Skocz do zawartości
Nerwica.com

Panie i Panowie zapnijcie Pasy lecimy w kosmos.


oderwany

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich, na wstępie napisze tylko tyle ze będzie to temat inny niż wszystkie mam nadzieje ze zachęci, co niektórych do dyskusji.

 

O MNIE :

 

Zanim przejdę do sedna sprawy napiszę parę słów o sobie. Mam 23 lata, jestem inżynierem żyje w bardzo ubogiej rodzinie i ogólnie jest mi bardzo ciężko finansowo. Cały dobytek, jaki posiadam jest efektem moich rąk, mam już parę maszyn i kupę roboty jestem bardzo zaangażowany mentalnie w różne dziedziny przemysłowe jak również praktycznie. Całe moje życie kręci się wokół pracy i nauki. Na co dzień dorabiam jakieś elementy na maszynie a pod wieczór oglądam bakterie pod mikroskopem i to jest moja rozrywka. Jestem całkowicie wyłączony z życia społecznego, oglądam, co prawda wiadomości kątem oka, ale nie mam kolegów rówieśników, z którymi mógłbym porozmawiać. Mam paru przyjaciół i znajomych jednak średnia ich wieku to 50 lat no i rozmawiamy w zasadzie tylko o pracy. Podsumowując tak jak państwo widzicie nie cierpię na nadmiar czasu bo cały czas coś robię mimo to zdarza mi się odlecieć w kosmos…

 

Jako dziecko miałem problemy w szkole, mama chodziła ze mną po różnych ośrodkach diagnostycznych, psychologach a nawet kiedyś wylądowałem u psychiatry. Wszyscy Ci ludzie mówili ze jestem zdrowy. Miałem robione różne testy na ich podstawie stwierdzono u mnie „inteligencję ponad przeciętną” Osobiście nie bardzo wiem co to znaczy może jest kilka poziomów ciężko jest mi coś na ten temat powiedzieć. Nie uważam się jednak za geniusza wręcz przeciwnie czasami mam wrażenie ze jestem beznadziejny i po prostu głupi. W liceum miałem robiony ponowie taki test i z tego co pamiętam Pani mówiła ze podniosłem swój wynik także chyba wszystko jest w porządku jeżeli chodzi o mój rozwój intelektualny.

 

OPIS PROBLEMU.