Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Faraway 18 gru 2013, 22:29
gosiulek, no ciekawi są ciekawi...

-- 18 gru 2013, 22:29 --

nic ja uciekam na zbuntowanego anioła
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1927
Dołączył(a)
21 maja 2008, 20:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 18 gru 2013, 22:32
a ja idę spać :zzz: jeszcze 2 dni do weekandu :silence:
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 18 gru 2013, 22:42
dobranoc
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 18 gru 2013, 22:43
dobranoc :papa:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 18 gru 2013, 22:46
wszyscy ida ? ja pisalem do nerwosola
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 18 gru 2013, 22:51
nerwa, Nerwa jest dokladnie tak jak opisujesz, ja sie na tym skupiam a to wtedy narasta takie bledne kolo. Jeden bedzie sie skupiel na tym inny na czyms innym. Wslanie jak sie na tym skupiam to myse sobie ze to jest i ze czemu jest, ze sie tak zestrsowalem ze nie bede w nocy spal itp.
Psycholozna mi mowila ze nerwiec skupia sie na jednym, ja na innych rzeczach sie nie skupiam, tylko na tym. I jakos ciezko to olac. Najbardziej sie to naslia jak z kims rozmawiam, a jeszcze lipcu tego nie mialem - normalnie rozmawialem sobie z ludzmi.

A co do dołow ktore mialas z zeszym tygodniu to mowilem ze Ci przejdą. Ze to takie zmęczenie organizmu stresem bylo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 18 gru 2013, 22:54
Wiesław - doły przeszly :) Juz od poniedzialku jest ok, znow jakies dobre dni, rano energia, bez lęków całkowicie. Nawet dzisiaj po nieprzespanej nocy poszlam do pracy, zmeczenie jest ale dałam rade i bylo w sumie ok :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 18 gru 2013, 22:54
ja nie idę :)słucham sobie różności...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 18 gru 2013, 23:00
ja kurde jakos musze sie przestawic ze spaniem... moze dzisiaj uda sie wczesniej. Wiecie, ze dzisiaj w pracy mi powiedzieli, ze tutaj robi sie jasno dopiero po 8 !!! niezle... ja nawet nie wiem, po zawsze kolo 10 wstaje :)
Ale musze sie przestawic bo w niedziele w PL mam fryzjerke na 8 i nei mam pojecia jak ja wstane tak :( a jak nie bede spac, to bedzie ciezko, pewnie lęki albo co (ostatnio tak mialam).
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 18 gru 2013, 23:01
nerwa, Jak tam bylo dzisiaj w pracy? Szkoda ze nie spisz w nocy, ale jedna nocka bez snu to jeszcze idzi wytrzymac.
Kurcze, czemu ta fryzjerka tak wczesnie? Prawde powiedziawszy wstaje jeszcze pozniej. Chyba jedeym sposobem na przesyawianie sie jes ustawiene budzika na stala godzina np. na 9 rano.
Ostatnio edytowano 18 gru 2013, 23:05 przez wieslawpas, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez tosia_j 18 gru 2013, 23:03
Hej....zwlekam sie tu na watek przed noca jak do domu
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4415
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 18 gru 2013, 23:05
wieslawpas, no własnie jak na dzien po nieprzespanej nocy, to było wrecz super :) Wlasnie mam nadzieje, ze ta kiepska noc to bardziej incydent (bo wczoraj troche bylam pobudzona, bo wieczorem rozmwailaam z szefem o wczesniejszym powrocie a ten mi zaproponowal przedluzenie kontraktu jeszcze - wiec chcac nie chcac, caly czas w nocy o tym myslalam).

-- 18 gru 2013, 22:06 --

hej Toska :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 18 gru 2013, 23:06
tosia2, no tak tez sie tutaj czuje
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 18 gru 2013, 23:07
tosia2, hej

-- 18 gru 2013, 23:08 --

lubicie wątek a podpisu nie macie :P
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do