Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
lukas

zapytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Czy możecie mi powiedzieć czy jest jakiś lek na zwiększenie koncentracji, który mógłbym przyjmował razem z sertraliną którą biore na nerwice, a która nieźle mnie przytłumia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAJ . NERWICA , SAMA W SOBIE POWODUJE ZABURZENIA KONCENTRACJI, A WIĘC PEWNIE MUSISZ POCZEKAĆ , AŻ LEK CIĘ WYCISZY I POPRAWI KONCENTRACJĘ.ALE NIE JESTEM FACHOWCEM , WIĘC NIE CHCĘ SIĘ PRZEMĄDRZAĆ.

 

edit: Bethi/// proszę nie pisać na caps locku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj,nie :( niestety tak nie jest, brak koncentracji mam od zawsze, a teraz jest jeszcze gorzej. słyszałem że dobry jest nootropil, ale leki na dopamine tez mają pomagać, zna ktoś jakiś skuteczny lek na brak koncentracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lukas, sluchaj , a slyszałeś kiedyś o ADHD ? Widzisz , ja jestem dorosłym ADHDowcem. I problemy z koncentracją też mam od zawsze. poczytaj na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

lukas objawem nerwicy są min.zaburzenia koncentracji, pamięci.Jeśli chodzi o sertralinę to zbadano , ze ma ona pozytywny wpływ na funkcje poznawcze u człowieka tzn .min. na pamięć.Często lek ten przepisywany jest ludziom starszym u których problemy z koncentracja wynikają z procesu starzenia się mózgu.Myśle , ze to co opisujesz jako zab. koncentracji to może być też objaw uboczny leku wynikający z tego , że organizm się dopiero przyzwyczaja i który po dłuższym przyjmowaniu powinien ustąpić.Nic nie piszesz jak długo bierzesz lek ,ale jeśli ponad miesiąc i nadal czujesz się "przytłumiony" to radzę skonsultować to z lekarzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za odpowiedź, lek przyjmuje 2 tygodnie, więc faktycznie musze jeszcze odczekać. Czytałem o adhd i wiele się zgadza, Ewaryst7 a bierzesz jakieś leki na adhd? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×