MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Marian_Paździoch 03 lut 2014, 21:36
depresyjny, nie sądzę. Amitryptylina potrafi podbijać mocno lęki. Mocno kopie w noradrenalinę, mocniej niż mianseryna którą chyba brałeś.
cykorek, kwestia indywidualna. Może być tak jak mówisz i dostaniesz napędu, ale może też ten lek nie zadziałać na Ciebie w ogóle.
Marian_Paździoch
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 04 lut 2014, 10:20
depresyjny nikt Ci nie odpowie bo reakcja na lek różni się u każdego. Musiałbyś spróbować na sobie. Amitryptylina mimo działania noradrenalinowego jest bardzo sedatywnym lekiem.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Marian_Paździoch 04 lut 2014, 12:49
Ja przy 75-100mg ani przy 25 nie czułem tej sedacji ;)
Marian_Paździoch
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 04 lut 2014, 13:15
Ja przy każdej dawce czułem sporą sedację. Brałeś ami samą czy z innymi lekami, bo to zmienia postać rzeczy.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Marian_Paździoch 04 lut 2014, 14:26
miko84, próbowałem i z SSRI i samą. Zawsze zero sedacji. Mój lekarz był tym faktem mocno zdziwiony. Lek winduje u mnie nastrój jak żaden inny, ale puls w okolicach 120 powodujący uczucie omdlenia, zmusił mnie do zrezygnowania z niego. A szkoda.
Marian_Paździoch
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez depresyjny 04 lut 2014, 18:42
Przy tych zaburzeniach osobowości, które mam norradrenalina mogła by mnie pozamiatac. Nie jest łatwo mi to mówic, ale musze doceniac to co daje anafranil. Może kiedyś go odstawie jak się hipokamp odbuduje;)
To że się czuje tak a nie inaczej z ludźmi to może byc z leku,może z osobowości. Może z jednego i drugiego. W tej branży nie mozna miec pewności.
depresyjny
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Marian_Paździoch 04 lut 2014, 20:14
depresyjny, niestety, jeżeli nie należymy do tej grupy osób, która bierze psychotropy przez pół roku na jakiś przejściowy okres depresji spowodowany losowym wydarzeniem, musimy eksperymentować z lekami. I niestety musimy wybierać mniejsze zło, jak to się mówi. Sam nie cierpię brać kwetiapiny, bo rano budzę się z pulsem 120, ale cóż. Raz nie wziąłem i mam dzień rodem z dupy wyciągnięty.
Marian_Paździoch
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez depresyjny 08 lut 2014, 18:07
Tak, ale leki przynajmniej u mnie nie wpływają na to że jestem w stanie logicznie wyjaścic swoje objawy.Bo jak wyjaśnic to, ze w domu czuje się w miarę dobrze, a na studiach w śród ludzi jest masakra. Napięcie się zaczyna jak wysiadam z busa w Lublinie.
Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi. Po prostu nie ma samoświadomości, inteligencji emocjonalnej. Też czuje się otępiony.Nie wiem jak to określic. To tak jakby zabrac ból w domu, ale całkowicie zabrac oręż do walki jakim jest samoświadomośc. Dlatego ja będę chciał zejśc do możliwie jak najmniejszej dawki. Czy jak 1,5 tyg temu zszedłem do 2,5 to czy mogę zejśc dzisiaj do 2? Będę próbował zejśc do 1 tbl. Jaki odstęp czasu między zmniejszanymi dawkami zachowac?

Nawet nie jestem sobie w stanie przypomniec od jakiego czasu chodzę na terapie, a to już pewnie z 5 tygodni. Chodzę co tydzień.
Terapia jest dobra, ale trzeba miec analize którą stępiają leki.
depresyjny
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 08 lut 2014, 18:53
depresyjny, ja 2 lata temu na terapii zszedłem z dawki z półtorej tabsy do "połówki", czyli jedynie 25mg serty i było ok przez 2 mce po czym boom i nawrocik. Ludzie na terapii byli tacy "emocjonalni" więc też chciałem taki być i wpadłem w g...o. Tak więc uważaj i po każdym zmniejszeniu dawki odczekaj te 2-3mce, żeby obiektywnie spojrzeć co się zmieniło na plus a co na minus. Powodzenia w terapii i rozważnym zejściu z dawki ;)
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez zzYxx 08 lut 2014, 19:03
Ja pieprzę, ja już nie wiem co wziąć teraz na tą pustkę emocjonalną, otępienie, apatie, anhedonie. No przecież to jest wegetacja psia mać. Teraz 18, a ja nic :/ Myśli w głowie praktycznie brak, mózg offline.
The Walking Dead.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
463
Dołączył(a)
21 cze 2012, 13:54

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez depresyjny 08 lut 2014, 19:03
Wiesz irytuje mnie fobia społeczna. Bezbronny jestem. Nie ma analizy, interpretacji...samoświadomości. Ale nikt nie powiedział, że po odjęciu dawki będę ją miał. Już takie momenty w których nie mogę sobie przypomniec nazwy przedmiotu egzaminu z którego przed chwilą zdawałem egzamin to jest pytanie o czym my tu mówimy, a wszystko przez lęki. Dzięki za rady.
depresyjny
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez sylvek 09 lut 2014, 08:59
zzYxx napisał(a):Ja pieprzę, ja już nie wiem co wziąć teraz na tą pustkę emocjonalną, otępienie, apatie, anhedonie. No przecież to jest wegetacja psia mać. Teraz 18, a ja nic :/ Myśli w głowie praktycznie brak, mózg offline.


próbowałeś huperycyne?
Offline
Posty
226
Dołączył(a)
14 mar 2013, 18:28

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez zzYxx 09 lut 2014, 09:49
Będę ją niedługo kupował. Dobrze zadziałała?

edit: Słyszałem, że kilka osób pozbyło się objawów negatywnych dzięki combo ssri+nri.
The Walking Dead.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
463
Dołączył(a)
21 cze 2012, 13:54

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez depresyjny 09 lut 2014, 10:31
Tańczący z lękami dobrze że mi wczoraj poradziłeś. Bo ja byłem gotów zjeżdżac z dawki, żeby nie twój post pewnie bym tak zrobił, a raczej nie abyła by to dobra decyzja;) , dzisiaj już to czuje inaczej. Wczoraj byłem naładowany zjazdem bo miałem egzamin i dzisiaj zreszto też mam.
depresyjny
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do