Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam, zajrzysz tu na chwilę?


Gość meva~

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Dzisiaj mam trudny dzień i nie ma przy mnie nikogo, kto mógłby ze mną porozmawiać, pobyć. Dotąd nie udzielałam się na forach internetowych, ale postanowiłam, że się przełamię i to napiszę. Choruję na nerwicę lękową wcześniej również i na depresję. Mam 21 lat, nie studiuję - nie jestem w stanie. Moi rówieśnicy poszli dalej, ja zostałam w tyle, nie robię nic, a więc jestem zerem. Nie potrafię sprostać oczekiwaniom. Nie potrafię sobie wyobrazić jak miałoby wyglądać moje życie, codzienność. Nawet ta zwykła codzienność mnie przeraża. Czy przyjdzie czas kiedy będę w stanie iść na studia, do pracy, co miałabym robić, do czego się nadaję. Na razie nie jestem w stanie wyjść sama z domu, nie potrafiłabym niczego załatwić, w chwili obecnej nie widzę dla siebie żadnej przyszłości. Jestem zamknięta w czterech ścianach, zazwyczaj nie mam z kim nawet porozmawiać. Wydaje mi się, że dla mojej rodziny wygodniej jest już nawet nie zwracać uwagi, nie odzywać się, udawać, że wszystko jest w porządku. A ja czuję, tak silnie, że nic nie jest ze mną w porządku. Rozmów dotyczących mojego zdrowia psychicznego wolę nie zaczynać, nie potrafię o tym mówić, nie potrafię pogodzić się z tym jak potoczyło się moje życie. Jeszcze się dobrze nie zaczęło, a już... jakby się skończyło. Czuję, że nikt tak w pełni mnie nie rozumie. Nie rozumieją jak to jest, kiedy zwykłe wyjście gdziekolwiek stanowi dla mnie problem. Nie rozumieją, że jestem ciągle zależna od swojego stanu psychicznego. A ten nie pozwala mi normalnie funkcjonować. Ostatnio czułam się lepiej, z większym optymizmem patrzyłam w przyszłość i nagle znowu, z dnia na dzień całe moje życie straciło sens. Nie widzę sensu nawet zwykłych codziennych czynności. Nie wiem... znowu nastąpiło jakieś bolesne zderzenie z rzeczywistością, które odebrało mi wszelkie złudzenia, sens i nadzieję. W moim życiu nie ma jakiejś tragedii, trauma