Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie wiem co dalej robić w życiu :(, pogubiłem się


pentagrow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Piszę tutaj bo wiem że ktoś na pewno mi poradzi i odpiszę..... i nie czytają. Chciałem się komuś wygadać bo nie mam komu.

 

Chodzi o to że nie wiem co dalej w życiu robić. Skończyłem Technikum teraz szukam pracy żeby mieć w razie czego za co studiować. Z szukaniem pracy mi idzie słabo tzn wysyłam pełno cv i patrzę na ogłoszenia ale przez miesiąc ponad nic nie znalazłem tzn znalazłem jedną i już prawie byłem zatrudniony ale lekarzowi medycyny pracy powiedziałem że biore leki i mnie nie przyjęli... sam się wkopałem... zresztą jestem zły że lekarz mi takie leki zapisał przy których nie mogę pracować. Mam też orzeczenie o niepełnosprawności ale to nie wiele pomaga..

Zobaczymy co dalej..

 

Następna sprawa to to że nie wiem na jakie studia iść. Zawsze myślałem że tylko do informatyki się nadaje i nic więcej ale jak tak sobie pomyślę to nawet to mi nie idzie .... a po za tym psycholog mi odmawiał studiowania informatyki bo tam nie ma ciekawych ludzi i nic z tego nie będzie-tak powiedział. Ja lubiłem swojego psychologa był to najlepszy dotychczas ale już nie pójdę do niego na wizytę bo nie pasuje .

No i też nie wiem jakie mógłbym wybrać studia po za informatyką. Prawda jest też taka że nie wiem co w tej informatyce mnie interesuje(bo chodziłem do technikum informatycznego więc powinienem wiedzieć).

No to może doradźcie jakie są jeszcze ciekawe kierunki? Jak sprawdzić czy się nadaje?