Forum Psychologiczne

Nerwica Depresja Psychologia

depresja, nerwica, forum psychologiczne


Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Temat: MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Wiadomości w tym temacie: 2527


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku

 Strona 3 z 181  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 181  Następna strona


Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?
Tak 60%  60%  [ 49 ]
Nie 25%  25%  [ 20 ]
Zaszkodziła 15%  15%  [ 12 ]
Liczba głosów : 81
Reklama




Autor

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Post 02 lip 2006, 17:58 
Avatar użytkownika

Od: 26 kwi 2006, 16:53
Posty: 19
a jak dla mnie lerivon to jest codowny lek bynajmniej jedyny ktory momentalnie eliminuje u mnie mdlosci na poczatku tez bylem po nim spiacy a teraz jest wrecz odwrotnie wrecz mnie pobudza ale staram sie go nie brac i jechac tylko na effectinie.


 
 Zobacz profil  
 
MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)
Post Dzisiaj 

Od: 13 Lip 2005, 01:45
Posty: n/a
Miejscowość: internet
  • Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy


 
   
Post 13 sie 2006, 00:52 

Od: 11 sie 2006, 10:14
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
widac ze dziala roznie zaczynalem od kompletu Imipramina 2x1, Elenium 2x1 i na wieczor Amitryptylaminum, zero efektow przez rok pozerania swinstwa, potem wjechal lerivon do amitry i dodatkowo amizepin lek ponoc glownie od padaczki...i sie gorzej posypalem lek wiekszy i otepienie tez

pozniej jakies dziwne kombinacje lekow az nagle decyzja wsiadasz na Prozac reszta won, na wieczor Lorafen lub Clonazepan, juz bylem uzalezniony jakims 3 letnim braniem to i teraz wolalem clona, po 2 mcach odstawilem w kat depresje, leki i jakies otepienia, ale nie odstawilem przez nastepne 8 lat clonazepanu i teraz si mecze,,,, bedzie dobrze walka trwa od 3 do 5 setow, trzeba wygrac 3 z nich:
- wyeliminowac zrodlo rodzace niekorzystne zmiany w naszych orgaznizmach,
- odpowiedni styl zycia, cwiczenia, psychoterapia,
- odpowiednia farmakologia,
- dobrze jest przynajmniej do momentu powrotu na tory rownowagi - odstawic drugi, alko, fajki ...
- wyleczyc w tzw miedzyczasie np watrobe ja wrocilem pierwszy raz do normmprob watrobowych, cholesterol tez sie przystopowal i takie tam np zabki na zicher - o tu lek boli o Jezu...wszystko dla poprawy samopoczucia - a wtedy lek bedzie cykal Ciebie:)
pzdr
j

______
życie, najlepsze lekarstwo na życie,
bo czym się różni lek od trucizny?
Dawką!!! ...


 
 Zobacz profil  
 
Post 20 wrz 2006, 21:39 

Od: 29 sie 2006, 17:35
Posty: 8
Ja biorę lerivon w dawce 30 mg tylko na noc. Nigdy nie miałam go na dzień, bo dostałam specjalnie po to, żeby lepiej, spokojniej zasypiać. Przez jakieś 3 miesiące brałam jeszcze Stilnox na noc, ale od 2-3 tygodnie lerivon mi wystarcza. Ale że przytyłam ciut, to fakt. I wiecie co? Wcale mi to nie przeszkadza!:-)

______
Przyjaźń zaczyna się w chwili, gdy jedna osoba mówi do drugiej:"Co, Ty też?! Myślałem, że jestem jeden!" - C.S. Lewis


 
 Zobacz profil  
 
Post 28 wrz 2006, 14:46 

Od: 28 wrz 2006, 13:59
Posty: 30
Lerivon, to był dla mnie super lek w momencie, kiedy miałam odstawic benzodiazepiny. Na poczatku z rana dawka 30 mg i faktycznie "inna rzeczywistość" po 3 dniach dawka 60 mg i czułam się coraz lepiej. Nie miałam żadnych stanów lękowych, ale niestety niesamowicie wzrosła mi waga i zrezygnowałam z tego leku, a zapewniam, że działał na mnie rewelacyjnie:-)

______
Swiatelko


 
 Zobacz profil  
 
Post 09 paź 2006, 07:54 

Od: 28 sie 2006, 16:55
Posty: 20
Lokalizacja: Białystok
biore mianserin od miesiaca..w nocy spie dobrze ale jak raz zapomne leku to jest tragedia...są napady i wogóle...nie wiem co się ze mną dzieje jestem jak obłąkana nie wiem czy to przez te leki ale jest źle...dodatkowo dochodzi hydroksyzyna w nagłych wypadkach a jak już takowy nadejdzie to biore odrazu 30mg bo mniejsza dawka nie pomaga

______
Każda kobieta jest dla mężczyzny bogiem, który może dokonać w nim cudu.


 
 Zobacz profil  
 
Post 11 paź 2006, 20:56 

Od: 05 paź 2006, 22:07
Posty: 9
Lokalizacja: Podhale
Ja wyszłam z najgorszego dzięki niej.Mocno uspokaja.Biorę-proszę się nie śmiać-5-10mg na noc.Bywało kilka dni że brałam też rano.I tak już od marca.Latem brałam raz na 2=3dni w/w dawke.Pomaga ale faktycznie aż tak relaksuję że rozluźnia żołądek.Nie zdobyłam sie na większą dawkę ta mi pomaga a po co mam niepotrzebnie w to brnąć teraz próbuję pramolan.


