Witam Wszystkich

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam Wszystkich

przez La vita è bella 12 gru 2011, 22:16
Co jakis czas przegladam to forum, wobec tego postanowilam się oficjalnie przywitac:)
Nazywam się Ula, a z problemami i trudnosciami zmagam się już od kilku lat. Zrodel upatruje we wczesnym dziecinstwie, lacze to również z rozwodem rodzicow i zniknieciem ojca
Chodzilam do kilku psychologow, ale z marnym skutkiem. Jednak od stycznia 2009r mam dobrego, stalego i zaufanego terapeute, z ktorym dzielnie stawiamy czola problemom. Jestem również pod opieka lekarza psychiatry.
Bylam również w klinice nerwic, oddzial dzienny. W niedalekiej przyszlosci zamierzam zaczac intensywna 3 lub 6 miesieczna terapie grupowa.
Ujmujac sprawe krotko: jestem teraz w totalnej rozsypce, wiele spraw się zawalilo, nie radze sobie z tym, co się dzieje że mna i z moimi emocjami.
Mimo wszystko witam serdecznie!
Ostatnio edytowano 12 gru 2011, 22:22 przez La vita è bella, łącznie edytowano 1 raz

Witam Wszystkich

przez Sabaidee 12 gru 2011, 22:19
La vita è bella, Witaj na forum! Mimo wszystko nick masz optymistyczny.
Sabaidee

Witam Wszystkich

przez La vita è bella 12 gru 2011, 22:27
Sabaidee napisał(a):La vita è bella, Witaj na forum! Mimo wszystko nick masz optymistyczny.

To tytul filmu, ktory lubie, a poza tym stwierdzilam, że mimo wszystko taki nick to zawsze jakas nadzieja ;)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witam Wszystkich

przez Sabaidee 12 gru 2011, 22:29
La vita è bella, ja też lubię ten film, ale bardziej cenię starszego kolegę tego filmu: Siedem piękności Pasqualino. Oglądałaś?
Sabaidee

Witam Wszystkich

przez *Monika* 12 gru 2011, 22:42
La vita è bella, witam Cię serdecznie na forum!
Obrazek
Główny Moderator

Witam Wszystkich

przez La vita è bella 12 gru 2011, 22:52