Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pozdrawiam wszystkich


Lukasz_Reszka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

jestem początkującym terapeutą i psychologiem. obecnie cierpię na nadmiar czasu związany z poszukiwaniem stałego zajęcia. Chcę zaproponować wszystkim użytkownikom forum "pomoc psychologiczną". Oczywiście mam świadomość, że nie jest to w pełni profesjonalna pomoc, ale być może komuś, taka internetowa porada, może się przydać. Zapraszam do współpracy. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania jak najszybciej będę mógł.

pozdrawiam

Łukasz Reszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Lukasz_Reszka. Miło Cię poznać.

 

Zapraszam do działu Oferty. Poza tym, zawsze mile widziana jest pomoc w postaci odpowiedzi na posty Użytkowników Forum ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Łukaszu chciałabym, aby pomógł mi Pan rozwiązać dręczący mnie problem. Pisałam już do Pana na maila, ale ignoruje Pan moje rozterki. Nie wiem również dlaczego nie odbiera Pan telefonu (przed chwilą złapałam się na pocztę). Jeszcze raz przypomnę Panu podstawowe liczby związane z aukcją:

 

Hrabal Bondy Skacel - LnS 9/1994 ( 336361618 )

Data zakończenia: 5 kwietnia 2008

Data przelewu: 5 kwietnia 2008

Data rzekomej wysyłki: 8 kwietnia 2008

Dziś: 17 kwietnia 2008

Kwota: 21 zł, z czego koszty wysyłki: 7 zł

 

Czy może mi Pan uczciwie powiedzieć, czy książka w ogóle została wysłana?

Czy może Pan włączyć telefon?

Czy może Pan odpisywać na maile?

 

Nie sądzę, żebym oczekiwała zbyt wiele, biorąc pod uwagę fakt, że pieniądze zostały wpłacone w tempie EKSPRESOWYM, kilka minut po zakończeniu aukcji.

 

Czekam na kontakt (wciąż).