 
 Zobacz profil  
 
Post 14 paź 2006, 18:33 

Od: 04 paź 2006, 17:48
Posty: 12
ja biore ten lek od 4 dni. jestem ledwo żywa, mogła bym spać 24godz. na dobe. bardzo żle się czuje po tym leku , biore 1 pastylke rano i 1 wieczorem, mała dawka a tak żle to znosze


 
 Zobacz profil  
 
Post 19 paź 2006, 22:00 

Od: 19 paź 2006, 21:17
Posty: 1
Lokalizacja: trojmiasto
Biore Lerivon od czerwca.Na poczatku bralam 30mg,jednak dawka ta najwidoczniej byla za slaba.W nocy mialam plytki sen,budzialam sie kilkakrotnie w ciagu nocy.Od chwili kiedy zwiekszono mi dawke do 60mg spie spokojnie i kiedy budze sie rano czuje,ze jestem wypoczeta.Faktem jest,ze leczenie Lerivonem wspomagam dodatkowo Hydroksyzyna,jednak powoli bede schodzila z dawki tego leku.


 
 Zobacz profil  
 
Post 23 lis 2006, 17:13 

Od: 20 lis 2006, 19:46
Posty: 7
Mam pytanko.Piszecie ,ze po tym lerivonie sie tyje.Tz. on pobudza apetyt czy tyje sie jakby " z powietrza? :?: Pytam ,bo mam ten lek w domu ,pol roku temu przepisala mi go pani psychiatra ,ale go nie bralam ,bo oczywiscie wyczytalam skutki uboczne :roll:
Pozdrawiam.


 
 Zobacz profil  
 
Post 23 lis 2006, 18:00 

Od: 28 wrz 2006, 13:59
Posty: 30
Edytko nie zauwazyłam u siebie jakiegos zwiększonego łaknienia, po prostu tyłam, ale to nie znaczy, że i Ty będziesz tyła, a zapewniam Cię, że warto zacząc go brac...jest na prawdę skuteczny-pozdrawiam :D

______
Swiatelko


 
 Zobacz profil  
 
Post 23 lis 2006, 21:20 

Od: 20 lis 2006, 19:46
Posty: 7
Dzieki Swiatelko :smile: .Szukam jakiegos leku , zeby trafic na odpowiedni lek dla siebie to troche trzeba tego wyprobowac z tego co widze.Ja wlasnie dzis musialam odstawic sulpiryd ,bo wywolal u mnie laktacje juz po dwoch kapsulkach :shock: .Sama pani doktor byla zdziwiona :shock: Przepisala mi bioxetin ,ale wyczytalam z kolei ,ze po nim jest brak laknienia ,bo sie go stosuje miedzy innymi w bulimii( psychicznej zarlocznosci) ,a ja raczej na to nie cierpie :? .Chyba zmienie lekarza :idea: Pozdrawiam :D


 
 Zobacz profil  
 
Post 23 lis 2006, 22:49 

Od: 28 wrz 2006, 13:59
Posty: 30
Edytko!!! Dobrze, że odstawiłas Sulpiryd..generalnie, to półdepresant..takie świństwo po którym sie straaaaaaaaasznie tyje, natomiast Bioxetin jest dobrym lekiem antydepresyjnym. Działanie jego jest widoczne po 3-4 tygodniach. Ja osobiście biorąc bioxetin nie straciłam łaknienia, natomiast zmniejszyło sie u mnie libido hehe(zero chęci na sex), ale ogolnie jest to dobry lek antydepresyjny. Roczpocznij brac Lerivon, tylko bądz ostrozna, poniewaz on przez pierwsze 3-4 dni otumania, będziesz się źle czuła, ale to minie tylko go nie odstawiaj. Po pewnym czasie poczujesz sie rewelacyjnie. Pozdrawiam :D

______
Swiatelko


 
 Zobacz profil  
 
Post 09 sty 2007, 17:47 
Avatar użytkownika

Od: 29 paź 2006, 11:53
Posty: 15
Wlaśnie dzisiaj psychiatra dołaczyl mi Mianserin. Troche mnie to dziwi, bo napisane jest na nim, że nie mozna go brac razem z innymi lekami przeciwdepresyjnymi, a ja biorę jeszcze Zotral.
W sumie Mianserin to tylko na sen(lekarz powiedział, że jak nie bedzie konieczny to nie brać - tylko skąd ja mam wiedzieć czy jeszcze jest konieczne - zrobić przerwe czy jak?)


 
 Zobacz profil  
 
Post 18 lut 2007, 02:50 
Avatar użytkownika

Od: 15 wrz 2006, 15:30
Posty: 19
Biorę Lerivon [tzn dopiero zacząłem] i cholernie mnie otumanił, kręci mi się w głowie jak po litrach alkoholu i tylko bym spał. Mam prośbę. Powiedzcie mi ile dni trwają skutki uboczne [tzn te powyżej]??


 
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ 2527 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 181  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Patryk29 i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administratorzy forum psychologicznego nie biorą odpowiedzialności za treści pisane przez Użytkowników.
Forum ma charakter informacyjny.
Wszelkie decyzje odnośnie leczenia muszą być podejmowane w porozumieniu z lekarzem i za jego zgodą.
Forum jest prowadzone przez Nextweb Media Sp. z o.o.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje regulaminu.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Forum Psychologiczne - Depresja - Nerwica

All rights reserved by nerwica.com © 2005-2014

Grupa NextWeb Media

sitemap