Otępienie po SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Otępienie po SSRI

przez ICD-10 26 paź 2014, 14:45
Hej, biorę roznego rodzaje leki SSRI oraz SNRI od 5 lat. Powiem że keidyś te leki przynosily dla mnie duzo dobrego. No i od ostatnich 2 lat jest ten problem ze w trakcie zażywania leków tj wenlafaksyny, paroksetyny czy sertraliny pojawia się u mnie otępienie. Jeszcze 2 lata temu nic takiego nie miało miejsca. Łykałem paroksertynę przez 3 lata i moja konentracja byla ok. Teraz gdy schodze z lekow to moja koncentracja sie poprawia, ale gdy znowu na nich jestem to ogarnia mnie znowu otepienie. Czy ktoś z was mial cos takiego? Jakies porady?
Klomipramina 225mg
Offline
Posty
229
Dołączył(a)
25 lut 2013, 16:57

Otępienie po SSRI

Avatar użytkownika
przez Rashid 26 paź 2014, 16:04
U mnie otępienie po SSRI występowało w pierwszych tygodniach przyjmowania leku, potem było ok, ale brałem jakieś 8 miesięcy, więc nie wypowiem się jak to wygląda w dłuższej perspektywie.
Escytalopram 0Mg
Mianseryna 0Mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 10:03
Lokalizacja
Z prowincji

Otępienie po SSRI

przez ICD-10 22 lis 2014, 03:01
Nie ma bata- musialem odstawic wenlafaksyne, po okolo 3 tygodanich znowu wraca koncentracja, trzezwe myslenie, zniknelo zamulenie...
Klomipramina 225mg
Offline
Posty
229
Dołączył(a)
25 lut 2013, 16:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Otępienie po SSRI

Avatar użytkownika
przez Kat_ 22 lis 2014, 03:16
Też mnie ssri muliły. Brałem fluo, sertę i wenlę. Fluo nie pamiętam bo brałem przez ponad pół roku w 2007 roku. Ale po sertralinie i wenlafaksynie mocno zamulony, otępiały, rozleniwiony, znudzony... Wegetacja. Od września biorę wellbutrin i czuję, że żyję, momentami znikło zamulenie.
Wellbutrin 300mg
suplementy: Omega3, multiwitamina, magnez z witaminami B
Avatar użytkownika
Offline
Posty
308
Dołączył(a)
03 maja 2014, 23:07
Lokalizacja
Hell

Otępienie po SSRI

przez ICD-10 17 cze 2015, 17:21
Pomocy. Nadal jestem w punkcie wyjścia. Brałem wenlę, escitalopram, paro, sertre - i wszystkie one mnie zamulają... Może coś dodawać do SSRI, by nie było zamuły...?
Klomipramina 225mg
Offline
Posty
229
Dołączył(a)
25 lut 2013, 16:57

Otępienie po SSRI

przez Zbychu 1977 17 cze 2015, 17:26
Spytaj lekarza o bupropion.
Zbychu 1977
Offline

Otępienie po SSRI

przez ICD-10 18 sie 2015, 20:37
Próbowaliśmy z lekarzem innych specyfików w leczeniu moich zaburzeń lękowych: trazodon, sulpiryd, coaxil - efekt żaden.

Wydaje się, że SSRI jedynymi lekami, które mi pomagają.

Tylko dlaczego teraz one mnie otępiają? Jak zniwelować to otępienie?
Offline
Posty
229
Dołączył(a)
25 lut 2013, 16:57

Otępienie po SSRI

przez radek111 02 wrz 2015, 12:25
Poczytaj o lekach nootropowych.
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
29 maja 2013, 20:44

Otępienie po SSRI

Avatar użytkownika
przez achino 04 wrz 2015, 05:09
Wez fenibut
Fevarin 100, Trittico 15 mg (okruszek), Alpragen 0,5
Zolpidem, Phenibut
(to jest tragedia ! jeszcze po łbie mu chodzą GBL , kodeiny i inne odrdzewiacze ! Szok !Wóda go za mało niszczy. )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do