na poszczególnych dawkach? Dodatkowo, biorę bupropion 150mg. Pozdrawiam;)
  2. Bupropion 150mg biorę od 10 miesięcy, sertralinę w dawce 50mg biorę od 16 dni, przy takich dawkach jeszcze nie mogę nic powiedzieć bo jest za wcześnie, ale na pewno mogę stwierdzić, że libido nie spadło, a nawet pokusiłbym się o stwierdzenie, że trochę wzrosło (dużo też trenuję więc może to też mieć wpływ) Dam znać za 2-3 tygodnie jak się rozkręci
  3. @Karola35 długo utrzymywały Ci się te objawy? Przy jakiej dawce i w którym momencie leczenia? (chodzi mi, czy np dzień po zwiększeniu dawki)
  4. Czy mieliście podobne skutki uboczne podczas kuracji sertraliną? Od 8 dni leczę się sertraliną + od 10 miesięcy bupropionem. Pierwsze 4 dni brałem 25mg sertraliny + 150mg bupropionu, teraz 50mg sertraliny + 150mg bupropionu. Pierwszego dnia zwiększenia dawki, wziąłem 50mg sertraliny, wieczorem miałem nudności, bóle brzucha i obfite wymioty przez całą noc, do tego gorączkę, bóle stawów i ogólne osłabienie. Ogólnie 1-2 dni i wróciło do normy, ale żołądek jeszcze trochę czuję. Czy możliwe jest, że te wszystkie dolegliwości były związane z początkami działania sertraliny (podobno serotonina ma udział w procesie pracy układu pokarmowego), czy raczej dopatrywać się przyczyn w zakażeniu wirusowym lub zatruciu pokarmowym? Na dodatek przed wystąpieniem w.w skutków, brałem i biorę nadal, probiotyk VivoMixx. P.S Dodam, że podczas przeszłych kuracji escitalopramem, wenlafaksyną i wortioksetyną nigdy nie miałem aż takich skutków ubocznych. Jedynie na wortioksetynie mnie na początku pobolewał brzuch i miałem lekkie nudności, ale nie tak jak podczas brania sertraliny, istny koszmar.
  5. Jakie są różnice w odczuciu przy dawkach 10mg, 15mg i 20mg? Biorę obecnie 10mg escitalopramu + 300mg bupropion, lekarz zalecił zwiększenie dawki escitalopramu na 15mg, jestem ciekawy, co może się zmienić przy 15mg i 20mg?
  6. Wortioksetyna bardzo słabo, albo nawet w ogóle nie działa przeciwlękowo, a na dodatek jest droga. Escitalopram brałem jako pierwszy lek na początku leczenia, dobrze się czułem, a Welbox jest na utrzymanie napędu.
  7. Witam! Brał ktoś z Was escitalopram w połączeniu z welboxem? Lekarz zmienił mi wortioksetynę na escitalopram, bupropion zostawił Pozdrawiam!
  8. Też tak miałem, szczególnie po porannym prysznicu. Przechodzi po jakimś czasie
  9. Brałem taki zestaw przez około 2 miesiące, bupropion został dołączony ze względu na ZEROWE libido, które wywołała wenlafaksyna, jednak bupropion nic nie dał w tym przypadku. Pierwsze dni było super pobudzenie po dołączeniu bupropionu, później opadło. Byłem też bardziej agresywny, pewność siebie b.duża i byłem bardzo towarzyski. Musiałem odstawić ze względu na wybudzanie się w nocy i nocne poty, no i oczywiście ZEROWE libido. Teraz biorę wortioksetynę i bupropion. Pozdro!
  10. garry7853

    dubel

    Witam! Od roku leczę się antydepresantami, według dokumentacji medycznej na ZOK (nerwica natręctw), jednak pobocznie również odczuwałem stany przygnębienia i braku motywacji (słomiane zapały), wahania nastroju i brak sensu życia / utracenie zainteresowania czymkolwiek. Nerwice natręctw udało się wyleczyć, z tego co zauważyłem po roku, jedyne co zostało to brak motywacji i wahania nastroju. Bywa tak, że kilka dni jestem zmotywowany do zrobienia rzeczy które odkładałem wcześniej i patrzę pozytywnie w przyszłość, a nagle bez większego powodu następnego dnia przez kilka kolejnych dni brak motywacji i brak sensu życia. W czym "tkwi problem" według Was? Pytam, bo zbliża mi się zaraz kolejna wizyta u psychiatry i chcę wiedzieć jak z nim rozmawiać w tej kwestii. Czy to bardziej problem dopaminowy w tym przypadku? Moja historia leczenia: - escitalopram przez 3-4 miesiące (10-15mg) - wenlafaksyna (2 miesiące) - totalne dno + bupropion (biorę cały czas od 7 miesięcy) - wortioksetyna od 5 miesięcy (20mg) + bupropion (300mg) Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!;)
  11. Witam! Od roku leczę się antydepresantami, według dokumentacji medycznej na ZOK (nerwica natręctw), jednak pobocznie również odczuwałem stany przygnębienia i braku motywacji (słomiane zapały), wahania nastroju i brak sensu życia / utracenie zainteresowania czymkolwiek. Nerwice natręctw udało się wyleczyć, z tego co zauważyłem po roku, jedyne co zostało to brak motywacji i wahania nastroju. Bywa tak, że kilka dni jestem zmotywowany do zrobienia rzeczy które odkładałem wcześniej i patrzę pozytywnie w przyszłość, a nagle bez większego powodu następnego dnia przez kilka kolejnych dni brak motywacji i brak sensu życia. W czym "tkwi problem" według Was? Pytam, bo zbliża mi się zaraz kolejna wizyta u psychiatry i chcę wiedzieć jak z nim rozmawiać w tej kwestii. Czy to bardziej problem dopaminowy w tym przypadku? Moja historia leczenia: - escitalopram przez 3-4 miesiące (10-15mg) - wenlafaksyna (2 miesiące) - totalne dno + bupropion (biorę cały czas od 7 miesięcy) - wortioksetyna od 5 miesięcy (20mg) + bupropion (300mg) Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!;)
×