Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Martka

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

335 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      206
    • Nie
      104
    • Zaszkodził
      44


Rekomendowane odpowiedzi

ją tam nie mam zamiaru brać tych lęków całe życie ...

 

najwyżej do końca roku... potem albo w międzyczasie psycholog lub terapia...

 

a Ty achino bardzo Cię proszę uważaj na siebie :) żeby to nie było wcześniej niż później bo Twoje zachowanie to balansowanie na granicy życia i śmierci i Ty wiesz o tym...

nie to że Ci prawię kazania albo Ciebie moralizuje czy pouczam...

 

-- 11 wrz 2015, 17:58 --

 

___

 

-*- wydaje mi się że leki ssri są tylko podporą i same nie rozwiązują naszych problemów ale dają nadzieję i siłę na to żeby pokonywać bariery które wcześniej wydawały się nie do pokonania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
j

a Ty achino bardzo Cię proszę uważaj na siebie :) żeby to nie było wcześniej niż później bo Twoje zachowanie to balansowanie na granicy życia i śmierci i Ty wiesz o tym...

nie to że Ci prawię kazania albo Ciebie moralizuje czy pouczam...

 

 

Dzieki :)

 

Takich małych badan potwierdzajacych skutecznosc roznych psychotropow w odwracaniu impotencji jest mnostwo. Pisalem o nich na blogu - miedzy innymi zaleca sie trazodon, buspiron, bupropion, loratadyne, cyproheptadyne, amantadyne... Nikt tego nie potwierdził w rzetelnych (dużych) badaniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj byłem w cukierni i myślałem że wyniosę wszystkie ciastka i cukierki ;)

Mega mam apetyta na różne słodkości :mrgreen: nawet na cukier :D Lęki jak zwykle minęły nie mam lęków ale jestem leniwy i spowolnione myślenie i zaburzenia koncentracji są i czuję się ospały :?

 

 

leki na mnie działają b. szybko jeszcze kilka dni i zmienię to na fluo bo esci jest spoko ale na małą depresję bez zahamowania ruchowego i głównie gdy są lęki :-|

 

-- 12 wrz 2015, 12:06 --

 

taki chill- out na nie ogarze :P

 

-- 12 wrz 2015, 18:07 --

 

myślę że warto sobie notować codziennie to jak się czujemy bo leki mogą dawać minimalną zmianę niezauwazalną z dnia na dzień ale z miesiąca na miesiąc już tak :D

 

pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki profil ma esci??? Zrównoważony chodzi mi czy może on trochę aktywizować????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkie ssri są aktywizujace i ze swej natury działają przeciwlękowo ... ale serta i fluo są bardziej pobudzające a paro i esci anksjolityczne...

 

...a może warto brać esci na noc jak działa na mnie przez kilka godzin sensie ...? :D

 

-- 13 wrz 2015, 14:52 --

 

___do tego mam wy#jeanne na wszystko i to co sobie ludzie o Mnie pomyślą też :blabla::mrgreen:

 

-- 13 wrz 2015, 15:01 --

 

libido - jak gdyby chęci wzrosły ;) a sprawność spadła :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj dzieci, dzieci. Co wy tu wypisujecie... SSRI aktywizują.... chyba do tego, żeby siedzieć przed komputerem i pisać głupoty na forum.

 

Mnie minęła żarłoczność po escitalopramie po miesiącu. To zresztą nie jest tak nasilony objaw jak przy mirta/miansa. Ten apetyt można opanować spokojnie siłą woli - polecam jeść częściej, ale mniejsze porcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

achino

 

aktywizujaca i przeciwdepresyjna w porównaniu do benzo i neuroleptykow jedne bardziej drugie słabiej Tato ;):P a co wg. Ciebie jest aktywizujace leki działające na noradrenaline i dopamine albo amfa ???

a ssri powodują bezpodstawne zadowolenie z siebie i z życia ...

 

+ u mnie jest minimalna poprawa pewności siebie ale to poprzez zmniejszone myślenie to i to że się nie przejmuję wszystkim więc mogę np. iść i załatwić swoje własne sprawy ...

co jest sensu stricte działaniem aktywizujacym ...

 

a ty jak przezyleś weekend ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ssri powodują bezpodstawne zadowolenie z siebie i z życia ...

 

 

A to ciekawe. Chyba jestem inny, bo u mnie powoduje totalną odwrotność, do tego zobojętnienie które pomaga jakoś iść do przodu, ale zadowolenie z życia ? cięzko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czy to normalne, że po Esci mam lęki? Tabletki powinny działać przeciwlękowo, a u mnie jest odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Angua, też mi całkiem lęków nie ograniczył. Stąd dokładka Mirzatenu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalezy jak dlugo bierzesz. jesli krotko, to normalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś ma doświadczenie w łączeniu esci i trittico?

 

-- 13 wrz 2015, 21:46 --

 

Zastanawiam się czy dawka 20 mg esci i 300 mg trittico mogłaby grozić zespołem serotoninowym. To jest tylko takie hipotetyczne myślenie, bo na razie jestem na esci 10 mg, możliwe, że samo esci mi wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

achino, biorę dość krótko, bo niecałe 2 miesiące. Mam nadzieję, że lęki miną...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To długo. Nie mina już.

stawiam ,że po samym tym leku solo nie miną .Za długo .

Dołóż spamilan , może wtedy coś zaskoczy ,,, albo zmień lek na paroksentynę ( w rozsądnej dawce ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh....a zapytal ktoś jaka dawke leku bierze Angua...?

Czy jest jakakolwiek poprawa....?itd.

 

Moze jest to osoba,ktora bierze pierwszy raz te leki,a tu na wstepie dostaje odpowiedz,ze juz sie nie poprawi....zeby sama sobie dolozyla jakieś leki bo esci to za Malo....

 

Wiem,ze Ci którzy biora juz jakiś czas leki,nie czekali by aż tak dlugo....

Ale są tez ludzie,którzy dopiero zaczynaja drogę z lekami i dają im wiecej czasu,większe dawki....

jeśli wtedy sie nic nie rozkręci,to faktycznie,trzeba szukać czegoś innego,ale czesto jest tak,ze jedna lek sie rozkręca w dawce terapeutycznej po dluzszym czasie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eh....a zapytal ktoś jaka dawke leku bierze Angua...?

Czy jest jakakolwiek poprawa....?itd.

 

 

Dostala odpowiedz kompetentna. Sama niech podaje istotne informacje. Nie będę jej niańczył.

 

Jeśli escitalopram po 2 miesiącach brania standardowej dawki powoduje nerwowość,a nie uspokojenie, to z czasem to nie minie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po jakim czasie powinna minąć nerwowość 2-4tyg do 1 m-ce żeby traktować to jako ubok a nie prawidłowe działanie tego leku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinna

powinna ,dobre sobie .

Może minąć , ale nie musi . U mnie wyższe dawki powodują nerwowość , za niskie znowu powrót depresji . Trzeba wycelować .

Dlatego uważam ,że z tym lekiem nerwowość skorelowana jest z niedpowiednią ( niewycelowaną )dawką .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to normalne, że po Esci mam lęki? Tabletki powinny działać przeciwlękowo, a u mnie jest odwrotnie.

jak długo bierzesz i jaka dawka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×