PERSEN - negatywne skutki

Alternatywne sposoby leczenia. Akupresura, akupunktura, homeopatia, bioenergoterapia itp.

PERSEN - negatywne skutki

Avatar użytkownika
przez Manka 29 wrz 2010, 08:45
Cześć wszystkim mam pytanie a nawet kilka i prosiłabym o odpowiedz.
Wiem że Persen Forte to ziołowy lek , biorę już drugie opakowanie.Czy ktoś z was miał jakieś negatywne skutki jego brania?Czy to coś wogóle wam pomogło bo sama jeszcze po sobie nie jestem w stanie nic konkretnego stwierdzić.I mam jeszcze pytanie szczególnie do kobiet czy te tabletki jakoś wpływały na miesiączkowanie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
15 lut 2010, 13:35
Lokalizacja
DreamLand

Re: PERSEN - negatywne skutki

Avatar użytkownika
przez Paranoja 29 wrz 2010, 08:48
brałam kiedyś persen i jak sama powiedzialaś to ziłowy lek, więc jeśli nie pomoże to raczej nie zaszkodzi. Mi nie pomagał.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: PERSEN - negatywne skutki

przez Hali 30 wrz 2010, 16:22
Ja kiedyś także brałam Persen i zgadzam się z Paranoją, nie powinien zaszkodzić, bo jest ziołowy, u mnie np. na początku wywoływał senność,ale u każdego jest inaczej.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
03 wrz 2010, 12:44

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: PERSEN - negatywne skutki

przez shadow_no 30 wrz 2010, 16:27
Manka, każdy organizm jest inny i to co jednemu pomaga innym może szkodzić, ale tak jak napisały osoby powyżej. Ten lek jest ziołowy więc nie powinien nic złego powodować. Druga sprawa jest taka, że ziołowe leki mają znikomą skuteczność.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Re: PERSEN - negatywne skutki

Avatar użytkownika
przez speedy13 12 gru 2010, 11:38
Ja biorę od jakiegoś czasu Persen i za dużej różnicy nie czuję tylko odrobinę lepiej i tylko na chwilę. Na pewno w dzień jestem trochę otępiały chce mi się spać bardzo, ale myślę w miarę racjonalnie po tym.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
04 paź 2010, 12:45

Re: PERSEN - negatywne skutki

Avatar użytkownika
przez Manka 04 sty 2011, 15:54
Fajnie że ktoś jeszcze ruszył ten temat.
Brałam ten Persen prawie dwa miesiące.I co mogę powiedzieć o nim już dzisiaj?Każdy ma inny organizm,może i jakoś wewnętrznie tam na mnie działał ale ja różnicy nie czułam wcale.Teraz szukam czegoś ziołowego podbnego do Persenu ale takiego żebym to działanie jednak w niewielkim stopniu ale odczuła :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
15 lut 2010, 13:35
Lokalizacja
DreamLand

Re: PERSEN - negatywne skutki

Avatar użytkownika
przez zalamka87 04 sty 2011, 16:23
moim zdaniem nie przynosi żadnych skutków ani negatywnych ani pozytywnych, też kiedyś próbowałam różnych cudownych leków na"depresję" deprimy, relany, wyciągi z jakichś korzeni, kropelki herbatki no i stwierdzam że to była strata czasu i pieniędzy, ale jak ktoś mocno wierzy że to działa, to zadziała
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
02 lis 2009, 08:28

Re: PERSEN - negatywne skutki

Avatar użytkownika
przez siódmy 04 sty 2011, 16:26
Persen o ile się nie mylę ma coś z dziurawca może powodować coś ze skórą najlepiej zapoznać się z ulotką każdego leku a z lekkich tabletek bez recepty polecam TONISOL brałem odczuwalnie polepszał moje samopoczucie.
Pzdr
Gdy człowiek jest na tyle stary żeby wszystko zrozumieć-umiera.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
03 gru 2010, 14:30
Lokalizacja
Earth

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do